کسب درآمد از دکوپاژ

دکوپاژ

کسب درآمد از دکوپاژ. واژه دکوپاژ در اصل واژه‌ای فرانسوی به معنای برش زدن است .

هنری که در آن برش‌ها و قطعات رنگی و طرح دار را بر روی اشیاء دکوری می‌چسبانند. دکوپاژ بیشتر برای وسایل کهنه و قدیمی به کار می‌رود مانند صندلی‌های قدیمی، کمد قدیمی و بوفه قدیمی.

در این هنر می‌توانید طرح‌های رنگی را از دستمال‌سفره‌ها، روزنامه و کاغذ کادوها برش دهید و وسایلی که کهنه‌شده‌اند و استفاده‌ای ندارند را دوباره زیبا و قابل‌استفاده سازید. اکثر اوقات هنرمندهای دکوپاژ کار، این هنر را با پتینه ترکیب کرده و طرح‌های بسیار زیبایی خلق می‌کنند.

امروزه امکان انجام دکوپاژ برای شما کاملا فراهم است و می‌توانید تنها با خریدن چند قلم جنس ساده، اعم از قلمو، وارنیش و چسب شفاف، کارتان را جلو ببرید. تبدیل وسایل خاک خورده و قدیمی به وسایل زیبا و تزئینی کار کمی نیست، اما می‌توانید مطمئن باشید که توانایی برآمدن از پس آن را دارید و تنها چیزی که برای انجام این کار نیاز دارید یک سطح شیشه‌ای یا چوبی مناسب، به همراه صبر بسیار زیاد.

بی‌شک اگر در کارتان عجله به خرج دهید، کارتان خراب خواهد شد. با این حال اگر دو فاکتوری که پیش‌تر ذکر کردیم را در اختیار دارید، همین حالا دست به کار شوید و وسایل قدیمی خانه خود را به وسایل آنتیک و خواستنی تبدیل کرد.

برای این که کار دکوپاژ شما به طبیعی‌ترین شکل ممکن دربیاید، باید روی سطح کارتان در حدود سی لایه وارنیش بکشید. همچنین می‌توانید با کمک تکنیک‌های متنوع برش زنی، دکوپاژهای سه بعدی خلق کنید. امروزه با یادگیری این هنر، نه تنها می‌توانید زیبایی خانه خود را دو چندان کنید، بلکه می‌توانید یک کسب و کار کوچک خانگی نیز راه بیاندازید.

 وسایل موردنیاز برای شروع

قلم‌مو، قیچی، پارچه و طرح‌های رنگی، چسب چوب، کیلر، لاک‌الکل

روش‌های بازاریابی برای محصولات تولیدی

مراجعه حضوری به فروشگاه‌های مختلف و فروش محصولات به آن‌ها و یا گرفتن سفارش

ایجاد صفحات مجازی مختلف و تبلیغ محصولات تولیدی

فروش به‌صورت محلی و جذب مشتری از این راه

بازارهای فروش محصولات

بازارهای داخلی

بازارهای خارجی

نمایشگاه‌های محصولات سنتی

فروشگاه‌های مختلف در سطح شهرها

روش‌های فروش بهتر محصولات

کسب درآمد از دکوپاژ. اگر می‌خواهید در این کار موفقیت بیشتری کسب کنید بهتر است که علاوه بر طرح‌های سنتی طرح‌های مدرن را نیز وارد کارکرده و با ایده‌های نوین و مدرن محصولات جذاب و زیبایی بسازید. این‌گونه هنرها نیازمند سلیقه بسیار زیاد و ذوق هنری می‌باشند همچنین تمیز از آب درآوردن محصولات خود باعث زیبایی بیشتر کار و زیبایی کار باعث جذب مشتری بیشتر می‌شود .

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از پرورش گل و گیاه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید