راه اندازی یک کافی شاپ چقدر هزینه دارد؟

راه اندازی یک کافی شاپ چقدر هزینه دارد؟ کارآفرینان تازه کار نیاز به درک درستی از هزینه های افتتاح یک کافی شاپ جدید دارند. شما باید برای شروع کار هزینه های کار را برآورد کنید. این برآوردها برای پیش بینی منطقی عملکرد مالی در چند ماهه اول – در هر مشاغل ضروری است. حتی اگر قبلاً بودجه خود را تأمین کرده اید ، باید بدانید که آیا کافی است یا خیر.

مطمئناً ، هر شغل و صنعتی هزینه های متفاوتی خواهند داشت ، اما این مراحل به شما کمک می کند روند راه اندازی کافی شاپ را شروع کنید.

ساختار هزینه

شش دسته هزینه اصلی وجود دارد که تمام شرکتهای جدید باید در نظر بگیرند. اینکه هر یک از این عوامل چه تاثیری در تجارت شما دارند به نوع شرکتی که شروع می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال ، یک برنامه نویس نرم افزار نسبت به کافی شاپ، نیاز و هزینه راه اندازی متفاوتی دارد.

هزینه فروش
هزینه های حرفه ای
هزینه های فناوری
هزینه های اداری
هزینه های فروش و بازاریابی
دستمزد و مزایا

فکر کنید که چگونه این دسته از هزینه ها در کل کافی شاپ شما توزین می شوند. احتمالاً کافی شاپ می خواهد به جای سرمایه گذاری در جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ، پول بیشتری را به داشتن چندین شیفت کارمند اختصاص دهد ، این بدان معناست که دستمزد، هزینه بیشتری برای کافی شاپ شما در پی خواهد داشت.

شما باید درصد زیادی از سود خود را برای اجاره یا رهن مکان کافه کنار بگذارید. انتخاب درست مکان کافه، سود آینده کسب و کار شما را تضمین می‌کند؛ پس در بهترین مکان کافه خود را راه اندازی کنید. مکان کافه باید پررفت‌و‌آمد باشد.

راه اندازی یک کافی شاپ چقدر هزینه دارد؟

شبکه

انجمن های صنفی یک منبع اطلاعاتی بسیار ارزشمند برای شرکت های جدید و تازه تاسیس هستند. کافی است کافی شاپ شما در آن قرار داشته باشد .

همچنین نترسید که به دنبال سایر کارآفرینانی بگردید که کافی شاپ های موفقی را به صورت محلی یا در مناطق اطراف خود راه اندازی کرده اند و با آنها در مورد تجربه خود از هزینه راه اندازی کافی شاپ ، به ویژه هزینه های غیر منتظره صحبت کنید.

پروژه محافظه کارانه

داستان های موفقیت تجاری مانند  McDonald’s  احساسات یک شبه نبودند. هنگام محاسبه هزینه های راه اندازی کافی شاپ خود ، به خاطر داشته باشید که برای تأمین هزینه ها ، احتمالاً به چند ماه بودجه نیاز خواهید داشت.

همچنین ، به محض شروع به کار ، مدت زمان قابل توجهی طول می کشد تا کسب و کار به دوام خود ادامه دهد. هنگامی که برای دریافت پول به بانک ها و سایر وام دهندگان می روید ،اطمینان حاصل کنید که پول کافی برای راه اندازی دفتر کار ، سفارش گرفتن ، استخدام کارمندان در صورت لزوم و تأمین سایر هزینه های مربوطه را خواهید داشت. در مراحل اولیه با فرضیات درآمد خود منطقی باشید و با پیش بینی هزینه ها محافظه کار باشید.

یک بار در مقابل هزینه های مکرر

بین اینکه کدام هزینه ها باید سال به سال برای شما در نظر گرفته شود ، مانند حقوق و اجاره ، و اینکه هزینه های پیش پرداخت یکبار مصرف مانند مبلمان را تشخیص دهید. این به شما امکان می دهد برای بعد از دوره راه اندازی بودجه تعیین کنید. به دنبال فرصت هایی برای تأخیر هزینه های غیر مهم مانند تزئینات فروشگاه تا بعد از شروع کار خود باشید.

 

کارآفرینان تازه کار نیاز به درک درستی دارند که افتتاح یک کار کافی شاپ جدید چه هزینه ای دارد. شما باید بدانید که برای شروع کار با برآورد دقیق هزینه های راه اندازی چگونه کافی شاپ موفقی داشته باشید.

درباره راه اندازی کسب و کار کافی شاپ بیشتر بخوانید: نحوه راه اندازی کافی شاپ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید