رویای افراد میلیونر چه بود که امروزه در چنین جایگاهی هستند؟

رویای افراد میلیونر چه بود که امروزه در چنین جایگاهی هستند؟ اگر رویای میلیونر شدن دارید با جرات به شما می گوییم رسیدن به آن سخت نیست! تعداد افرادی که اعتماد به نفس دارند و توانایی اجرایی کردن ایده های کوچک و جالب را دارند متاسفانه بسیار کم است در عین حال که همین ایده های کوچک میتوانند پردرامد باشند و از طریق آنها به درامدهای میلیونی رسید.

متاسفانه اکثر مردم ایده های زیادی در ذهن خود دارند اما همیشه توجیهاتی برای آنها دارند، مثلا وقت نداریم، سرمایه اولیه مورد نیاز را از کجا بیاوریم و……در حالی که میدانیم تمام این موارد بهانه است و با اراده و تنبلی نکردن میتوان با ایده های خلاقانه به درامدهای میلیونی رسید.

در ادامه چند ایده را توضیح میدهیم که متوجه شوید با ساده ترین و کوچکترین ایده ها چگونه میتوان به درامدهای میلیونی رسید.

 وب سایت مسائل عاطفی

مردی که پس از ازدواج خود به فکر راه اندازی وب سایت مسائل عاطفی افتاد البته برای افراد متاهل. این فرد با شعار زندگی کوتاه است و باید با عشق زندگی کرد وب سایت خود را راه اندازی کرد و خودش را جز خوشبخت ترین مردان متاهل میدانست. وب سایت او با استقبال مردم روبرو شد و او توانست روزانه درامدهای زیادی از وب سایت خود داشته باشد.

 فروش مربا

شاید در ذهن شما هم مانند خیلی از افراد این موضوع حک شده باشد که برای رسیدن به موفقیت مالی حتما باید از طریق اینترنت و وب سایت اقدام کرد اما فریزدوهرتی یکی از کارافرینان جوان است که در سن 14 سالگی با دستورهای مادربزرگش پخت مربا را یاد گرفت و یک کسب و کار سنتی برای خود ایجاد کرد. او شیشه های مربایش را به مردم میفروخت و با مرور زمان کم کم پیشرفت کرد و توانست در عرض چندماه درامد زیادی به دست اورد.

 تولید استخوان ارزوی پلاستیکی

در بسیاری از نقاط دنیا مردم اعتقاد دارند با شکستن استخوان جناغ مرغ تمام ارزوهایی که دارند براورده میشود. اما ایا تا به حال به نوع پلاستیکی این استخوان فکر کرده اید؟ آقای کن آهرونی با دیدن این عقاید و اشتیاق مردم تصمیم گرفت شرکت تولید استخوان های جناغ پلاستیکی با صدای مرغ و بوقلمون را راه اندازی کند.

او روزانه 30000 استخوان تولید میکند! درست است این موضوع خیلی عجیب به نظر میرسد اما با استفاده از عقاید نه چندان علمی و درست مردم میتوان درامدهای میلیونی برای خود ایجاد کرد.

پس اگر رویای میلیونر شدن دارید و ایده ای به ذهن شما میرسد که فکر میکنید خیلی ابتدایی و ساده است مثال های بالا را برای خود تکرار کنید تا بدانید از چه روشهای ساده و پیش پا افتاده ای افراد توانسته است میلیونر شوند و کسب و کارهای بزرگ برای خود راه اندازی کنند.

مطلب پیشنهادی : کارآفرین موفق چه جملاتی را هیچگاه در زندگی بیان نمیکنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید