پس می خواهید یک کارآفرین باشید؟

پس می خواهید یک کارآفرین باشید؟ شروع یک کسب و کار ساده نیست و مقیاس گذاری آن حتی دشوارتر است. ممکن است فکر کنید روی ایده ای کاملاً اصلی نشسته اید ، اما این طور نباشد. این بدان معنا نیست که شما باید تسلیم شوید یا اینکه قبل از آماده شدن باید به بازار بشتابید. این مربوط به این نیست که چه کسی اولین شخص است ، بلکه به این معناست که چه کسی این کار را به بهترین شکل انجام می دهد و بهترین کار این روزها کسب و کاری است که بیشترین ارزش را به مصرف کننده می دهد.

مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگر قدرت و انتخاب بیشتری دارند و می خواهند شرکت هایی را انتخاب کنند که با آنها کاملاً همراه هستند.

چگونه زندگی آنها را آسان تر ، دلپذیرتر ، بامعنا تر خواهید کرد؟

چگونه می توانید در هر مرحله از راه خود خارج شوید؟

هنگامی که مزیت رقابتی خود را در نظر می گیرید ، با نیازهای افرادی که در نهایت برای خدمت به آنها هستید ، شروع کنید.

پس می خواهید یک کارآفرین باشید؟

با Emily Heyward آشنا شوید:

امیلی هیوارد نویسنده کتاب وسواس است: او یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد برند در Red Antler ، یک شرکت کاملاً کامل با نام تجاری مستقر در بروکلین است. امیلی از مهمترین کارآفرینان مجله Decade by Inc نامگذاری شد و همچنین توسط Inc به عنوان یکی از بنیانگذاران زن برتر و یکی از قدرتمندترین زنان کارآفرین سال 2019 شناخته شده است.

این مقاله ای است که خود نوشته است:

وقتی در سال 2001 از دانشگاه فارغ التحصیل شدم ، دوستی نداشتم که قصد داشته باشد کار خود را شروع کند. دانشکده پزشکی ، دانشکده حقوق ، امور مالی ، مشاوره: این مشاغل مورد پسند ، مسیرهای روشن پیش روی ما بود. من در تبلیغات شغلی گرفتم ، که بسیار سرکش تر از واقعیت بود. چند سال در تبلیغات کار کردم ، و مقدار خارق العاده ای در مورد نحوه ساخت و ارتباط برندها آموختم. اما بی قرار و بی حوصله شدم و وظیفه داشتم کمپین های جدیدی را برای محصولات قدیمی و شکسته که فاقد ارتباط هستند و قادر به تأثیرگذاری بر محصولات نیستند ، ارائه دهم.

در آن زمان ، خوش شانس بودم که یک رئیس شگفت انگیز داشتم که یک اصل ساده را توضیح داد که اساساً مسیر من را تغییر داد. چیزی که او به من گفت این بود که استرس در مورد میزان کنترل شما بر نتایج است. ناگهان فهمیدم که چرا هر یکشنبه شب احساس ترس بر من غلبه می کند. به این دلیل نبود که من زیاد کار می کردم به این دلیل بود که قدرت کمی برای ایجاد تغییر داشتم.

سیزده سال بعد ، به اندازه کافی خوش شانس بودم که توانستم یک شغل تجاری را ایجاد کنم و با برخی از بهترین کارآفرینان جهان شریک شوم و از همان ابتدا به آنها کمک کنم تا کسب و کار خود را گسترش دهند. من به عنوان یک موسس که در کنار بسیاری از بنیان گذاران دیگر کار می کنم ، از نزدیک دیدم که چه چیزی منجر به موفقیت می شود ، و همچنین چه چیزهایی ممکن است اشتباه باشد.

پس می خواهید یک کارآفرین باشید؟

در اینجا چند اصول آورده شده است که من در این راه آموخته ام ، که کارآفرینان مشتاق باید قبل از ترک کار باید آنها را در نظر بگیرند:

 

مشکلی را که احساس می کنید باید آن را حل کنید، شناسایی کنید.

شروع یک کار ساده نیست و مقیاس گذاری آن حتی دشوارتر است. اما ارتباط شخصی با کاری که انجام می دهید، بسیار مهم است. ممکن است این باشد که شما تجربه کار در یک صنعت را داشته باشید و از نزدیک نقایص آن را درک کنید. یا شاید شما بخشی از یک مصرف کننده باشید که با پیشنهادات فعلی کمتر مورد توجه قرار می گیرد. شاید شما هر روز با یک ناامیدی بسیار خاص روبرو شوید که دیگران مطمئناً آن را به اشتراک می گذارند. هرچند به ایده خود رسیدید ، باید احساس کنید چاره ای ندارید جز اینکه در این لحظه به موقع این کار خاص را شروع کنید و مشکلات را برطرف کنید.

نقش خود را به عنوان بنیانگذار در نظر بگیرید.

بیش از هر زمان دیگر ، مردم به شدت به این مسئله اهمیت می دهند که چه کسی در پشت شرکتهایی است که از آنها خریداری می کنند. احساس ارتباط شخصی با یک شرکت بی نام و بی چهره دشوار است و پشتیبانی از مارک هایی که توسط افراد با داستان جذاب ساخته شده اند بسیار جالب تر است. به ویژه در رسانه های اجتماعی ، بسیاری از برندها مورد توجه قرار می گیرند: صحبت کردن با تجربیات خود ، نشان دادن فروتنی و آسیب پذیری و ایجاد چهره ای انسانی برای تجارت.

این بدان معنا نیست که برای تأسیس یک شرکت باید آماده باشید تا یک شخصیت عمومی باشید که همه جنبه های زندگی خصوصی شما را نشان می دهد. با این حال ، تمایل به برقراری ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان ، به هر شکلی که باشد ، تا رسیدن به یک رابطه اصیل بسیار کمک می کند. این دلیل نه تنها دوست داشتن محصول شما ، بلکه ریشه در موفقیت شرکت شما به مردم می دهد.

تنها نباشید

من عقیده دارم 99.99٪ افرادی که شغل خود را شروع می کنند باید یک بنیانگذار داشته باشند. هر چقدر هم که به تیم خود اعتماد داشته باشید ، هرگز نمی توانید درمورد ترس هایتان کاملاً صادق باشید و در صورت دشوار شدن مشکلات مسئولیت آن را کاملاً تقسیم کنید. اگر یک بنیانگذار در کار نیست ، همه تلاش خود را انجام دهید تا مشاوران ، مربیان و سایر کارآفرینان مورد اعتماد خود را پیدا کنید.

مشخص کنید چگونه به زندگی مردم ارزش افزوده می دهید.

فضای راه اندازی آنقدر رقابتی شده است که در عرض یک ماه ، شاهد سه کسب و کار تقریباً یکسان خواهید بود. ممکن است فکر کنید روی ایده ای کاملاً اصلی نشسته اید ، اما این طور نباشد. این بدان معنا نیست که شما باید تسلیم شوید یا اینکه قبل از آماده شدن باید به بازار بشتابید. این مربوط به این نیست که چه کسی اولین شخص است ، بلکه به این معناست که چه کسی این کار را به بهترین شکل انجام می دهد و بهترین کار این روزها کسب و کاری است که بیشترین ارزش را به مصرف کننده می دهد.

مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگر قدرت و انتخاب بیشتری دارند و می خواهند شرکت هایی را انتخاب کنند که با آنها کاملاً همراه هستند. چگونه زندگی آنها را آسان تر ، دلپذیرتر ، بامعنا تر خواهید کرد؟ چگونه می توانید در هر مرحله از راه خود خارج شوید؟ هنگامی که مزیت رقابتی خود را در نظر می گیرید ، با نیازهای افرادی که در نهایت برای خدمت به آنها هستید ، شروع کنید.

پس می خواهید یک کارآفرین باشید؟

غوطه ور شوید

هنگامی که من و بنیانگذار شرکت خود ، Red Antler را راه اندازی کردیم ، ازدواج نکرده بودم و بچه ای نداشتم ، و در حالی که مجبور شدم هزینه های خود را به طور چشمگیری کاهش دهم ، می توانستم با مبلغی که از اولین هزینه خود می گرفتیم زندگی کنم. با این حال ، وضعیت مالی همه متفاوت است ، و بیشتر تلاش کردم.

من وسوسه نگه داشتن شغل روزانه خود را کاملاً درک می کنم تا زمانی که تجارت خود را از بین ببرید. با این حال ، تاسیس یک شرکت بیشتر شبیه داشتن پنج شغل است تا یک شغل نیمه وقت. اگر سعی کنید این کار را “در کنار خود” انجام دهید ، رسیدن به هر نوع نقطه عطفی که در آن احساس راحتی کنید تا کار روزانه خود را کنار بگذارید ، خیلی بیشتر طول می کشد و ممکن است این نقطه عطف هرگز پیش نیاید.

 

آیا دنیا به استارتاپ دیگری نیاز دارد؟ نه. اما آیا دنیا به استارتاپ شما احتیاج دارد؟ خیلی خوب ممکن است! اگر ارتباط واقعی با ایده خود دارید و یک مشکل واقعی را به روشی حل می کنید که به زندگی مردم ارزش بیشتری می بخشد ، در راه خود هستید.

بیشتر بخوانید: سه گام اصلی برای شروع کسب و کار شخصی و کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید