شادی را به خانه ها ببرید و کسب درامد کنید!

آیا تا به حال با مادرانی برخورد داشتید که برای برگزاری جشن تولد فرزندشان دچار دلهره بوده و نمی دانستند چه کاری باید انجام دهند و از کجا باید شروع کنند؟

تا به حال به این فکر کردید که چطور می توان این مشکلات را حل کرد؟

یکی از کسب و کارهای جدید که به تازگی مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته این است که برگزار کننده جشن ها باشید.

شغلی که با کلی هیجان و خلاقیت و ایده های نو و درآمد خوب همراه است.

امروزه افراد بسیاری هستند که می خواهند جشن های مفصل بگیرند ولی نه تنها وقتش را ندارند حتی نمی دانند چطور باید این کار را بکنند. گاهی اوقات تزئین محل برگزاری جشن تولد و انتخاب تم تولد و چیدمان آن،  برای افراد خسته کننده و استرس زا می شود برگزاری یک جشن  این روزها آنقدر پیچیده شده که گاهی نیاز به یک تیم برگزار کننده دارد.

جشن تولد، جشن سالگرد ازدواج، جشن تعیین جنسیت کودک، دندان درآوردن و از این قبیل جشن ها. جشن هایی که فاصله تصورهم سن وسال‌های من از جشن با بچه‌های این دوره و زمانه از زمین تا آسمان است.

شما می توانید با کمی خلاقیت، میزهایی با تم مورد علاقه افراد را برایشان طراحی و اجرا کنید. معمولا وقتی تلاش کنی مثل بقیه نباشی و در واقع خلاقیت به خرج دهی، قدم هایت به سمت موفقیت محکم تر و بلندتر می‌شود.

مثلا بادکنک آرایی یکی از تم های مدرن و جذاب است که می تواند ایده های فوق العاده زیبا و منحصر به فردی را برای جشن تولدها پیاده نماید. همچنین تمامی لوازم مربوط به جشن تولد و تزئین آن ها مطابق سلیقه شخصی فرد، می تواند در برگزاری یک جشن به یادماندنی و بی نظیر کمک شایانی نمایند.

تا به حال فکر کردید که گروه‌های نمایش عروسکی و اجرای نمایش‌های موزیکال در یک جشم تولد چقدر مورد استقبال قرار می گیرد؟

هماهنگی و اجرای این ایده ها همه به عهده تیم برگزار کننده جشن ها می باشد.

فینگر فودها که امروزه در مهمانی ها و جشن ها جا خوش کرده اند. این روز‌ها طعم غذای خانگی، هم کمیاب است و هم با ارزش. در ضمن این غذاهای انگشتی سود خیلی خوبی نسبت به غذاهای دیگر دارند. شما غذاهایتان را تکه تکه می‌کنید و بعد آن‌ها را دانه‌ای می‌فروشید.

تم تولد

سفارش کیک و تهیه آن یا حتی طراحی کارت دعوت مهمانان همه بر عهده تیم برگزاری است.

عکاسی و فیلم برداری از مراسم ها برای ثبت این لحظات را فراموش نکنید.

هیچ وقت فکر نکنید همه کارهای یک مراسم را خودتان به تنهایی می‌توانید انجام دهید. باید در این زمینه یک تیم حرفه‌ای از افرادی که با آنها آشنایی دارید یا کارشان را می‌شناسید تشکیل دهید و بعد کار را شروع کنید.

کافیست از همین امروز در یکی از این شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ای باز کنید و عکس نمونه کارهای‌تان را در آن‌جا به نمایش بگذارید. مطمئن باشید خیلی‌ها برای برگزاری تولدشان اول از همه به اینترنت سر می‌زنند. باید اعتماد افراد را جلب کنید، چون به دلیل نداشتن دفتر مشخص، بی‌اعتمادی پیش فرضی نسبت به شما وجود دارد. برای جلب اعتماد افراد، نمونه کارهایی را به اشتراک بگذارید که یا کار خودتان باشد یا دقیقا عین آن را اجرا کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید