چگونه می توان محیط کار را هیجان انگیز کرد!

محل کار مکانی است که باید تمام وقت به آن بروید. خوب ، به جای این که فقط محلی برای کار باشد ، آن را به محلی لذت بخش و سرگرم کننده تبدیل کنید. در مراحل زیر ، خواهید دید که چگونه یک میز کار خسته کننده می تواند به مکانی سرگرم کننده که در آن همه دوستان شما هستند تبدیل شود.

 

رفتار و نگرش

در مورد نگرشها بیاموزید قبل از تلاش برای تغییر نگرش در محل کار ، باید روی نگرش افراد تحقیق کنید. هنگام فکر کردن در مورد نگرش ها باید چند نکته اساسی را به خاطر بسپارید:

نگرش ها عفونی هستند. به عبارت دیگر ، اگر چند نفر افسرده باشند ، باعث می شود کل دستگاه افسرده شود. قبل از اینکه بتوانید نگرش خود را تغییر دهید ، با همکاران ناراحت خود صحبت کنید. از آنها بپرسید مشکل آنها چیست و به آرامی با آنها کار کنید تا در این کار شادتر شوید.

شخصیت های همکاران خود را بیاموزید. اگر می خواهید ، به اطراف محل کار بروید و از هر یک از همکاران خود بپرسید که شخصیت آنها چیست. یا اگر می توانید ، آن را بطور غیرمستقیم با نحوه برخورد با افراد دیگر درک کنید.

اگر بتوانید شخصیت های آنها را بفهمید ، پس یک مزیت خوب خواهید داشت. شما قادر خواهید بود بدانید که چه چیزی آنها را خوشحال می کند و چه چیزی را ندارد. حال باید اطمینان داشته باشید که همه همکاران را خوشحال می کنید.
اگر کمی پول اضافی دارید ، یک هدیه ساده به آنها بدهید. به چیزی منحصر به فرد فکر کنید که باعث خوشحالی آنها شود .

اجتماعی باشید. معاشرت نه تنها باعث می شود مردم بدانند شما اجتماعی نیستید بلکه دیگران را ترغیب می کند تا اجتماعی تر باشند. پیش کسی بروید و بگویید “سلام {نام}. شما چقدر امروز دوست داشتنی هستید؟”

 

برنامه ها و برنامه ریزی ها

با رئیس خود صحبت کنید. رئیس شما همیشه شلوغ است ، بنابراین اگر می خواهید با او صحبت کنید ، زمانی را پیدا کنید که استراحت داشته باشد. به دفتر خود بروید و با اطمینان به او اطلاع دهید که به نظر می رسد محیط کار افسرده است. شاید حقیقت را کمی بکشید و به او بگویید که یک محل کار افسرده باعث کاهش بهره وری می شود و شاید نیاز به رویدادی باشد که بتوانید برنامه ریزی کنید.

اگر او می گوید نه ، ادامه ندهید. سعی نکنید موقعیتی را ایجاد کنید که رئیس شما به طور خاص به شما گفته است انجام ندهید. چرا که به احتمال زیاد شغل خود را از دست خواهید داد.
اگر او می گوید بله ، پس از آن به آرامی برنامه ریزی کنید ، بنابراین شما او را وادار به انجام کارهایی نمی کنید که در مرحله اول احساس ناراحتی کند.

برنامه ریزی این رویداد. با رئیس خود تاریخ تعیین کنید. آنچه را که شما در حال برنامه ریزی هستید ، بنویسید افرادی که برای موفقیت در این رویداد باید شرکت کنند و مشخص کنید که آیا این رویداد چیزی است که شما باید بخشی از آن باشید یا خیر.

بعد از این رویداد بازخورد دریافت کنید. هنگامی که این رویداد به پایان رسید ، قدم بزنید و بپرسید که مردم چگونه آن را دوست داشتند و آیا می خواهند دوباره این کار را انجام دهند.

اگر این رویداد موفقیت آمیز بود ، از رئیس خود بپرسید که آیا ممکن است گروهی را ایجاد کنید که مجوز برنامه ریزی و سازماندهی سایر رویدادها در آینده را داشته باشد یا خیر.

یک رویداد غیرمترقبه را برنامه ریزی کنید. این می تواند یک رقابت دوستانه بین شما و یکی از همکاران شما باشد. این یک کار خوب خواهد بود ، و همچنین می تواند بهره وری را افزایش دهد.

 

قدردانی کنید

وقتی کسی کار خوبی انجام داد به آنها توجه کنید. هر وقت کارگری کار خوبی را انجام داد ، از آنها بخاطر آن تعریف کنید. آنها شما را به عنوان یک فرد خوش قلب و مهربان می بینند که واقعاً می تواند کارهای زیادی برای بهتر شدن مکان کار انجام دهد.

از آنها بپرسید که چه احساسی دارند ، یا آیا امروز برای انجام یک کار آماده هستند.

به رئیس خود اطلاع دهید که چگونه با نگرش بهتری بهره وری افزایش یافته است. او به احتمال زیاد کمی پیرامون همکاران و شما خواهد بود. علاوه بر این ، او از همه کاری که انجام داده اید قدردانی خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید