چگونه کسب و کار خود را احیا کنیم؟

چگونه بعد از شکست کسب و کارمان آن را مجدد احیا کنیم؟

اکثر کارافرینان و هر فرد بلند پرواز دیگری، شکست بزرگترین ترس است. زمانی که هر فردی انرژی زیادی برای ایده جدیدش گذاشته باشد، به نتیجه نرسیدن ایده، ضربه سنگینی به او وارد میکند.

اما همه ی ما میدانیم که شکست بخش اجتناب ناپذیر در زندگی است و با داشتن رویکردی مثبت نسبت به شکست، میتوانیم از آن منتفع شویم.

  • مشخص کردن اصول راهنما و پیگیری پیوسته و مداوم آنها

با ایجاد کردن یک سری اصول عملی و واقع بینانه و دنبال کردن آنها، میتوانید برای سخت ترین چالش ها راه حل پیدا کنید.

برای کسب تجربه و راهنمایی گرفتن به سراغ افرادی که تجربه و تخصص دارند بروید و پای صحبت های آنها بنشینید.

باید بدانید پاسخ یک سوال همیشه نه است مگر اینه آن را بپرسید. این شعار به شما اعتماد به نفس میدهد تا به تلاشتان ادامه دهید و از شکست که مانع دستیابی به یک فرصت شود، نهراسید.

  • از دیگران درس بگیرید

باید به گوش دادن نظرات و درس های دیگران تمایل داشته باشید. چشم اندازهای افراد دیگر میتواند موقعیت هایی را که ممکن است خودتان نتوانید تشخیص دهید را روشن کند.

همه ی ما عادت کرده ایم کارهایمان را مستقل انجام دهیم و بر تمام مشکلات به تنهایی غلبه کنیم. اما تجربه ی دیگران به ما خواهد گفت که کمک گرفتن از هوش، خرد و بینش افراد میتواند شما را از شکست نجات دهد و مسیر را برای شما هموار سازد.

  • برای انجام هر کاری در زمان مشخص خود تمرکز کنید

برای موفقیت و پیش بردن کارهایتان مرحله به مرحله اقدام کنید و روی هرکدام متمرکز شوید.

برنامه ریزی برای اینده میتواند به شما کمک کند اما بیش از حد جلوتر فکر کردن باعث میشود مسائل را به روشنی نبینید و ممکن است نتوانید عکس العمل های فوری داشته باشید. زیرا بیشتر زمان خود را صرف جست و جو و برنامه ریزی میکنید و از اجرا باز می مانید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید