کارمندان چه انتظاراتی از کار خود دارند؟

کارمندان چه انتظاراتی از کار خود دارند؟ عوامل مختلفی وجود دارد که باید در محل کار شما وجود داشته باشد تا کارمندان شما در کار شاد و با انگیزه باشند. این عوامل برای رفاه یک کارمند بسیار اساسی هستند و زمینه ساز انگیزه ، تعامل و حفظ کارکنان می شوند.

 

 آنچه کارمندان نیاز دارند.

کارمندان شما نیاز به احترام ، عضویت در جمع ، حق تصمیم گیری درباره شغل خود ، داشتن فرصت رشد و توسعه و دستیابی به رهبری مناسب دارند.

در زیر خواسته کارمندان از کار شرح داده شده است.

کارمندان چه انتظاراتی از کار خود دارند؟

احترام حق اساسی هر کارمند در هر محل کار است.

اگر مردم احساس کنند که با احترام با آنها رفتار می شود ، معمولاً با احترام به همکاران و رئیسان پاسخ می دهند. کارکنانی که احساس احترام می کنند با اقدامات مسئولانه پاسخ می دهند.

بخشی از احترام ستایش و بازخورد است تا افراد بدانند که در کار چگونه کار می کنند.

کارفرمایان وقتی به کارمندان احترام می گذارند که با کارمندان طوری رفتار کنند که گویی بزرگسالانی هستند که توانایی انتخاب هوشمندانه را دارند. در یک محل کار محترمانه ، همه برابر هستند. و افراد فقط شغل ها و نقش های مختلفی دارند.

کارمندان می خواهند احساس کنند گویی عضوی از جمع هستند.

این بدان معنی است که آنها می خواهند همانند هرکس دیگری سریع به اطلاعات دسترسی داشته باشند. کارمندان از این احساس متنفرند که گویی از اطلاعاتی که برای پشتیبانی از مأموریت ، چشم انداز و اهداف سازمان خود نیاز دارند ، حذف شده اند.

برای اینکه کارمندان احساس به روز بودن کنند ، کارفرمایان به محض اطلاع از چالش های سازمان ، امور مالی و بودجه ، هر چقدر از آن باخبر می شوند ، با دیگران به اشتراک می گذارند. کارمندان آنها باید براساس اطلاعات خوب تصمیمات خوبی بگیرند تا در جهت منافع کسب و کار عمل کنند.

کارمندان می خواهند در تصمیماتی که درباره شغل آنها گرفته می شود تأثیر گذار باشند.

مشارکت کارمندان و توانمند سازی کارکنان به ایجاد کارمندان متعهدی که مایلند انرژی اختیاری خود را برای تجارت ارائه دهند ، کمک می کند.

در عین حال ، کارفرمایان باید به یاد داشته باشند که توانمندسازی برای همه رایگان نیست.

شما باید توانمندسازی را در چارچوبی ساختار دهید که شامل چشم انداز سازمانی ، اهداف و مسئولیت های مشخص باشد. مدیران باید در مورد معنای این چارچوب برای شغلشان با هر کارمند ارتباط برقرار کنند.

کارمندان رهبری می خواهند.

آنها خواهان این هستند که در مسیر صحیح قرار بگیرند ، به مکانی مشخص و مهم بروند. آنها دوست دارند بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان باشند. کارمندان دوست دارند بدانند که شخصی ، قابل اعتماد ، مسئول این کار است.

بنابراین ، تیم اجرایی و حتی مدیر کارمند باید اعتماد به نفس و این احساس را داشته باشند که آنها می دانند چه کاری انجام می دهند.

کارمندان در حال تماشا هستند. آنها باید اطمینان داشته باشند که محصولی دارند که می تواند موفق باشد و شرکتی است که بازار را می فهمد و به آن گوش می دهد.

آنها می خواهند بدانند که سال آینده شغلی خواهند داشت و می توانند در طولانی مدت به این سازمان متعهد شوند ، با این فرض که از کار خود راضی هستند. کیفیت رهبری آنها به بسیاری از سوالات مطرح شده در اینجا پاسخ می دهد.

اگر این عوامل در هر محل کار وجود داشته باشد ، بهره وری ، انگیزه و شادی اوج می گیرد.

بیشتر بخوانید:هشتگ چیست و چه کاربرد هایی در شبکه های اجتماعی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید