اهمیت تطبیق با تغییرات در کسب و کار

در دنیای تجارت ، تغییر اجتناب ناپذیر است. برخی از تغییرات کوچک و آسان برای انطباق با آنها هستند ، در حالی که برخی دیگر بزرگ هستند و پردازش آنها دشوارتر است. مهم نیست که چه نوع تغییراتی ایجاد می شود ، شما باید یاد بگیرید که چگونه آنها را پیش بینی کنید. با تغییر دادن طرز فکر خود در مورد تغییر مثبت و با درک دامنه تغییرات می توانید با یک روش متفکرانه تر با آن سازگار شوید. در یک محیط کسب و کار ، می توانید تغییرات را تحقیق کرده و دریابید که چگونه می تواند بر کار شما تأثیر بگذارد. همچنین می توانید با همکاران خود صحبت کنید و درک کنید که چگونه این امر می تواند در محل کار شما تأثیر بگذارد.

طرز فکر فعلی خود را در مورد تغییر ارزیابی کنید. در ابتدای این فرآیند ، شما نیاز دارید تا افکار فعلی خود را درباره تغییر کاملاً درک کنید. ممکن است از این تغییر هیجان زده ، مردد ، عصبانی ، ترسیده و یا مضطرب باشید. شما ممکن است احساسات متعدد و یا افکار متضاد در مورد تغییر داشته باشید و مطمئن نیستید که هنگام اجرای تغییر چگونه واکنش نشان می دهید. چند ساعت وقت بگذارید تا در مورد تغییر و تحول فکر کنید و افکار خود را یادداشت کنید.

به عنوان مثال ، مدیریت ممکن است سیاست جدیدی را درمورد دستمزد اضافه کاری اعمال کند. به این فکر کنید که چگونه روی شما تأثیر خواهد گذاشت. آیا بیش از حد کار می کنید؟ آیا به پول اضافی تکیه می کنید یا این یک انگیزه برای شماست که ساعات طولانی تری کار کنید؟ یا ممکن است سیاست جدید اصلاً روی شما تأثیر نگذارد.
بسیاری از افراد نوشتن افکار خود را هنگام تأمل مفید می دانند.

بپذیرید که تغییر در تجارت اجتناب ناپذیر است. تغییر لازم است اتفاق بیفتد ، به خصوص اگر در زمینه ای کار کنید که به سرعت در حال رشد و سازگاری است ، مانند فناوری. ممکن است شما دوست داشته باشید که شرایط کسب و کار شما در این لحظه چگونه است و تغییر ممکن است مانند ضربات اعتماد به نفس شما باشد. با این حال ، شما باید راهی را برای فکر کردن در مورد این تغییر به عنوان فرصتی برای بهتر کردن شغل خود و پیاده سازی رویه های جدید در کار روزانه خود تنظیم کنید.

فناوری ها و رویه هایی وجود خواهد داشت که منسوخ شده و دیگر به محل کار مربوط نمی شوند. شاید لازم باشد یاد بگیرید که چگونه از یک نوع جدید رایانه یا برنامه نرم افزاری استفاده کنید .

در مورد نحوه برخورد با تغییرات گذشته تأمل کنید. شما به تغییرات در گذشته پاسخ داده اید ، حتی اگر آنها در محل کار یا شغل فعلی شما نبودند. به این فکر کنید که این تغییر چیست و چگونه نسبت به آن واکنش نشان دادید. به عنوان مثال ، شاید شما مجبور شده باشید دفاتر کار را با همکار خود عوض کنید که دوست ندارید. آیا از تغییر ناراحت شدید و از مدیریت شکایت کردید؟ یا در مورد تغییر با مدیر خود بحث کرده اید و راه حلی را تهیه کرده اید؟ فکر کردن در مورد اینکه چگونه به تغییر در گذشته پاسخ داده اید ، به شما کمک می کند پیش بینی کنید که چگونه نسبت به این تغییر فعلی واکنش نشان می دهید.

ممکن است صحبت با شخصی که به شما نزدیک است ، مانند همسر یا بهترین دوست که چگونه تغییر را کنترل کنید ، مفید باشد. این می تواند بینش ارزشمندی را با شروع تقریب این چالش جدید ارائه دهد.

مسئولیت تغییر پاسخ خود را به عهده بگیرید. این که آیا نسبت به گذشته نسبت به تغییر واکنشی ضعیف یا مثبت واکنش نشان داده اید ، باید مسئولیت پاسخ خود را به عهده بگیرید. قابل درک است که برخی از تغییرات بسیار دشوارتر از سایرین است. بعضی از آنها تأثیرات عمیقی بر نحوه زندگی ما دارند و می توانند چالش های غیرقابل پیش بینی دیگری را نیز به وجود آورند. با این حال ، شما می توانید واکنش عاطفی خود را برای تغییر کنترل کنید.

به این فکر کنید که آیا یک محرک برای پاسخ شما ایجاد شده است یا خیر. می توانید از خود بپرسید که آیا شما در برابر تغییر خانه کوچک مقاومت کرده اید ، زیرا در مورد زندگی خانگی خود استرس دارید ، یا اینکه وقتی از یک سیاست جدید عصبانی شدید ، اتفاق دیگری برای شما آزاردهنده بود یا خیر. دانستن این محرک ها می تواند به شما در تغییر مالکیت پاسخ هایتان کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید