چرا یک برند حرفه ای مهم است؟

چرا یک برند حرفه ای مهم است؟ به این فکر کنید که مردم چگونه شما را درک می کنند. این برداشت ها مهم هستند. و با توجه به دنیای دیجیتال ، اولین برداشت نه تنها در صفحه های تلفن یا مصاحبه ها ، بلکه وقتی کارمندان به رزومه و برنامه شما نگاه می کنند و پروفایل های آنلاین شما را مشاهده می کنند، برند تجاری شماست.

در اینجا آنچه شما باید در مورد ایجاد یک نام تجاری حرفه ای بدانید که جاه طلبی های شغلی شما را بیشتر می کند ، و تلاش های شما را خراب نمی کند ، آمده است.

برند حرفه ای چیست؟

طراحی وب سایت بردیس

این روزها فاصله زیادی بین برند تجاری شخصی و حرفه ای وجود ندارد.

برند حرفه ای شما همان چیزی است که برای یک کارفرمای بالقوه ، تماس با شبکه یا هر کسی که می تواند به شما در یافتن کار یا رشد شغلی شما کمک کند ، اهمیت دارد. چه آن را برند شخصی یا حرفه ای خود بدانید ، مهم این است که نشان دهنده شخصیت شما باشد.

همچنین برای اطمینان از اینکه اطلاعات موجود در مورد شما بصورت آنلاین قابل مشاهده و در دسترس و مرتبط با مکانی که در زندگی حرفه ای خود هستید و می خواهید به کجا بروید ، مهم است.

حضور آنلاین خود را بررسی کنید

شما چه نوع برندی دارید؟ یک روش آسان برای بررسی اینکه چه تصویری از جهان نشان می دهید وجود دارد. نام خود را در اینترنت جستجو کنید و ببینید چه چیزی نشان داده می شود.

به احتمال زیاد ، حساب های رسانه های اجتماعی شما – به عنوان مثال ، حساب های LinkedIn و Twitter – در بالای صفحه نتایج جستجو نشان داده می شوند. اگر وب سایتی (وبلاگ یا نمونه کارها یا سایر موارد) دارید ، احتمالاً نشان داده می شود.

بعد ، مهم است که روی هر یک از این نتایج کلیک کنید.

سعی کنید به هر یک از صفحات مربوط به خود با چشمانی تازه نگاه کنید. نظر یک کارفرما درباره حضور شما چیست؟

زندگی شخصی خود را خصوصی نگه دارید

هنوز می توانید اطلاعات شخصی خود را در وب داشته باشید. فقط مطمئن شوید که فقط برای افرادی که می خواهید آن را ببینند در دسترس است. اطمینان حاصل کنید که کارفرمایان چیزی را که می خواهید پیدا کنند پیدا می کنند و آنچه را که مشاهده می کنند مناسب است.

مراقب آنچه در وبلاگ خود یا وبلاگ دیگران یا صفحات شبکه های اجتماعی می نویسید باشید. اجازه ندهید تمام دنیا اطلاعات شخصی شما را ببینند.

چرا یک برند حرفه ای مهم است؟

نکاتی برای ایجاد نام تجاری حرفه ای شما

لوگو فروشگاه اینترنتی ویوامو

استعدادهای خود را به نمایش بگذارید

این به چند هدف کمک خواهد کرد. ابتدا از طریق برند حرفه ای خود می توانید استعدادهای خود را به کارفرمایان بالقوه نشان دهید. به عنوان مثال ، اگر نویسنده هستید ، می توانید پیوندهایی به مقاله های اخیر خود ارسال کنید. یا اگر می خواهید نشان دهید که در صنعت خود مشغول هستید ، می توانید مقالات مرتبط را در حساب های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

روی محتوای حرفه ای خود تمرکز کنید

به علاوه ، ایجاد نام تجاری حرفه ای شما موارد نه چندان خوبی را در لیست گوگل قرار می دهد. به این ترتیب ، هر کارفرمای احتمالی که شما را گوگل می کند باید آنچه را که می خواهید،ببیند: برند تجاری حرفه ای شما.

از یک عکس استفاده کنید

در همه سایت های شبکه ، وب سایت ها و وبلاگهایی که استفاده می کنید از یک عکس استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر از LinkedIn و Facebook استفاده می کنید و یا وبلاگ یا وب سایت شخصی دارید ، همان عکس را در هر سایت بارگذاری کنید.

این جلوه بصری به ایجاد نام تجاری شما کمک می کند و به افزایش شناخت شما توسط کارفرمایان احتمالی و ارتباطات شغلی کمک می کند.

نام خود را تبلیغ کنید

یکی از اهداف برند شخصی افزایش حضور شما در موتورهای جستجو است. بنابراین ، هنگامی که شما (یا کارفرمایان احتمالی) در Google یا سایر موتورهای جستجوگر جستجو می کنید ، نتایج شما رتبه بالایی دارند. استفاده از نام خود به عنوان URL در هر زمان ممکن به شما کمک می کند رتبه بندی خود را تقویت کنید.

اگر متن توصیفی وجود دارد – مانند بیوگرافی خود در توییتر یا خلاصه ای در LinkedIn – می توانید متناسب بودن آن را در تمام نمایه های خود در نظر بگیرید.

میتوانید تولید محتوای خودتان رو با کیفیتی استاندارد به تیم پراوش بسپارید:

پیج اینستاگرام شما ، ویترین فروش به ۵۰ میلیون ایرانی فعال

ارزشمندترین دارایی ما برند ماست هر کدام از ما مدیر عامل شرکتی به نام “خود” هستیم . و هر کدام صاحب یک برند شخصی هستیم . بیشتر افراد برای خلق و نگهداری برند شخصی شان برنامه ریزی درستی ندارند . معمولاً تصویری که این افراد در ذهن مخاطب خود ساخته اند با تصویر مطلوب فاصله بسیار زیادی دارد. پراوش با داشتن دوره‌های مختلف برندینگ، بازاریابی و کسب و کار به فعالان حوزه کسب و کار کمک می کند تا برند شخصی خود را به مطلوب ترین و موثرترین حالت ایجاد کند .

در بازار کسب و کار شهر و کشور نفر چندم هستید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید