معرفی یک شغل آزاد و بدون نیاز به سرمایه و تخصص!

معرفی یک شغل آزاد و بدون نیاز به سرمایه و تخصص! اگر به دنبال شغل های ساده با سرمایه اولیه کم هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید زیرا در ادامه یک شغل آزاد با سرمایه اولیه اندک و بدون تخصص را به شما معرفی خواهیم کرد و شما میتوانید به سرعت کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

کارواش

کارواش یکی از شغل های پر سودی است که کمتر کسی به آن توجه میکند! شغل کارواش و شستن ماشین در تمام شهرهای کشور کاربرد دارد اما در شهرهای بزرگ سود بیشتری از طریق آن میتوانید به دست آورید.

طبق یک آمار کلی متوسط درامد کارواش در شهر بزرگی مثل تهران روزانه بالای 2 میلیون تومان و در شهرهای کوچکتر 500 هزار تومان است.

یکی از مزیت های این شغل در این است که شما نیاز به تجهیزات خاصی ندارید و در اوایل کار میتوانید به صورت غیر اتوماتیک به راحتی کار خود را پیش ببرید.

با استخدام چند کارگر ساده که مهارت خاصی هم ندارند میتوانید کسب و کارتان را آغاز کنید و خودتان مدیریت مجموعه را به عهده بگیرید.

همچنین لازم نیست برای مکان کارواش هزینه خیلی بالایی کنید، مکانی که 3 ماشین در آن جا شود برای شروع کارتان کافی است.

کارواش یکی از شغل هایی است که در آینده میتوانید آن را ارتقا دهید و درآمد خود را چندین برابر کنید و تعداد نیروهای استخدامی خود را روز به روز بیشتر کنید.

کارواش سیار

البته اگر کمی وقت و حوصله داشته باشید میتوانید در دنیای اینترنت تبلیغات کنید و کارواش سیار راه اندازی کنید.

کارواش سیار به این گونه است که شما از طریق دنیای مجازی با مشتری ارتباط برقرار میکنید و طبق یک ساعت مشخص و از قبل هماهنگ شده به محلی که مشتری در آن قرار دارد میروید.

اگر بتوانید اینگونه فعالیت خود را آغاز کنید هزینه اجاره مکان از لیست هزینه هایتان حذف خواهد شد و میتوانید با هزینه کمتر تبلیغات گسترده انجام دهید تا روز به روز بیشتر شناخته شوید.

امروزه نیاز به کارواش سیار در جامعه بسیار احساس میشود زیرا اکثر مردم مخصوصا در شهرهای بزرگ و پر ترافیک مانند تهران زمان کافی برای رفتن به کارواش و رسیدگی به ماشین خود را ندارند.

شما با راه اندازی کارواش سیار یکی از نیازهای مردم را به خوبی رفع خواهید کرد و همین باعث ارتقا و رشد کسب و کار شما خواهد شد.

مطلب پیشنهادی : با پرتقاضاترین شغل ها آشنا شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید