داستان کسب و کارتان را با عکس ها به نمایش بگذارید و فروش را بالا ببرید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که توانسته در بین مردم جایگاه ویژه ای باز کند. اینستاگرام در فعالیت کسب ‌وکارها نیز نقش پررنگی دارد.
می دانید روزانه چند میلیون نفر در این شبکه فعالیت می کنند؟
داشتن اینستاگرام برای رشد هر کسب و کاری اهمیت دارد.
همه مردم در زندگی داستان ها و افسانه های زیادی شنیده اند و به داستان گفتن و داستان شنیدن علاقه زیادی دارند.

اینستاگرام هم به ‌طورمعمول بر محور داستان گفتن می‌چرخد. پس اگر یک کسب‌وکار بتواند با گفتن یک داستان جذاب با مخاطبش ارتباط عاطفی برقرار کند آینده روشن‌تری خواهد داشت.

بهتر است بر احساسات مشتری ها متمرکز شوید نه اینکه سعی کنید محصولات را به آنان تحمیل کرد!!
هر کسب و کاری این دغدغه را دارد که با مخاطبانش ارتباط راحت و دو طرفه داشته باشد. اینستاگرام این فرصت را به صاحبان کسب و کار می دهد که بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کرده و بازخوردهای آنان را دریافت کنند. به راحتی می توان با انتشار یک عکس از محصول نظر مخاطبان را جویا شد. اگر مشتریان شما عکسی از محصولات را با دوستان و اشنایان به اشتراک بگذارند و کسب و کارتان را به یکدیگر معرفی کنند به راحتی می‌توانید سلیقه مخاطب خود را با بازخوردهای آنان بشناسید.
معمولا عکس هایی که جذابیت بصری زیادی دارند ، بیشتر از متن و نوشته مورد استقبال قرار می گیرند، اینستاگرام هم بر پایه عکس و تصویر بنا شده پس در این زمینه می تواند کمک زیادی به شما بکند.
دسترسی به اینستاگرام و دیده شدن پست ها بسیار بالاست و باعث می شود کسب و کارها بهتر دیده شود.
به نظرتون چطور می توان درامد بیشتری داشت؟

در اینستاگرام استفاده از تصاویر با کیفیت بالا ضرورت اساسی محسوب خواهد شد. باید تصاویری که استفاده می‌کنید طبیعی و مخصوص به محیط اینستاگرام باشد.
عکس هایی که انتخاب می کنید نباید تبلیغاتی باشد. می توان از لوگوی برندتان در تصاویر استفاده کنید و با عکس های خلاقانه محصول خود را معرفی کنید. تصاویر ساده و پرمعنا!
همانطور که گفته شد این شبکه بر اساس تصویر است پس تبلیغات خود را مانند پست‌های واقعی کاربران معمولی ارائه کنید و از نوشته کمتر استفاده کنید. مختصر و کوتاه بنویسید.
استفاده از هشتک در اینستاگرام یک ضرورت محسوب می‌شود. برای این کار حتماً از واژه‌های صحیح استفاده کنید و به کیفیت هم توجه داشته باشید.
اگر محتوای مخاطبانتان را بازنشر کنید تا اعتماد دیگر کاربران را جلب کنید. منشن و تگ کردن کاربران دیگری که به نوعی با شما مرتبط هستند روشی قابل قبول برای رشد است.
تلاش کنید در صفحه خود پست‌هایتان را با برنامه‌ای مشخص قرار دهید. از رنگ و سبک خاصی استفاده کنید.
با استفاده از این شبکه اجتماعی می توان به فروش بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید