تکنیک های بازاریابی برای صاحبان مشاغل کوچک

تکنیک های بازاریابی برای صاحبان مشاغل کوچک! راه اندازی کسب و کار دیگر چندان راه دشواری نیست! بدانید که برای راه انداختن کسب و کار خود به سرمایه بالایی نیاز ندارید! بلکه می توانید با سرمایه کمی و حتی در خانه تجارت خود را آغاز کرده و کسب درآمد کنید.

بازاریابی از نکات بسیار مهمی در کسب و کار است که بوجه لازمه را به حداقل می رساند! راه های زیادی وجود دارد که می توانید بدون هزینه زیادی درمورد شغل خود صحبت کنید! در اینجا پنج روش بازاریابی آورده شده است که می توانید در برنامه بازاریابی خود استفاده کنید.

لیست ایمیل خود را بسازید!

ارسال ایمیل به مشتری

بازاریابی از طریق ایمیل راهی اقتصادی برای ارتباط با مشتریان ، تبلیغ محصولات شما و تقویت برند است! این یک فعالیت طولانی مدت است که احتمالاً فروش فوری آن را به همراه نخواهد داشت ، اما ایجاد لیست ایمیل یکی از اهداف تجاری است که باید هر صاحب مشاغل کوچک داشته باشد.

اولین قدم ثبت نام برای یک سرویس بازاریابی، ایمیل است که به شما امکان می دهد آدرس های ایمیل را به راحتی جمع آوری کنید ، پیام های هدفمند ارسال کرده و پاسخ را پیگیری کنید.

پس از راه اندازی سیستم خود ، مشتریان بالقوه خود را ترغیب کنید تا از طریق این سایت ثبت نام کنند:

در ازای ثبت نام :

پیشنهادات ویژه و تخفیف ویژه برای مشترکین ارائه دهید .

یک خبرنامه ایمیلی ماهانه راه اندازی کنید.

نکات ، مشاوره و سایر اطلاعات منحصر به فرد را به مشترکین ارائه دهید.

مهمترین نکته در هرگونه فعالیت بازاریابی در ایمیل ، این است که شما باید آنچه را که در آن ثبت نام می کنید ، روشن کنید! آدرس ایمیل خود را به فروش نرسانید، و راهی آسان جهت لغو اشتراک برای مشترکین قرار دهید.

با مشتریان خود آشنا شوید!

بخش اصلی هر برنامه بازاریابی مؤثر درک کاملی از بازار هدف شما است! هرچه مشتریان خود را بیشتر بشناسید و درک کنید ، فروش کالاهای مورد نیاز و خواسته آنها آسانتر خواهد بود.

و هرچه بیشتر به نیازهای مشتریان خود بپردازید ، بیشتر از شما خریداری می کنند و شما را به دیگران ارجاع می دهند! به همین دلیل زمان روش بازاریابی قدرتمندی جهت آشنایی با مشتریان ، است. روشهای زیادی وجود دارد که می توانید با مشتریان خود آشنا شوید و به آنها نشان دهید که چقدر برای شما ارزشمند هستند:

از نظرات و رضایتمندی آنها در بازاریابی استفاده کنید.

به مشتریان گذشته نمونه های رایگان و مشوق های دیگری برای بازیابی مجدد کار خود ارسال کنید.

یک نظرسنجی برای رضایت مشتری ایجاد کنید و نتایج را پیگیری کنید تا بتوانید به طور مستمر تجارت خود را بهبود ببخشید.

هدایای مخصوص تعطیلات را به مهمترین مشتری های خود بفرستید.

روزهای تولد مشتری هایتان را جمع کنید و هر ساله کوپن یا پیشنهاد ویژه ارسال کنید.

برای کسانی که مداوم از شما خرید می کنند پاداشی را در نظر بگیرید.

اگرچه ممکن است شما برای گروه بزرگی بازاریابی کنید ، اما بایدد به صورت جداگانه در مورد هر مشتری فکر کنید! نیازهای فردی وی را در نظر بگیرید و پیام های و رویکردهای بازاریابی خود را برای رفع این نیازها شخصی کنید! شما با ایجاد احساس ارزشمندی از مشتریان ، زمینه را برای روابط طولانی مدت فراهم می کنید.

تکنیک های بازاریابی برای صاحبان مشاغل کوچک

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

مدیر شبکه اجتماعی

اگر از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنید ، برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر خود روشی بسیار آسان و مقرون به صرفه را از دست می دهید! رسانه های اجتماعی به رایج ترین شکل بازاریابی آنلاین تبدیل شده اند.

احتمالاً شما به خوبی با سایت های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک آشنا هستید و دیده اید که مشاغل با استفاده از این سایت ها می توانند درمورد محصولات و خدمات خود به نتیجه مطلوبی برسند! اما رسانه های اجتماعی بسیار بیشتر از فقط توییتر یا فیس بوک هستند! صدها روش وجود دارد که می توانید از رسانه های اجتماعی برای ارتقاء مشاغل خود استفاده کنید از جمله:

یک وبلاگ برای تجارت خود شروع کنید.

در وبلاگ های دیگر مرتبط با موضوع خود ارتباط برقرار کنید و در مورد پست های وبلاگ به طور مداوم نظر دهید.

برای شغل خود ویدیو درست کنید و آنها را در کانال YouTube بارگذاری کنید.

شروع به بوک مارک کردن محتوای آنلاین خود کنید.

برای کسب و کار خود یک حساب Pinterest ایجاد کنید که محصولات ، خدمات یا منابع دیگر شما را برجسته کند.

بیشتر بخوانید: ۶ روش تهیه برنامه بازاریابی برای مشاغل خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید