چطور برند خود را متمایز کنیم و در کسب‌و‌کارمان موفق شویم؟

چطور برند خود را متمایز کنیم و در کسب‌و‌کارمان موفق شویم؟! برای اینکه بتوانید محصولات یا خدمات خود را از یکدیگر متمایز کنید – یعنی جذابیت بیشتری نسبت به محصولات یا خدمات رقبا برای مصرف کنندگان متمایز خود داشته باشید – باید مصرف کنندگان خود را به خوبی بشناسید! هرچه مخاطب هدف خود را کاملاً بشناسید ، می توانید تمایز بیشتری ایجاد کنید! هرچه بیشتر تمایز ایجاد کنید ، در کسب و کارتان موفق تر خواهید بود! این رویکرد چند بخشی در بازاریابی همیشه راهی است که باید دنبال کنید.

با تحقیقات بازار یک استراتژی اقیانوس آبی بسازید.

استراتژی اقیانوس آبی (رویکرد ذن که استراتژی را به درون آبهای آزمایش نشده منتقل می کند و خارج از چارچوب فکر می کند) برای تفکیک استراتژی ها به تحقیقات عالی بازار بستگی دارد. هوش رقابتی نوعی تحقیق در بازار است که می تواند داده های لازم را برای جلوگیری از تفکر اقیانوس سرخ (که ایستا و محدود است) ارائه دهد و به شما کمک می کند روش های مختلفی را که می توانید رویکرد بازاریابی خود را به طرز تفکر اقیانوس آبی مورد پسند برسانید ، شناسایی کنید.

مشخصات و شخصیت های مصرف کننده مبتنی بر تحقیق را ایجاد کنید.

از طریق ساختن پروفایل های سفارشی مصرف کنندگان ، می توان بازار هدف را بیشتر تعریف کرد! انواع مختلفی از تکنیک های تحقیق در بازار می تواند برای ایجاد این نمایه های مصرف کننده یا شخصیت ها استفاده شود ، از جمله موارد زیر. دلیل مفید بودن این است که اگر می خواهید به افراد مسن بالای 70 سال برسید که هنوز در دنیای دیجیتال نیستند ، از نوع دیگری از استراتژی بازاریابی استفاده کنید.

مطالعات موردی که محصولات و خدمات را از هم متمایز می کند

برندسازی

شرکت هایی که می دانند چگونه تحقیقات بازار را انجام دهند (و از یافته های تحقیق به طور موثر استفاده می کنند) قادر به ایجاد برتری رقابتی در بازار هستند! با مطالعات موردی از برندهای معروف میفهمید که چگونه از تحقیقات بازار برای اهداف مختلف استفاده کنید.

پیش بینی سهم بازار برای راه اندازی محصول

برای پیشی گرفتن از این منحنی ، ممکن است لازم باشد با استفاده از چیزی به نام شبیه ساز بازار بهترین پیشنهادات را برای بخشهای مختلف بازار رقم بزنید. این مجموعه ابزار جامع ، شبکه ای را ایجاد می کند که براساس ویژگی های اصلی ، سهم بازار را “شبیه سازی” می کند و نیازی به آزمایش های جدید و اغلب پرهزینه ندارد! بسیاری از متخصصان دریافته اند که آزمایش سناریوهای مختلف بر اساس تحقیقات اولیه موجود راهی برای پیشگیری است.

توسعه استراتژی های تجاری خاص

هرچه اطلاعات بیشتری در مورد بخشهای بازار هدف خود داشته باشید ، نه تنها جابجایی مصرف کنندگان در نردبان آسان تر می شود بلکه از نام تجاری شما نیز طرفداری می کنند. این رویکرد حسن نیت و بینش مصرف کننده را به یک سطح استراتژیک می رساند.

چطور برند خود را متمایز کنیم و در کسب‌و‌کارمان موفق شویم؟

بیشتر بخوانید: ۵ راه تقویت برند

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید