شغل خانگی پولساز برای بانوان خلاق

خودتان کارفرما شوید!

یکی دیگر از راه های ساده ای که می توان برای کسب درآمد در منزل انجام داد تولید عروسک های دست دوز است.

البته این کار از این جهت ساده است که می توان با سرمایه اندک فعالیت خود را آغاز کرد و گرنه باید دراین کار مهارت داشته باشید.

برای موفقیت در این زمینه باید با سلیقه بچه ها آشنا باشید. شاید کمی روان شناسی کودک به شما کمک کند.

اگر کمی چاشنی خلاقیت هم به آن اضافه کنید می توانید عروسک های خارق العاده ای تولید کنید که بچه ها عاشقشش شوند و در نتیجه میزان تولید و درآمد شما روز به روز بیشتر شودو هیچ وقت بیکار نخواهید بود.

البته میزان درامد شما بستگی به نوع جنسی که در ساخت محصولات استفاده می کنید، ، کیفیت  و ظاهر عروسک ها دارد . هرچه محصول شما زیباتر و خاصتر و دارای بسته بندی شکیل تری باشد میزان فروش شما هم بیشتر خواهد بود. تعداد محصولاتی  که می توانید در یک ماه تولید کنید نیز می تواند در میزان درآمد شما تاثیرگذار باشد.

اگر می ترسید ریسک کنید، می توانید کمپانی را پیدا کنید که به یک عروسک ساز نیازمند است و به صورت دور کاری و در منزل برایشان عروسک تولید کنید. در این صورت هیچ وقت نگران فروش محصولات و یا کم و زیاد شدن درآمدتان نیستید ولی در این صورت خلاقیت کمتری دارید.

همیشه مخاطبین عروسک ها کودکان نیستند، پس با کمی خلافیت می توانید به درآمد خوبی برسید. مثلا  یکی از افرادی که در این زمینه فعالیت می کند و توانسته است مخاطبین زیادی جذب کند که نه تنها کودکان نیستند بلکه والدین آنان بوده و خواستار این نوع عروسک هستند .

طوریکه شما از هر کسی که دوست دارید مثل فرزند، خواهر یا دوستتان عکسی برای تولید کننده میفرستید و با توجه به سایز دلخواهتان یک عروسک کاملا شبیه به عکس ارسالی دریافت می کنید. این ایده جدید این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده پس تنها با نوآوری است که می شود از ساده ترین راه به درامد رسید.

چطوره سقف ارزوهایتان را کمی بلندتر کنید و وقتی در این زمینه موفق شدید میتوانید یک کارگاه کوچک راه اندازی کنید و حتی با چند نفر از دوستان هنرمندتون همکاری کنید.

صبور باشید و مبتکرانه حرکت کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

­

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید