کسب درآمد از نقاشی روی پارچه

کسب درآمد از نقاشی روی پارچه! رشته نقاشی پارچه یک هنر تقریبا کم هزینه و هنری است که شاید بتوان گفت همان جایگزین گلدوزی است.

مثلا کفشی داریم که  مدت زیادی از ان استفاده کرده ایم ولی رنگ و روی کفشمان از بین رفته و هنگام استفاده از آن خیلی راحت هستیم . خیلی ساده می توانیم با هنر نقاشی از کفش قدیمی یک کفش جدید تهیه کنیم که آن کهنگی را کامل از بین می برد.

زودبازدهی از مزایای این کار است. به این صورت که زمان تقریبی اماده شدن یک کار تا تثبیت رنگ حدودا 3 روز طول می کشد و مناسب کسانی است که صبر و حوصله زیادی ندارند. ضمن اینکه یک نوع خوداشتغالی به حساب می اید و روشی برای کمک به اقتصاد خانواده است.

برای شروع کار چه کنیم:

علاقه اولین شرط شروع کار

برای شروع ابتدا ببینند ایا واقعا به این کار علاقه دارید و یا صرفا برای گذران زندگی می خواهید دست به این کار بزنید.

چرا که این رشته شاید هزینه نسبتا کمی داشته باشد ولی اگر واقعا عاشقش نباشیم با کوچکترین اشتباهی یا لکی روی پارچه که به راحتی هم قابل پاک شدن نیست تمام انگیزه مان را از دست می دهیم.

استعداد

گاهی تصور می کنیم یک خیاط بسیار ماهری مي توانيم شویم و یا در ذهنمان اثر خارق العاده ای را نقاشی می کنیم ولی چیزی که در ذهنمان است با چیزی که ارائه می دهیم کاملا دو مقوله متفاوت از هم هستند.

وسایل مورد نیاز برای شروع کار

رنگ و تثبیت کننده رنگ

 تعدادی قلم موی سرگرد و سر تخت بسته به طرحی که می خواهید بکشید.

 یک پالت تخم مرغی رنگ و مقداری پارچه

اگر مبتدی هستید از رنگهای اکرلیک که ارزان تر هم هستند و در بازار براحتی پیدا می شوند استفاده کنید و به مرور که حرفه ای تر شدید از رنگهای گران تر و مخصوص پارچه استفاده كنید. رنگهای خارجی تقریبا اکثرشان دارای تثبیت کننده و چسب پارچه هستند و نیازی به استفاده از تثبیت کننده جانبی ندارند.

بعد از  نقاشی باید به پارچه یا کفش یا …  برای فیکس شدن رنگ حرارت بدهیم که می توان از اتو یا سشوار استفاده کرد. طوری که رنگ پس از شستشو از بین نرود.

بازارهای فروش محصولات

بازارهای فروش محصولات شامل بازارهای داخلی، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های فروش وسایل سنتی در زمان‌ها و مناسبت‌های مختلف، عکاسی‌ها، فروشگاه‌های خریدوفروش تزئینات خانه، آتلیه‌ها و فضای مجازی می باشد.

البته برای شروع کار می توانید از مهمانی های ساده دور همی یا جمع دوستان و… شروع کرد و بعد از اولین فروش در واقع خریدار خودش یک منبع موثق تبلیغات شما می شود.

خیلی ها معتقدند افرادی که خانه دار و یا بازنشسته هستند دیگر کارآیی ندارند در صورتیکه حتی با همین کار به ظاهر ساده می توان به اقتصاد خانواده کمک کرد. چه با فروش کار و چه حتی با کادو دادن…چون حتی برای کادو دادن ملزم به گذاشتن وقت برای خرید هستيم و از طرفی سر در گمی داريم كه حالا چی بخرم .. در صورتیکه می شود با کمترین هزینه یک کادوی مناسب که هنر دست خودتان هم هست و از طرفی تبلیغ کارتان را به شخص میزبان هدیه بدهید

همچنین به گالری‌های صنایع‌دستی، لوازم کادوئی، آتلیه و عکاسی مراجعه کنید و از آن‌ها برای تابلوها و دیگر هنرهایتان سفارش بگیرید.

در فضای مجازی صفحات شخصی ایجاد کرده و به تبلیغ کار خودتان بپردازید.

می‌توانید به فرهنگ‌سرا بروید و بخواهید به‌عنوان مربی در آنجا کارکنید.

کسب درآمد از نقاشی روی پارچه

روش‌های فروش بهتر محصولات

با افزایش روزافزون قیمت کالا در ایران یکی از روش‌هایی که به موفقیت شما کمک می‌کند داشتن ایده‌های نو برای تعادل برقرار کردن بین سرمایه و سود است تا بتوانید از این راه درآمد کسب کنید. همچنین یادگیری ترکیب رنگ‌ها و طرح‌ها درفروش بیشتر محصولتان نقش زیادی دارد. در نزدیک بهار و سال نو فروش شما بی‌شک بیشتر از بقیه ماه‌های سال خواهد بود پس برای این زمان نیز می‌توانید انواع اقسام محصولات این هنر زیبا را درست کرده و روانه بازار کنید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از دکوپاژ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید