با داشتن منوی غذای سالم در رستوران خود پولدار شوید!

با داشتن منوی غذای سالم در رستوران خود پولدار شوید! تقریباً یک سوم وعده های غذایی که آمریکایی ها می خورند ، دور از خانه تهیه می شوند! با طولانی شدن رفت و آمدها ، برنامه ها شلوغ تر می شوند و خانواده ها به طور فزاینده ای خسته می شوند!

نیاز به وعده های غذایی مناسب غالبا با نگرانی سلامتی و هزینه ها همراه است! براساس گزارش سال 2016 توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها ، بیش از 71٪ بزرگسالان اضافه وزن یا چاقی هستند.

مقامات بهداشت عمومی مدت هاست که رستوران ها را در چاقی هدف قرار داده اند ، و همه چیز را از ارسال کالری در منو ها تا عرضه شیر به جای نوشابه در وعده های غذایی کودکان ، ارائه دادند.

با وجود روندهای اخیر حتی در رستوران های فست فود که گزینه های منوی سالم را ارائه می دهند، چاقی همچنان ادامه دارد! این سؤال ایجاد می شود: آیا اقلام غذایی سالم واقعاً به فروش میرسند؟! آیا افزودن این موارد به منو باعث افزایش فروش و سلامتی مشتریان می شود؟

ظهور چاقی و بیرون از خانه غذا خوردن

چاقی با افزایش تعداد رستوران ها و فست فودها افزایش یافته است. قبل از دهه 1990 ، رستوران ها بیشتر برای موارد خاص یا شاید یک بار در هفته اختصاص داشتند. به پیتزا یا غذای چینی در جمعه شب یا جشن تولد فکر کنید. اکثر خانواده ها ، صرف نظر از درآمد خانواده ، به ندرت غذا می خورند.

با ظهور ناهار خوری خانوادگی در دهه 90 ، همه تغییر کرد. با رواج خانواده های با درآمد دوگانه ، مصرف کنندگان بیشتری به دنبال راحتی غذا خوردن بودند.

رستوران هایی مانند Olive Garden ، Applebee و Ninety Nine ​​رو به رشد هستند و غذاهای متوسط ​​و منوهای مخصوص کودکان را ارائه می دهند. این امر برای والدین که در رفت و آمدهای طولانی از حومه شهرها به شهرها و روبرو شدن با تعطیلات آخر هفته و شبهایی که با ورزش و سایر تعهدات خانوادگی سرشار بود ، بسیار عالی بود.

در حالی که زنجیره های خانوادگی گاه به گاه فضای غذا خوری خوبی ایجاد می کردند که تقلید از خوردن در خانه را نشان می داد ، این غذا برخلاف بیشتر وعده های غذایی خانگی است. به طور کلی از نظر چربی ، سدیم ، قند و کالری بیشتر از آنچه مادر یا پدر می کردند بود.

طبق یک مطالعه سال 2016 توسط ژورنال آکادمی و Nutrition Dieticics ، یک وعده غذایی متوسط ​​رستوران حدود 1200 کالری است. رستوران های نشسته در واقع می توانند ناسالم تر از رستوران های فست فود باشند. در نظر بگیرید که متوسط ​​آمریکایی ها چهار تا پنج بار در هفته غذا می خورد ، سپس میان وعده های غذایی آشامیدنی مناسب دیگری را اضافه می کنید ، و تعداد کالری موجود در بزرگسالان به طور متوسط ​​شاخه هایی را به میزان بالاتر از مقدار توصیه شده روزانه 2000 است. مشکلاتی مانند دیابت ، بیماری های قلبی و سرطان.

بیشتر منوها چقدر ناسالم هستند؟

پاستا با مرغ دارای 2340 کالری ، 70 گرم چربی اشباع و 4.030 میلی گرم سدیم است.

حتی مواردی که به عنوان یک غذای سالم تلقی می شوند می توانند کالری بیشتری داشته باشند! سالاد تند مرغ مرغ 1.180 کالری ، 79 گرم چربی و 2370 میلی گرم سدیم دارد! حتی آن دسته از رستوران ها که دارای اعتبار بهتری نسبت به فست فود یا زنجیره های بزرگ هستند ، مورد توجیه واقع نمی شوند. .

رستوران هایی که به دنبال ارائه گزینه های سالم هستند ، باید به مواد لازم و اندازه آنها توجه کافی داشته باشند.

آیا مردم می توانند غذای سالم بخرند؟

صنایع غذایی اصرار دارند که رستوران ها آنچه را که مردم می خواهند بفروشند. این درست است .

با این حال ، اغلب ، مصرف کنندگان انتخاب ناسالم می کنند زیرا گزینه های خود را نمی دانند. کالای ناسالم اغلب تنها گزینه ارائه شده در زمان خرید است. بیشتر مصرف کنندگان درخواست تغییر یا جایگزینی نمی کنند ، به خصوص در زنجیره رستوران.

برخی از گروه ها در تلاشند تا آن را تغییر دهند! پروژه Zones Blue ، یک طرح بهبود بهزیستی جامعه با محوریت تغییرات زیست محیطی ، سیاست گذاری و تحولات اجتماعی ، نشان می دهد که رستوران ها می توانند نقش مهمی در سلامتی و رفاه ساکنان داشته باشند. یکی از مستاجرین اصلی یک رستوران دارای مجوز پروژه Blue Zone ، می گوید انتخاب راحت تر ناسالم است.

آیا منوهای سالم واقع بینانه هستند؟

به نقل از https://www.thebalancesmb.com زنجیره های فست فود مانند مک دونالد با ارائه مواد غذایی با ماندگاری طولانی ثروت خود را رقم زده است که تمایل به سلامتی کمتری دارد. همانطور که در نیویورکر ذکر شد ، حتی اگر هر رستوران در آمریکا تصمیم به سرخ کردن سیب زمینی سرخ کرده و سالاد تربچه ترب کوهی و هندوانه باشد ، ایالات متحده فاقد زیرساخت های کشاورزی برای پشتیبانی از این نوع تغییر رژیم است.

محصولات زراعی بزرگ مانند سویا (برای روغن سرخ کردن) ، ذرت (برای شربت ذرت با فروکتوز بالا) و غلات (خوراک دام) میلیون ها معافیت مالیاتی و سایر یارانه های دولتی دریافت می کنند و این باعث می شود رقابت برای مزارع کوچکتر دشوار شود.

اما برخی از زنجیره های رستوران در حال خرید محلی هستند و موفقیت بزرگی را مشاهده می کنند. Lyfe Kitchen و Sweetgreens هردو به ارائه سالم و مقرون به صرفه اختصاص داده شده اند که بسیاری از وعده های غذایی کمتر از 600 کالری دارند! موارد منو شامل ترکیبات تازه کشاورزی است که ترکیبی از گزینه های پایدار ، ارگانیک و سازگار با محیط زیست است!

برای پاسخگویی به تقاضای منوهای مستقر در گیاهان ، هر دو زنجیره شبکه های مزرعه محلی گسترده ای را راه اندازی کرده اند! و بر اساس در دسترس بودن فصلی ، یک منوی چرخان ارائه می دهند.

نحوه ساخت منوی سالم رستوران

اما آیا یک رستوران مستقل متوسط ​​می تواند اقلام منوی سالم را ارائه دهد که در واقع بفروشند؟! به گفته برایان وانسینک ، در مقاله ای در اقیانوس اطلس ، کالاهایی با برچسب سالم ، پرچم قرمزی برای مصرف کنندگان است! گزینه های منوی سالم مترادف با یک تجربه غذا خسته کننده و بی مزه است! این دقیقاً نقطه مقابل این است که چرا مردم در وهله اول غذا می خورند! حتی اگر عجله داشته باشند ، باز هم طعم آن را می خواهند.

با داشتن منوی غذای سالم در رستوران خود پولدار شوید! برای تبلیغ اقلام سالم به روشی کم واضح ، مراحل بسیاری وجود دارد که رستورانها برای ساختن یک منوی بهتر می توانند انجام دهند! از جمله استفاده از اصطلاحاتی مانند شیرین ، خوشمزه و تازه به جای سالم ، کم چربی یا سدیم کم! همچنین قرار دادن موارد منو سالم در املاک و مستغلات اصلی منوها – گوشه ها یا در بالا و پایین ستون ها – باعث می شود آنها بیشتر از قبل ایستادگی کنند.

کارکنان همچنین می توانند به حرکت در منوی سالم کمک کنند! هنگامی که مشتریان از آنها توصیه ای بخواهند ، سرورها می توانند یک کالای سالم (مخفیانه) را به جای استیک یا همبرگر ترویج کنند.

بیشتر بخوانید: کیک بپز و پولدار شو!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید