چگونه محتوای ویدیویی جذاب برای مخاطب تولید کنیم؟

چگونه محتوای ویدیویی جذاب برای مخاطب تولید کنیم؟ به نظر می رسد که همه در تلاشند جذاب ترین ویدیوی ممکن را برای برند تجاری خود ایجاد کنند. محتوای ویدیویی مانند گذشته استفاده نمی‌شود. یوتیوب به دومین موتور جستجوی بزرگ جهان تبدیل شده است.اما چگونه می توان ویدیویی معتبر و جذاب تهیه کرد؟

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ از مخاطبان خود سوال کنید.

اگر درمورد تولید نوع محتوای ویدیویی خود سردرگم شده اید به شبکه های اجتماعی بروید و از مخاطبان خود بپرسید که آنها چه چیزی را می خواهند و نیاز دارند.

بدانید چرا در حال ایجاد یک ویدئو هستید

محتوای ویدئویی خوب برنامه ریزی شده است. در نظر بگیرید که فیلم شما در کجا ، چه زمانی و چگونه استفاده می شود و همچنین هدف از فیلم چیست. آیا برای آموزش است؟

وقتی می دانید چه کسی آن را تماشا می کند ، چه کاری می خواهید انجام دهید و کجا دیده می شود ، می توانید آن را متناسب با پلتفرم و مخاطبان هدف خود تنظیم کنید.

به فیلمنامه خود اعتماد نکنید

اسکریپت های ویدیویی ابزاری عالی برای تمرکز شما بر مهمترین نکاتی هستند که می خواهید بیان کنید. اما تکیه بیش از حد به یک اسکریپت در هنگام تولید ویدئو می تواند به صحت ویدیو لطمه بزند. شخصی که هر چند ثانیه اسکریپت خود را بررسی می کند می تواند بیشتر شبیه یک روبات باشد تا یک فرد معتبر با پیام یا نکته.

توصیفات مشتری را در آن بگنجانید

درج توصیفات مشتری در فیلم های شما راهی عالی برای جذب مخاطبان و کمک به چشم اندازها برای درک چگونگی استفاده از محصولات یا خدمات شما است. این داستان های واقعی اگر به طور مناسب ترسیم و نگارش شوند ، می توانند اعتبار معتبری برای برند شما ایجاد کنند.

چگونه محتوای ویدیویی جذاب برای مخاطب تولید کنیم؟

از کیفیت و سازگاری اطمینان حاصل کنید

محتوای ویدیوی معتبر واقعی به دو چیز متکی است: کیفیت و سازگاری. بدون کیفیت ، تعامل بینندگان را که انتظار داشته اند محتوای با کیفیت بالا داشته باشند از دست می دهید. بدون ثبات ، نمی توانید با مخاطبان خود رابطه طولانی مدت ایجاد کنید.

استراتژیک باشید

این را در اولویت قرار دهید تا ویدیوی شما تمرکز تیمی داشته باشد. اگر می خواهید از هر چیزی بیشتر استفاده کنید ، باید برای همه کسانی که در ساخت آن مشارکت دارند بهترین نکته باشد. افرادی که باید درگیر شوند را شناسایی کنید ، می خواهید ویدیوها به چه ترتیب انجام شود ، چند بار می خواهید آنها بیرون بیایند و چه موضوعاتی را می خواهید پوشش دهید.

از ساختن همه چیز در مورد خود خودداری کنید

بنابراین بسیاری از برندها فراموش می کنند که داستان ها ، همیشه در هسته اصلی خود ، در مورد انسان ها هستند. عنصر انسانی را در داستان خود پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

میتوانید تولید محتوای خودتان را با کیفیتی استاندارد به تیم پراوش بسپارید.

تولید محتوای تخصصی با استفاده از جدیدترین ایده های بصری برای جذب مخاطب از جمله خدمات شرکت دانش بنیان پراوش می باشد.

برای مشاوره رایگان در حوزه تولید محتوا و افزایش مخاطب و فروش از طریق اینستاگرام لطفا با ما از طریق فرم مشاوره رایگان تماس بگیرید.

پیج اینستاگرام شما ، ویترین فروش به ۵۰ میلیون ایرانی فعال

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید