بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری

اکثر کارشناسان بازاریابی توصیه می کنند که مشاغل، بین 2 تا 5 درصد از فروش ناخالص خود را صرف تبلیغات کنند. اما اگر هنوز در حال پرورش بیزینس خود هستید، ممکن است بودجه تبلیغات بزرگ را نداشته باشید ، یا ممکن است سرمایه خود را در زمینه های دیگر متمرکز کنید. شما همچنین می توانید از راههای رایگان برای دستیابی به مشتریان بالقوه و تبلیغات شغلی خود استفاده کنید.

بازاریابی آنلاین

1.از اینترنت برای جلب توجه به کسب و کار خود استفاده کنید. وب مملو از رسانه های رایگان است که به طور بالقوه می تواند به صدها هزار مصرف کننده برسد.
می توانید یک وب سایت رایگان تهیه کنید تا اطلاعاتی در مورد شغل خود ارائه داده و محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه کنید.
آدرس ایمیل تجاری مهم است. می توانید یک آدرس ایمیل بصورت رایگان ایجاد کنید. پیوندهایی را به وب سایت خود ، صفحه فیس بوک ، حساب توییتر یا هر حضور آنلاین دیگری که در اختیار دارید قرار دهید.

2.از توییتر استفاده کنید. تنظیم حساب کاربری توییتر رایگان است و به شما امکان می دهد تا به صورت فوری و شخصی با مشتریان ارتباط برقرار کنید.
تا آنجا که ممکن است یک دسته یا نام کاربری را انتخاب کنید که به نام تجاری شما نزدیک باشد و ایمیل کسب و کار خود را به حساب وصل کنید.
از نماد استفاده کنید. دیدن آرم کسب و کارتان با هر توییتی که منتشر می کنید می تواند به تقویت برند شما کمک کند.
مشتریان فعلی ، اعضای خانواده ، دوستان و مشاغل دیگری را که تحسین می کنید یا از محصولاتشان استفاده می کنید دنبال کنید.
کسب و کار خود را در توییت های خود تبلیغ کنید ، دلیلی برای پیگیری کسب و کار خود به افراد بدهید.

3.ایجاد یک صفحه فیس بوک. تنظیم صفحه کسب و کار در فیس بوک رایگان است و به شما امکان می دهد تا با مشتریان و مشاغل دیگر ارتباط برقرار کنید. برای اطلاعات بیشتر به Facebook for Business مراجعه کنید.

هدایای میزبان به افرادی محدود می شود که نمایه شما را دوست دارند یا یکی از پست های شما را به اشتراک می گذارند ، و معاملات ویژه فقط از طریق Facebook را از طریق پیام هایی به مشتریانی که فعالیت شما را دنبال می کنند ارائه می دهند.
بسیاری از مشاغل از ایجاد وب سایت خود خودداری می کنند و به سادگی صفحات فیس بوک خود را به عنوان سایت های تجاری خود ذکر می کنند. در نظر بگیرید که آیا این ممکن است شیوه صحیحی برای فعالیت شما باشد یا نه.

4.با بهینه سازی لیست Google خود ، در جستجوی Google و Maps پیدا شوید. شغل خود را تأیید کنید تا مطمئن شوید که تمام اطلاعات کسب و کار شما ، از جمله ساعت ، شماره تلفن و وب سایت صحیح است. عکس ها را بارگذاری کنید ، به بررسیها پاسخ دهید و به روزرسانی ها یا پیشنهادهای ویژه را دقیقاً در لیست Google خود قرار دهید. حتی می توانید به مشتریان خود اجازه دهید مستقیماً در Google به شما پیام دهند و در مدت زمان 10 دقیقه از اطلاعات موجود در لیست خود ، یک وب سایت رایگان و بهینه سازی شده برای موبایل بسازند.

5.با یک فهرست مستقیم آنلاین یک حساب کاربری ایجاد کنید. اکثر دایرکتوری های آنلاین به شما امکان می دهند محصولات ، نام تجاری و خدمات نامحدود را با اطلاعات دقیق در مورد چنین محصول بارگذاری کنید و همچنین بطور خودکار فرم تماس با محصولی را در اختیار شما قرار می دهد که در آن مشتریان آینده نگر می توانند یک به یک با صاحب محصول تماس بگیرند.
لیست های خود را ایجاد کنید. لیست ها، محصولات ، مشاغل یا خدمات شما یا شرکت شما را ارائه می دهند. یک فهرست خوب آنلاین به شما این امکان را می دهد تا لیست های ممکن را تا حد امکان بارگذاری کنید تا بتوانید به بازار هدف خود برسید.
محصولات شما در پایگاه داده ذخیره می شوند و در صفحه اول آنها نمایش داده می شوند.

استفاده از رسانه محلی

1.اطلاعیه های مطبوعاتی بنویسید. آیا تازه تجارت خود را افتتاح کرده اید؟ آیا در طول فصل تعطیلات از یک مرکز خیریه حمایت می کنید؟ آیا فقط یک پروژه خاص را بسته اید؟ داستان خود را به رسانه های محلی خود بچسبانید و ببینید که آیا آنها علاقه دارند شما را تحت پوشش قرار دهند.
روزنامه ها ، اخبار را پخش کنید و برنامه های رادیویی را امتحان کنید. با استفاده از منابع رسانه ای متعدد ، می توانید به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید.

2.با نویسندگان تماس بگیرید. خوب است که با بیشترین تعداد نویسندگان رابطه برقرار کنید. بعضی اوقات ، ممکن است به دنبال داستان باشند و در واقع ممکن است به شما دسترسی پیدا کنند.
برخی از روزنامه ها دارای مجری هستند که در زمینه نوشتن معاملات خوب و مشاغل جدید تخصص دارند. آنها را به عنوان اولین نقطه تماس امتحان کنید.

شبکه سازی

1.مشاغل دیگری که خدمات مکمل ارائه می دهند و مشتریان را به یکدیگر وصل می کنند ، مشارکت کنید. به عنوان مثال ، اگر گلخانه دارید، با تهیه کننده کود و مغازه های گل فروشی شبکه برقرار کنید.
مطمئن باشید برای معامله ای که برای هر دو سازمان مفید باشد ، مذاکره کنید.
شما باید مشارکتها و اتحادهای خود را با توافق نامه های قراردادی رسمی کنید. در صورت لزوم به دنبال مشاوره حقوقی باشید.

2.این مهم است که عضو فعال سازمان هایی باشید که به آنها می پیوندید. فقط عضو بودن به اندازه عضویت در شرکت مؤثر نخواهد بود. در جلسات و رویدادهای این سازمان ها شرکت کنید و با بیشترین تعداد ممکن از افراد صحبت کنید.
مطمئن باشید که به دنبال روابط متقابل سودمند هستید.
اطمینان حاصل کنید که به طور آشکار تبلیغاتی را برای تجارت خود ایجاد نمی کنید. شما باید ضمن به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد شغل و تخصص خود در صورت لزوم ، به این سازمان ها کمک کنید.

3.اگر صاحب فضایی هستید که می تواند چندین نفر را به طور همزمان در خود جای دهد ، برای آشنایی بیشتر مردم با محصول خود ، میزبانی یک رویداد را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید