نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل خانگی

نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل خانگی! بازاریابی رسانه های اجتماعی راهی ایده آل برای ارتقاء مشاغل شما است. رایگان، آسان ، و اغلب ، سرگرم کننده است.

مشکلی که در رسانه های اجتماعی وجود دارد این است که بیش از حد پرتحرک است و پیگیری نتایج آن می تواند مشکل باشد.

بسیاری از منابع عالی بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد که شبکه های مختلف و چگونگی استفاده از آنها را به طور کافی توضیح می دهند. متأسفانه ، آنها کار خیلی خوبی راجع به نحوه تهیه یک برنامه روزانه رسانه های اجتماعی که شامل چندین سیستم عامل است ، انجام نمی دهند.

اگر با رسانه های اجتماعی دست و پنجه نرم می کنید ، در اینجا نکاتی برای تهیه طرحی مؤثر و بدون صرف وقت زیاد ارائه شده است.

قسمت اول: از قبل برنامه ریزی استراتژی رسانه های اجتماعی خود را انجام دهید.

قبل از شروع مشاغل خانگی ، باید اطمینان حاصل کنید که پروفایل های شما به صورت تبلیغاتی آماده است و می دانید از رسانه های اجتماعی چه نتیجه ای می خواهید. اولین قدم مراجعه به هر یک از شبکه های اجتماعی مورد استفاده شماست و مطمئن شوید که:

1) تصویری مناسب را بارگذاری کنید.

تجارت و مخاطبان خود را در نظر بگیرید و سپس عکسی را انتخاب کنید که متناسب با تصویری باشد که می خواهید به تصویر بکشید.

اگر می خواهید تصویر برند خود و آنچه را که می خواهید مردم به خاطر بسپارند ، در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که یک عکس با کیفیت خوب ، به این معنی نیست که باید توسط یک متخصص انجام شود ، اما باید از وضوح خوبی برخوردار باشد.

2) بخشهای اصلی پروفایل را کامل کرد.

شما باید تمام بخش هایی که برای تجارت شما مهم است را تکمیل کنید. هر پلتفرم بستگی به میزان اطلاعات شما دارد اما حداقل باید نام و نام تجاری خود ، آدرس وب سایت و شرح مختصر زندگی خود را داشته باشید. اگر می توانید سایر شبکه های اجتماعی یا اطلاعات مهم تجاری را نیز اضافه کنید.

3) دنباله گذاران در صنعت خود را دنبال کنید.

رسانه های اجتماعی فقط مربوط به افرادی نیستند که شما را دنبال می کنند . بلکه در مورد پیروی از دیگران نیز هست. از طریق ارتباط با افرادی که تحسین می کنید یا از آنها لذت می برید ، به خصوص در صنعت مشاغل خانگی خود شروع کنید. محتوای برتر آنها را به اشتراک بگذارید ، و با هدف ایجاد رابطه ، به پست های آنها پاسخ دهید.

4) ابزارهای رسانه های اجتماعی را در وب سایت یا وبلاگ خود ادغام کنید.

حداقل باید در هر صفحه وب سایت خود به پروفایل های خود پیوند دهید تا بازدید کنندگان شما بتوانند شما را دنبال کنند ، بعلاوه دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی تا بتوانند محتوای شما را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند. با این حال ، بسیاری از ابزارهای عالی دیگر نیز وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی در وقت و افزایش نتایج از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال ، از جمله گزینه “Click to Tweet” در پست های خود (می توانید از این ژنراتور Click to Tweet یا افزونه وردپرس استفاده کنید – در فهرست افزونه های خود جستجو کنید) باعث می شود خوانندگان بتوانند محتوای شما را توییت کنند.

ادغام نظرات فیس بوک در وبلاگ وردپرس شما می تواند تعامل با بازار شما را افزایش دهد.

افزونه های متنوعی برای وردپرس وجود دارد که به شما کمک می کند تا به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی خود مانند CoSchedule و Social Warfare کمک کنید. اگر از WordPress استفاده نمی کنید ، بسیاری از ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز وجود دارد که بسته به نیاز خود و سیستم عامل هایی که استفاده می کنید می توانید از آنها استفاده کنید. این ابزارها شامل Hootsuite ، Buffer ، Social Oomph ، Quearter Queue و موارد دیگر می باشد. اگر بیشتر در پینترست و اینستاگرام متمرکز هستید ، Tailwind نیز گزینه خوبی است.

5) تصمیم بگیرید که چه چیزی از رسانه های اجتماعی می خواهید.

در نهایت ، هدف شما این است که فروش یا مشتری داشته باشید ، اما ارسال “خرید وسایل من” یا “استخدام من” تمام وقت کار نمی کند و در واقع منجر به از دست دادن دنبال کننده خواهد شد. در عوض ، در مورد آنچه می توانید ارسال کنید فکر کنید که در نهایت می تواند منجر به فروش شود ، از جمله افزایش ترافیک وب سایت یا گرفتن مشترکین ایمیل. برخی از رسانه های اجتماعی که اهداف را ارسال می کنند ممکن است این موارد باشد:

1) میزان خواندن وبلاگ خود را افزایش دهید.

2) مشترکان ایمیل بیشتری دریافت کنید.

3) دنبال کننده های بیشتری را در سایر سایتهای رسانه های اجتماعی پیدا کنید (یعنی ارتقاء صفحه فن Facebook در فید توییتر خود).

4) نفوذ (اعتبار و تخصص) را در بازار هدف خود افزایش دهید.

5) گزارش با بازار هدف شما ساخته شده است (یعنی نشان می دهد شما سرگرم کننده یا دوستانه هستید).

هر پیام رسانهای اجتماعی که می کنید باید یک نتیجه نهایی داشته باشد که به آن پیوسته باشد. بنابراین اگر نشانی اینترنتی جدیدترین مقاله وبلاگ خود را ارسال می کنید ، ممکن است هدف از این طریق افزایش میزان خواندن و نفوذ و ایجاد ارتباط باشد.

قسمت دوم: اشتراک در رسانه های اجتماعی

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، دو شغل دارید:

موارد را برای رسیدن به اهداف خود در بالا به اشتراک بگذارید
با دیگران درگیر شوید.
ابتدا ، اشتراک گذاری را پوشش می دهیم.

به اشتراک گذاری محتوای شما

چالش در به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی در به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض شما است. این سخت است زیرا هر پلتفرم متفاوت است. برخی تعداد کاراکترها (توییتر) را محدود می کنند و برخی دیگر در درجه اول گرافیک (Pinterest یا Instagram) را شامل می شوند. در اینجا مراحل آسان برای برنامه ریزی استراتژی اشتراک گذاری شما آورده شده است:

1) تصمیم بگیرید که چه چیزی را به اشتراک می گذارید.

آیا می توانید یک پست وبلاگ ، لیست ثبت نام از طریق ایمیل ، هدیه دادن ، الهام بخش و غیره به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، می توانید پست های جدید وبلاگ را به اشتراک بگذارید ، پست های قدیمی را دوباره به اشتراک بگذارید ، خبرنامه خود را تبلیغ کرده و در رسانه های اجتماعی تبلیغ متقابل کنید (به عنوان مثال اشتراک Pinterest را در فیس بوک به اشتراک بگذارید).

2) تصمیم بگیرید که چگونه آن را به اشتراک می گذارید.

آیا شما به سادگی متن ارسال می کنید؟ آیا از خود سلفی می گیرید و یک متن روی جلد اضافه می کنید؟ آیا فیلم است؟ در حالی که متن می تواند کار کند ، اکثر سیستم عاملها با یک گرافیک بهترین کارها را می پذیرند یا انجام می دهند. مکان های بسیاری برای یافتن گرافیک رایگان و کم هزینه وجود دارد. هنگامی که گرافیکی را که می خواهید استفاده کنید ، برای ارسال باید آن را ویرایش کنید.

مشکل در استفاده از گرافیک این است که هر شبکه اندازه پیشنهادی خاص خود را دارد و اغلب آنها را تغییر می دهد. منابعی مانند Canva (که گرافیک رایگان و پولی نیز ارائه می دهد) یا Picmonkey طراحی گرافیک را برای رسانه های اجتماعی آسان می کند. فقط بستر مورد نظر خود را انتخاب کنید (یعنی فیس بوک) و الگوی اندازه مناسب ارائه شود. در مرحله بعد ، تصویر و هر متنی را که می خواهید از قبیل عنوان یا نقل قول از پست وبلاگ خود یا یک جمله الهام بخش اضافه کنید.

اگر می خواهید از همان تصویر در سیستم عامل ها استفاده کنید ، باید متناسب با اندازه آنها را تغییر دهید. Canva در خدمات پرداخت شده خود تغییر اندازه می دهد. یا می توانید از یک دستگاه تنظیم کننده تصویر مانند آن در Sprout Social یا Internet marketing Ninjas استفاده کنید تا برای هر شبکه ای که استفاده می کنید ، تصاویر خود را برداشت و تنظیم کنید.

3) در زمان ارسال ، پست خود را در شبکه های خود به اشتراک بگذارید.

4) بازپرداخت مجدد مطالب در طی چند روز آینده.

لازم نیست یک بار محتوای خود را به اشتراک بگذارید و به هنگام ایجاد محتوای جدید فراموش کنید. درعوض ، می توانید مطالب گذشته را بارها و بارها دوباره ارسال کنید. به عنوان مثال ، شما ممکن است نقل قول های مختلف وبلاگ خود را با پیوند ارسال به پست یک بار در روز در طی سه روز آینده توییت کنید پس از آن ، شما ممکن است دوباره آن را یک بار در ماه ارسال کنید.

وقتی نوبت ارسال می رسد ، تماشا کنید که در شبکه های خاصی ارسال نمی کنید. به عنوان مثال ، می توانید با ارسال بسیاری از توییت ها (مطالب مختلف ، و نه فقط ارسال های شما) روزانه فاصله بگیرید ، اما این کار به خوبی در LinkedIn کار نمی کند ، که ارسال از طریق پست می تواند طرفداران شما را اذیت کند.

گای کاوازاکی و پگ فیتزپاتریک در کتاب خود ، “هنر رسانه های اجتماعی” (کتاب الکترونیکی را دریافت کنید زیرا نسخه چاپی URL به کلیه منابع ذکر شده ندارد.) توصیه می کند که کاربران رسانه های اجتماعی گاه به گاه 1-2 بار در فیس بوک ارسال کنند ، Google+ سه تا 4 بار ، لینکدین 1 بار ، پینترست 6 بار و توییتر 8-12 بار در روز. این تعداد برای کاربران هسته سخت دو برابر است.

سرانجام ، فراموش نکنید که برای دنبال کنندگان خود در آن طرف جهان ، به خصوص در توییتر ، برنامه ریزی کنید تا آنها احتمال بیشتری برای دیدن آن داشته باشند.

5) یک تقویم یا برنامه کتبی دیگر تهیه کنید.

روت سوکوپ از آکادمی Blogging Blogs نخبگان و LivingWellSpendingLess.com ، دارای صفحه گسترده ای با کد برای Pinterest است که در آن برنامه ریزی کرده است که چه پین ​​هایی را در چه صفحه های گروهی ارسال می کند. و این فقط پینترست است!

داشتن یک تقویم در رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا ارسال کنید و همچنین می دانید چه چیزی را باید ارسال کنید. ابزارهای رسانه های اجتماعی وجود دارند که به شما امکان می دهند محتوا را برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک پست وبلاگ را تنظیم کنید که هر ماه یک بار در طی شش ماه آینده در همه و همه شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. برخی از ابزارهای رسانه های اجتماعی ، مانند CoSchedule و Smarter Queue گزینه های تغییر خودکار خودکار را دارند ، بنابراین نیازی نیست که مجدد پست ها را به صورت دستی تنظیم کنید.

6) پیگیری آنچه کار می کند.

Google Analytics و ابزارهای رسانه های اجتماعی به شما می گویند که پست های رسانه های اجتماعی چه نتیجه ای را کسب می کنند! علاوه بر این ، تجزیه و تحلیل های شما به شما می گوید که چه چیزی در وبلاگ یا وب سایت شما محبوب است! بنابراین می توانید پست های رسانه های اجتماعی آن صفحات را برای ادامه روند کار تنظیم کنید.

نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل خانگی

شرکت در رسانه های اجتماعی

این منطقه است که بسیاری از دارندگان مشاغل خانگی به آن توجه کافی نمی کنند ! اما برای موفقیت رسانه های اجتماعی بسیار مهم است! ارسال مطالب خود در تمام مدت بدون توجه به کارهایی که دیگران انجام می دهند همان است که در یک مهمانی حضور دارید و فقط در مورد خود صحبت کنید. بنابراین در کنار تهیه مطالب برای بیرون رفتن ، باید برنامه ای برای اظهار نظر ، به اشتراک گذاری و تعامل با دیگران داشته باشید. در اینجا نکاتی برای انجام این کار آورده شده است.

1) برای یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی ، مانند Hootsuite ، ثبت نام کنید که به شما امکان می دهد فیدهای خود را در یک مکان مشاهده کنید ، همچنین برنامه های ارسال را تنظیم کنید.

اگر از Hootsuite استفاده می کنید ، Hootlet را به نوار ابزار خود اضافه کنید تا بتوانید به راحتی مطالبی را که پیدا می کنید بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید. استفاده از یک ابزار رسانه های اجتماعی که برنامه ریزی ارائه می دهد به شما امکان می دهد محتوای مختلف را در زمان های مختلف به اشتراک بگذارید (برخلاف ارسال همه چیز در یک بار). مزیت دیگر یک ابزار این است که می توانید افراد و فیدهایی را که می خواهید با آنها درگیر شوید ، دنبال کنید و سر و صدایی را که حواس شما را پرت می کند ، فیلتر کنید.

2) یک یا دو بار در روز برای انجام تعامل در رسانه های اجتماعی انتخاب کنید.

برای مدت زمان 15 تا 20 دقیقه در روز برنامه ریزی کنید! (از جمله تهیه پست های خود را همانطور که در بخش بالا نشان داده نشده است)! یک تایمر روی آن بگذارید تا یک ساعت دیگر در Pinterest یا Facebook نگذرانید! هدف شما در این مدت تعامل با پیروان و کسانی است که دنبال می کنید.

3) اشتراک 3-2 قطعه از محتوا برای شبکه مناسب است.

4) 2-3 نفر از پست های رسانه های اجتماعی را از افرادی که دنبال می کنید به اشتراک بگذارید (یعنی retweet توییتر ، Pinterest Pin ، و غیره).

به اشتراک گذاشتن مطالب افراد دیگر راهی عالی برای در اختیار گذاشتن آنها برای به اشتراک گذاشتن مطالب شماست.

5) اظهار نظر در مورد 2-3 پست ها از پیروان خود

باز هم ، این یک روش عالی برای افزایش گزارش ها و شانس هایی است که شما دوستان خود را درگیر خواهید کرد.

6) پاسخ به دیگران که برای شما کامنت می گذارند.

پاسخ ندادن به نظرات دیگران دور از ادب است! مانند نادیده گرفتن افرادی که در حال صحبت کردن به شما است! امروزه مردم ترجیح می دهند با مشاغلی که پاسخگو هستند کار کنند ، بنابراین حتماً به پیروان خود پاسخ دهید.

7) محتوای افراد دیگر ، وقتی با مواردی روبرو می شوید که برای شما جذاب هستند را لایک کنید.

8) روزانه تکرار کنید.

رسانه های اجتماعی یک کار “تنظیم آن و فراموش کردن” نیست. شما نیاز به ارسال و تعامل روزانه دارید. اما با یک برنامه ، شما از رسانه های اجتماعی بیش از حد وقت خود را حفظ می کنید و اطمینان حاصل می کنید که حداکثر نتیجه را می گیرید.

نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل خانگی

آیا باید دستیار رسانه های اجتماعی خود را استخدام کنید؟

برای مدیریت همه یا سیستم عامل ها یا سیستم عامل های خاص (به عنوان مثال دستیار Pinterest) می توان یک دستیار رسانه های اجتماعی را استخدام کرد! این به شما کمک می کند تا در آماده سازی گرافیک و ارسال مطالب خود و به اشتراک گذاری مطالب از دیگران در وقت خود صرفه جویی کنید! با این حال ، رسانه های اجتماعی هستند و انتظار وجود دارد که مردم با شما در تعامل باشند! بنابراین اگر یک دستیار استخدام می کنید ، هنوز می خواهید، افکار و ایده های خود را به اشتراک بگذارید! و کاملاً لازم است با اظهار نظر یا پاسخ دادن به نظرات در مورد پست های خود ، با دیگران درگیر شوید!

بیشتر بخوانید: بدون سرکار رفتن پول دربیاورید!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید