چگونه از ولنتاین پول دربیاریم؟

چگونه از ولنتاین پول دربیاریم؟ یکی از بزرگترین روزهای سال برای بسیاری از رستوران ها ، روز ولنتاین است. تخمین زده می شود که آمریکایی ها در تاریخ 14 فوریه 8 میلیارد دلار برای غذا خوردن صرف می کنند. مهم نیست با چه نوع رستورانی کار می کنید، روز ولنتاین می تواند به افزایش فروش پس از تعطیلات نیز کمک کند. برای استفاده بیشتر از روز ولنتاین در رستوران خود این راهنمایی ها را دنبال کنید.

افزایش رزرو

همه چیز روز ولنتاین مربوط به زوج ها است. اگر اتاق ناهار خوری شما برای میزهای بزرگتر تنظیم شده است ، در نظر بگیرید که آنها را از هم جدا کنید تا دو زوج دیگر را در خود جای دهید. بخش عمده ای از رزرو ولنتاین در شب است ، بنابراین به بازه زمانی رزروها توجه کنید مثلاً ساعت پنج بعد از ظهر ، ساعت هفت و نه بعد از ظهر. این امکان را برای یک شام عاشقانه برای دو نفر فراهم کنید.

اما نسبت به رزرو بیش از حد احتیاط کنید. پر کردن برنامه در یک شب شلوغ وسوسه کننده است. که در این صورت فقط مشکل ساز می شود. اگر یک میز دیرتر از حالت عادی خالی شود یا بیشتر از حد معمول پر باشد ، می تواند کل زنجیره رزرو رستوران را به خطر بیندازد. ناگهان افرادی را دارید که ساعت هفت رزرو دارند ، که باید منتظر رزرو خود باشند. بدانید که هیچ چیز باعث خشم مشتریان سریعتر از انتظار برای رزرو نخواهد شد.

کارکنان

هم در جلوی خانه و هم در آشپزخانه ، داشتن پرسنل کافی و با تجربه بسیار مهم است. همچنین بخاطر داشته باشید که برای بسیاری از زوج ها ، ولنتاین زمان آن است که از وعده های غذایی که معمولاً خریداری نمی کنند ، لذت ببرید ، بنابراین کارکنان باتجربه بهتر در فروش کالاهایی مانند دسر و کوکتل مهارت دارند.

یک منوی ثابت را در نظر بگیرید

برای جلوگیری از غرق شدن آشپزخانه با انواع مختلف سفارشات ، یک منوی ثابت محدود را در نظر بگیرید. منوی ثابت به معنی قیمت ثابت است. این اصطلاح فرانسوی است که به یک نوع منوی محدود اشاره دارد که شامل یک لیست از پیش انتخاب شده از غذا با قیمت مشخص است. منوی ثابت ممکن است شامل یک غذای خوراکی ، سوپ ، سالاد ، غذای آماده و همه انواع دسر با قیمت از قبل تعیین شده برای هر نفر باشد. گزینه های فیکس ممکن است فقط شامل یک انتخاب منو یا چند انتخاب مختلف منو باشد.

کار متفاوت را در نظر بگیرید

اگر به دنبال یک تبلیغ متفاوت ولنتاین هستید ، میزبان سفارش انواع کوکی ها و کیک های ولنتاینی باشید. با کمی خلاقیت میتوانید کیک های متنوعی درست کنید که طرف داران زیادی هم خواهند داشت.

ترکیب مواد غذایی

از آنجا که روز ولنتاین یک روز خاص است ، زمان مناسبی است که غذاهای جدیدی را با غذاهای محلی ترکیب کنید. همچنین این یک فرصت خوب است که بتوانید یک آیتم منوی تخصصی را داشته باشید .

سرویس رایگان

در نظر بگیرید که برخی از سرویس های رایگان را برای خرید مشتری ایجاد کنید تا بتوانید رزرو را در رستوران خود افزایش دهید. نوشیدنی های رایگان روز ولنتاین ، انواع گل رز برای خانمها یا یک دسر رایگان.

چگونه از ولنتاین پول دربیاریم؟

روز ولنتاین یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها برای رستوران ها است. زمان بسیار خوبی است که مشتریان جدیدی را به منوی خود معرفی کرده و از آنها دعوت می کنید تا در کل سال در محل کار شما ناهار بخورند.

بیشتر بخوانید: تابلو فرش! فرصتی برای کسب درآمد

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید