مزایا و معایب مشاغل ورود اطلاعات

مزایا و معایب مشاغل ورود اطلاعات. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها مقادیر زیادی از اطلاعات را ضبط و ردیابی می کنند و بازاری را برای مشاغل ورود داده ایجاد می کنند. برخی از شرکت ها این کار را به صورت داخلی انجام می دهند ، اما برخی دیگر با شرکت های خارجی قرارداد دارند. اگر یک تایپیست استثنایی هستید ، ارائه خدمات ورود به اطلاعات ممکن است یک ایده تجاری عالی برای شما باشد.

ورود اطلاعات به چه معناست؟

ورود داده ها شامل وارد کردن حجم زیادی از اطلاعات به پایگاه داده ها یا صفحات گسترده به منظور ثبت یا تجزیه و تحلیل است. این کار به طور معمول شامل وارد کردن داده ها از اشکال یا وسایل جمع آوری دیگر به برنامه های نرم افزاری مانند Microsoft Access ، Microsoft Excel ، سایر برنامه های رایج در پایگاه داده یا صفحه گسترده ، برنامه های خاص در صنعت یا برنامه های داخلی است که به طور خاص برای جمع آوری داده ها طراحی شده است.

مشاغل و سازمانهای مختلف از صنایع به طور منظم داده های ورودی را وارد می کنند. بیمارستان ها و سایر دفاتر پزشکی برای حفظ سوابق بیمار سرمایه گذاری زیادی در ورود اطلاعات می کنند. موسسات مالی ، از جمله بانک ها و اتحادیه های اعتباری ، داده های زیادی را نیز وارد می کنند. کالج ها و دانشگاه ها برای ثبت سوابق دانشجویی و همچنین سازماندهی و تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده در طول تحقیق نیاز به ثبت داده دارند. به همین دلیل ، امکانات تحقیقاتی مستقل نیاز به ورود داده دارند. بسیاری از سازمان های دیگر ، از مشاغل خرده فروشی گرفته تا دفاتر دولتی ، به دلایل زیادی داده ها را جمع آوری می کنند.

مزایا

شغل ورود داده می تواند از خانه با حداقل هزینه راه اندازی اداره شود. حتی اگر سخت افزار یا نرم افزار رایانه ای مناسب در خانه ندارید ، هزینه کامپیوتر و نرم افزار لازم نسبتاً پایین است. برخی دیگر از مزایای مرتبط با شروع کار ورود به اطلاعات عبارتند از:

پایگاه بزرگی از مشتریان بالقوه:

از آنجا که بسیاری از صنایع به خدمات ورود داده نیاز دارند ، تعداد زیادی مشتری بالقوه وجود دارد. بسیاری از آنها همچنین کار را برون سپاری می کنند زیرا اغلب قرارداد با یک شرکت خارجی دیگر ارزان تر از استخدام کارمندان تمام وقت برای انجام کار است. این بدان معناست که می توانید پایه ای از مشتریان محلی بسازید .

گزینه های جمع آوری جمعیت:

اگر پیدا کردن بنگاه های محلی مشکل باشد ، سازمان ها و مشاغل زیادی وجود دارند که پروژه هایی را در سایت ها ارسال می کنند. این می تواند یک روش خوب برای مشغول ماندن و ایجاد سابقه کار با کیفیت برای تجارت اطلاعات شما باشد.

تخصص:

اگر در یک صنعت خاص تجربه و یا ارتباط دارید ، می توانید خود را به عنوان کسی که در آن زمینه خاص تخصص دارد ، بازاریابی کنید. به عنوان مثال ، شما ممکن است سالها تجربه کار در دفاتر پزشکی یا دفاتر سرمایه گذاری داشته باشید ، به شما بینش و دانش می دهد که می تواند در ایجاد پایگاه مشتری در آن صنایع بطور خاص کمک کند.

مزایا و معایب مشاغل ورود اطلاعات

معایب

ورود داده ها می تواند کار خسته کننده ای باشد ، ساعت ها روی یک کامپیوتر بنشینید و به صورت تکراری اطلاعات را تایپ کنید. این می تواند فشار چشم ها ، دست ها و مچ های شما را ایجاد کند. اگر نمی توانید این نوع کار را انجام دهید ، ممکن است کار مناسبی برای شروع نباشد. سایر معایب احتمالی عبارتند از:

حقوق کم:

بیشتر کارها به میزان حجم کاری پرداخت می شوند ، بنابراین اغلب باید کارهای زیادی را انجام دهید تا درآمد پایدار داشته باشید. این امر به ویژه در سایت های پرطرف دار صادق است. مشتریان محلی که با کار شما آشنا هستند ، احتمالاً هزینه بیشتری پرداخت می کنند ، اما این کار برای به چالش کشیدن بیشتر است.

رقابت خارج از کشور:

برخی از شرکت ها افرادی را برای کار در خارج از ایالات متحده استخدام می کنند. آنها این کار را از طریق سایتهای پر طرف دار یا از طریق روابط مستقر با عملیات ورود اطلاعات خارجی انجام می دهند. از نظر هزینه ، رقابت با این کارگران می تواند دشوار باشد.

جلوگیری از کلاهبرداری:

کلاهبردارانی در محل کار مرتبط با کار ورود اطلاعات به صورت آنلاین وجود دارد. هنوز هم ممکن است قربانی کلاهبرداری آنلاین شوید ، اما وقتی دقیقاً نمی دانید با چه کسی سر و کار دارید.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب شغل معلم خصوصی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید