کسب درآمد در زمستان، ایده پول درآوردن در فصل سرما

 کسب درآمد در زمستان، ایده پول درآوردن در فصل سرما! بافتنی در هر شکل و فرمی که باشد زندگی مارا از حالت یکنواختی درمی‌آورد. همیشه و الزاما برای ایجاد یک حرفه صرفا به پول و سرمایه نیاز نیست و می‌توان با کمک گرفتن از هنرهای صاحب قدمت که در خانواده از نسلی به نسل دیگر منتقل شده‌اند، برای کار آفرینی و‌اشتغال‌زایی اقدام کرد. شاید خیلی وقت پیش بیشتر مادرها و مادربرزگ ها مشغول بافتنی بودند و همیشه دو میل دستشان میدیدیم. اما به این فکر کنید که چگونه از این حرفه و سرگرمی پول دربیاورید. مدت زیادی است که افراد علاقه زیادی به عروسک های بافتنی، کیف، سبدهای بافتنی و لباس پیدا کردند. 

شما به راحتی می توانید از طریق شبکه های اجتماعی بازاریابی کنید و مشتریان خود را پیدا کنید. برای این کار عکس های خوبی بگیرید و سفارش بگیرید.

 می توانید عروسک های کاموایی کوچک، دسته کلید و حتی آویز کیف درست کرد و در سوپری ها، لوازم التحریری، اسباب بازی فروشی، فروشگاه لوازم فرهنگی، کیف فروشی و دکه های روزنامه فروشی، برای فروش گذاشت. چون در این مکان ها بچه ها ودانش آموزان بیشتری رفت وآمد دارن و علاقه زیادی به داشتن این وسایل دارند.

برای شروع هر کاری، کمی تلاش و همت لازم است، اما برای ادامه و موفقیت در مسیر، صبری بلند بالا و اراده‌ی محکم نتیجه‌ی خوبی رقم می‌زند.

امتیازات رقابتی را شناسایی کنید

سخت ترین قسمت راه اندازی یک کسب و کار جانبی بافندگی موفق قیمت مناسب محصولات شماست. بهترین استراتژی این است که در ابتدا خلاقیت های خود را کم کنید و با رشد نفوذ خود قیمت ها را بالا ببرید. به عنوان مثال ، یک ژاکت نسبتاً ساده با پالت رنگی محدود و تزئینات کم ، می تواند در ابتدا ارزان تر باشد. با کمی بازاریابی خلاقانه ، شما می توانید قیمت های بسیار بالاتری را برای پوشاک بافتنی خود بگذارید زیرا جمعیت هدف مطلوب خود را پیدا می کنید.

کسب درآمد در زمستان، ایده پول درآوردن در فصل سرما

کالاها و خدمات خود را به بازار عرضه کنید

بازاریابی شغل خانگی

دیر یا زود ، باید یک وب سایت شرکتی راه اندازی کنید و پروفایل های شبکه های اجتماعی خود را کاملاً فعال کنید. بدون داشتن مهارت فنی با استفاده از وردپرس می توان در عرض چند دقیقه یک سایت حرفه ای ساخت. حتماً سایت خود را از طریق فیس بوک ، Google+ و توییتر تبلیغ کنید. با توجه به محبوبیت بازاریابی ویدیویی ، استفاده از YouTube برای اهداف تبلیغاتی ضروری است. ارسال نمونه کالاهای خود به طراحان اینترنتی ، هرگز فکر بدی نیست.

تجارت خود را گسترش دهید

مانند هر مشاغل دیگر ، صنعت کالاهای بافتنی نیز می تواند متزلزل باشد. در نتیجه ، اگر می خواهید مرتبط باشید ، باید افق دید خود را گسترش دهید. گسترش تدریجی خط تولید خود و درج موارد جدید مانند جوراب زنانه و روکش صندلی ماشین همیشه ایده عقیده ای است. علاوه بر این ، می توانید کتابهای الکترونیکی در مورد بافندگی بنویسید و آنها را در فروشگاه های آنلاین بفروشید. یکی دیگر از فرصت های سودآوری بالقوه ، آموزش کلاس های ویدیویی آنلاین به بافندگان مبتدی است. اگر خارج از چارچوب فکر می کنید ، دانش بافندگی همیشه یک منبع بالقوه درآمد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بافتنی شغل زمستانی سودآور

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید