چگونه در دو یا چند شغل موفق باشیم؟ (قسمت اول)

چگونه در دو یا چند شغل موفق باشیم؟(قسمت اول) کار کردن و داشتن بیش از یک شغل یک وضعیت اشتغال ایده آل نیست. اما اغلب ممکن است لازم باشد. ممکن است درآمدی داشته باشید که از چندین کار پاره وقت به دست آورده اید ، یا ممکن است بخواهید درآمد بیشتری داشته باشید. در هر صورت ، یادگیری نحوه اداره دو یا چند شغل نیاز به ملاحظات خاصی دارد. این ملاحظات به شما کمک می کند تا وقت خود را مدیریت کنید و باعث می شود که در شغل های متعدد غرق نشوید.

روش اول: مدیریت زمان

برای پیگیری برنامه خود از یک برنامه روزانه استفاده کنید.

چند شغله بودن مشکلاتی از قبیل نرسیدن به قرار ملاقات ها یا فراموش کردن آنها و دیر رسیدن به محل کار را به دنبال دارد. پیگیری برنامه روزانه خود در یک برنامه روزانه می تواند به شما کمک کند تا هر روز به یاد داشته باشید که کجا باید حضور داشته باشید.

در مورد وضعیت خود با رئیستان صحبت کنید.

در حالی که ممکن است از گفتن وضعیتتان به رییس خود بپرهیزید ، بهتر است به آنها بگویید که برنامه شما چیست. روسای شما حتی ممکن است تمایل داشته باشند که با برنامه ریزی ساعات خود با شما همکاری کنند.

لیست کار درست کنید.

یادآوری همه کارهایی که باید در همان روز انجام دهید دشوار است. برای کمک به یادآوری وظایف خود ، سعی کنید در ابتدای روز خود لیست کارهایی را برای هر شغل تهیه کنید. با تکمیل موارد موجود در لیست کارهای خود ، آنها را بررسی کنید تا بدانید که چه کاری دارید و چه چیزی را تکمیل نکرده اید.

از خانواده ، دوستان و یا افراد مهم دیگری درخواست کمک کنید.

متعادل کردن دو شغل و یک هفته کار طولانی ممکن است تمیز نگه داشتن منزل ، پختن وعده های غذایی خود و مراقبت از سایر مسئولیت ها را دشوار کند.

از خانواده ، دوستان و یا افراد مهم دیگری برای آشپزی ، تمیز کردن ، مراقبت از کودکان یا سایر کارهای ضروری کمک بخواهید. اطمینان حاصل کنید که از آنها بخاطر کمک کردن تشکر می کنید و کارهای کوچک انجام می دهید تا به آنها بگویید که چقدر از کمک آنها قدردانی می کنید. یک یادداشت ساده یا یک آغوش بزرگ می تواند خیلی طول بکشد.

سعی کنید مقداری غذا آماده همیشه در فریزر داشته باشید تا در مواقع ضروری آنها را گرم کرده و نیازی به پختن غذا نداشته باشید.

چگونه در دو یا چند شغل موفق باشیم؟(قسمت اول)

مرزهای خود را حفظ کنید.

اطمینان حاصل کنید که در مورد زمان شروع و پایان روز کار برخی از مرزها را تعیین کرده اید. در غیر این صورت ، ممکن است در آخر ساعت کاری تعیین شده خود به کار خود پایان دهید ، به خصوص اگر برای یکی از مشاغل خود از خانه کار کنید.
اگر قصد دارید با خانواده یا دوستانتان کاری جالب انجام دهید ، اجازه ندهید کار از برنامه های تان پیشی بگیرد. قرارهای اجتماعی و همچنین کارهای حرفه ای خود را حفظ کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه راه اندازی کافی شاپ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید