چرا بازاریابی محتوا برای کسب وکارتان مهم است؟

چرا بازاریابی محتوا برای کسب وکارتان مهم است؟ بازاریابی محتوا یک روش بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و سازگار برای جذب و به دست آوردن مخاطبی است که کاملاً مشخص شده باشد.

شرط می بندم که با شنیدن “بازاریابی محتوا” ، به وبلاگ ها ، توییتر ، فیس بوک و فیلم های ویروسی YouTube فکر می کنید.

اما بازاریابی محتوا بسیار بیشتر از اینترنت بوده است.

چرا؟

از آنجا که بازاریابی محتوا کاملاً مربوط به داستان سرایی است و انسان ها تا زمانی که توانایی صحبت داشته باشند داستان هایی را تعریف کرده اند. توجه ما همیشه به کسانی خواهد پرداخت که داستانهای بزرگی تعریف می کنند.

چرا بازاریابی محتوا برای کسب وکارتان مهم است؟

چرا بازاریابی محتوا؟

فروشگاه اینترنتی ویوامو

شاید به جای دانستن اینکه بازاریابی محتوا چیست ، درک اینکه چرا بازاریابی محتوا برای تجارت شما مهم است ، ضروری باشد. ابتدا باید چهار مرحله از چرخه خرید را درک کنیم:

آگاهی. قبل از آگاهی ممکن است مشتری نیاز داشته باشد ، اما آنها از وجود راه حل اطلاع ندارند.

پژوهش. هنگامی که مشتری از وجود راه حلی آگاه شد ، برای آموزش خود تحقیق می کند. به عنوان مثال ، یک خریدار اتومبیل سعی خواهد کرد بفهمد که انواع مختلفی از اتومبیل ها وجود دارد و کدام یک متناسب با نیازهای آنها است.

توجه. در این مرحله مشتری شروع به مقایسه محصولات مختلف از فروشندگان مختلف می کند تا مطمئن شود کالایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب دریافت می کند.

خرید. سرانجام ، مشتری تصمیم خود را می گیرد و با معامله جلو می رود.

تبلیغات و بازاریابی سنتی در مورد دو مرحله دوم عالی است. بازاریابی محتوا با افزایش آگاهی از راه حل ها و آموزش مصرف کنندگان در مورد محصولی که ممکن است قبلاً هرگز فکر نکرده باشند ، به دو مرحله از مراحل خرید می رسد.

همچنین محتوا به برند کمک می کند تخصصش بر روی موضوع را به رخ مخاطبان بکشد. می توانید تخصصی که در صنعت تان دارید را، به کمک این نوع بازاریابی به رخ دیگران بکشید! و کمک کنید تصمیم گیری آگاهانه ای به هنگام خرید داشته باشند. هر بار با انتسار هر پست وبلاگی به مشتریان خود نشان می دهید که چقدر بر صنعت و حوزه ای که در آن فعال هستید مسلط هستید! و می توانید با چالش های موجود مبارزه کنید.

چگونه شروع کنم؟

وبلاگ نویسی

شرکت های بسیاری که خدمات بازاریابی محتوا را ارائه می دهند ، اغلب با SEO یا روابط عمومی مرتبط هستند. اگر به سادگی بیش از حد مشغول انجام این کار هستید و آماده مدیریت داخلی آن نیستید ، استخدام یک شرکت ممکن است بهترین گزینه شما باشد. اما اگر می خواهید وارد بازار شوید و بازاریابی محتوای خود را انجام دهید ساده ترین راه شروع بلاگ نویسی است. در ابتدا احتمالاً سخت خواهد بود! اما هرچه بیشتر این کار را انجام دهید ، بهتر می توانید از عهده آن برآیید.

اگر به دنبال تولید محتوای قدرتمند، اصولی و اثرگذار هستید، پراوش می‌تواند با استفاده از یک تیم جوان، پرانرژی و متخصص، این کار را مبتنی بر سلیقه روز جامعه به شما ارائه بدهد. تولید محتوای اینستاگرام با استفاده از به روز ترین و جذاب‌ترین مطالب ممکن در پراوش صورت می‌گیرد.اهمیت تولید محتوا در اینستاگرامبیشتر بدونید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید