کسب درآمد از اینستاگرام ساده‌تر از آن است که فکر میکنید

اینستاگرام یکی از سریعترین ابزارهای بازاریابی این نسل است؛ به همین دلیل ، هر کسی با کمی صبر و چند تکنیک ساده راه اندازی می تواند درآمد کسب کند. با ایجاد یک حساب کاربری اختصاصی و خوب و مناسب برای اینستاگرام با محتوای باکیفیت ، دسترسی به نام های تجاری یا سایت های عکاسی و تولید محتوا برای افرادی که مایل به پرداخت آن هستند ، شما نیز می توانید از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید!

 

ایجاد یک حساب کاربری جذاب

1.یک نام کاربری خلاق اما توصیفی تهیه کنید. هنگامی که اینستاگرام شما مشهور شد ، افراد با نام کاربری حساب شما به آن مراجعه می کنند؛ به همین دلیل ، نام کاربری شما باید با صدای بلند به یاد ماندنی ، متمایز و آسان باشد.

سبک نام کاربری شما باید موضوع محتوای شما را منعکس کند.

2.موارد مختلفی وجود دارد که می توانید به راحتی در دسترس کاربران قرار دهید:

توضیحات غنی اما مختصر از مطالب ، انگیزه ها و یا قصد شما.
در صورت داشتن، پیوند به وب سایت خود.
آدرس ایمیل ، یک ایمیل اختصاصی برای حساب اینستاگرام خود تنظیم کنید.
نام های کاربری برای هر حساب اجتماعی مربوط به رسانه های اجتماعی (به عنوان مثال ، توییتر و فیس بوک).
نام کاربری برای هر سرویس IM که می خواهید به اشتراک بگذارید.

رزومه. ارسال این مطلب در صفحه وبلاگ استاتیک و سپس پیوند صفحه وبلاگ بهترین روش برای نمایش رزومه شما است.

3.در مورد موضوعی برای محتوای خود تصمیم بگیرید. بر خلاف صفحه شخصی اینستاگرام یا فیس بوک خود ، هر آنچه که در اینجا می نویسید نیاز دارد تا متناسب با یک موضوع (مثلاً تناسب اندام یا غذا) باشد.

در آخر ، چیزی را پیدا کنید که معتقدید جامعه آن را ندارد (یا چیزی که از داشتن آن بیشتر سود خواهد برد) که با استعدادهای شما ارتباط دارد.

4.متن ها و توضیحات آنها را مرتب کنید. این فرآیند شامل ایجاد عکس های زیبایی از طریق استفاده از فیلترها و سایر گزینه های ویرایش و همچنین قرار دادن اطلاعات مربوط به توضیحات عکس از نظر زیبایی شناختی است.

به عنوان مثال اگر در حال تبلیغ هستید ، جمله ای کوتاه با توصیف محصول یا خدمتی که تبلیغ می کنید در رابطه با چگونگی بهبود زندگی و به دنبال لینک های مناسب در توضیحات عکس باشید.
بهترین زمان ارسال پست حدود 2:00 صبح و 5:00 بعد از ظهر است. ببینید که در منطقه شما بهترین زمان چه وقتی است.

5.چندین بار در روز ارسال کنید. ارائه پست های با کیفیت چند بار در روز باعث رضایت پیروان شما می شود.
سعی کنید محتوای خود را در محدوده موضوعی آن تغییر دهید؛ شما نمی خواهید بیش از حد از نوع مطالبی که به طور عادی ارسال می کنید منحرف شوید ، اما نباید هر روز همین موضوع را ارسال کنید.

6.نظرات پست های خود را بخوانید کاربران به طور کلی بازخورد می گیرند که می تواند به شما در متناسب کردن پست های آینده تان با اکثر دنبال کنندگان کمک کند.

شما قادر نخواهید بود پیشنهادات هر کاربر را درج کنید. درعوض ، روی تم های متداول از بخش عمده پیروان اینستاگرام خود تمرکز کنید.

7.حضور فعال در اینستاگرام خود را حفظ کنید .

اغلب به نظرات پاسخ دهید. هنگامی که به تعداد دنبال کننده خاصی رسیدید ، دیگر نمی توانید به تمام نظرات پاسخ دهید.
ولی باز هم به تعدادی پاسخ دهید.

8.حساب اینستاگرام خود را با سایر حسابهای رسانه های اجتماعی تکمیل کنید. پیوندهای مربوط به حسابهای مربوط به رسانه های اجتماعی شما باید از قبل در بیوگرافی شما باشد ، اما مهم است که این صفحات را با محتوای مربوط به روز کنید:

Facebook – یک صفحه اختصاصی فیس بوک را برای محتوای اینستاگرام خود ایجاد و نگهداری کنید. سپس می توانید این صفحه را در فیس بوک تبلیغ کنید.
توییتر – یک حساب توییتر خاص برای محتوای اینستاگرام خود ایجاد کنید. می توانید محتوای اینستاگرام را به صورت توییتر ارسال کنید ، اگرچه باید تلاش کنید محتوای منحصر به فرد را نیز در اینجا ارسال کنید.
سایتهای دیگری که به جمعیت مورد نظر شما بستگی دارند شامل Tumblr ، YouTube و Pinterest هستند.

 

پایه و اساسی برای فالوورهای خود ایجاد کنید

1.یک تعداد دنبال کننده را به عنوان هدف تنظیم کنید. این باید به موضوع محتوای شما بستگی داشته باشد. اگر به عنوان مثال قصد دارید با مارک های تبلیغاتی همکاری کنید ، بیشتر مارک ها به شما نیاز دارند که حدود 10،000 دنبال کننده داشته باشید تا بتوانید برای آنها تبلیغ کنید.

2.از هشتگ های مربوطه در پست های خود استفاده کنید. اگر می خواهید به یک جمعیت شناختی خاص برسید از هشتگ هایی که ممکن است آن را جستجو کند استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر چندین عکس از مناظر شمال غربی اقیانوس آرام دارید ، ممکن است عکس های خود را با عنوان “#pnw” و # “شمال غربی اقیانوس آرام” نشان گذاری کنید.

فقط از هشتگ های مربوط به پست خود استفاده کنید ، زیرا استفاده از کلمات کلیدی نامربوط کاربر را ناامید می کند و حساب شما را به عنوان هرزنامه پرچم گذاری می کند.

3.عکس های سایر صفحات را لایک کرده و نظر دهید. این باعث می شود که بقیه نام شما را ببینند.

برای جذب دنبال کننده می توانید این کار را در بسیاری از حسابهای تصادفی انجام دهید. اگرچه این روند ممکن است وقت گیر باشد ، اما روش خوبی برای کسب چند دنبال کننده در اینجا و آنجا است.

4.حساب خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. اطمینان حاصل کنید که حساب اینستاگرام شما به اندازه بقیه در لیست حساب های رسانه های اجتماعی موجود است.

حتی فقط ارسال لینک به حساب اینستاگرام خود در صفحه فیس بوک یا توییتر خود راهی مناسب برای تبلیغ مطالب شما است.

 

استفاده از بازاریابی وابسته

1.اطمینان حاصل کنید که شرایط بازاریابی را رعایت کرده اید. شما باید علاقه مند به تبلیغ نام های تجاری ، حداقل 500 دنبال کننده و امکان به روزرسانی و ارسال مطالب به طور مرتب باشید.

2.مارک های مورد نظر خود را در اینستاگرام دنبال کنید. اگر می خواهید مارک ها متوجه حساب شما شوند ، باید در صفحات آنها فعال باشید. این همچنین یک روش خوب برای آموزش خود در مورد جنبه های بازاریابی مانند سبک محتوا و محصولات یا خدمات می باشد.

3.یک سرویس بازاریابی وابسته پیدا کنید سایت های زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا با آنها همکاری کنید. به خاطر داشته باشید که ابتدا باید از مارک مورد نظر خود برای تبلیغ استفاده کنید.

4.به مارک های رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید مستقیماً از طریق ایمیل با بخش بازاریابی برندها تماس بگیرید.

این دلیل دیگری برای داشتن ایمیل کار در رزومه شما است. وقتی مارک ها آماده تماس با شما هستند ، می توانند این کار را درست از صفحه اینستاگرام شما انجام دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید