ویژگی های یک کارت ویزیت حرفه ای چیست؟

ویژگی های یک کارت ویزیت حرفه ای چیست؟ کارت ویزیت یک وسیله قدرتمند و با ارزش برای بازاریابی کسب و کار شما میباشد. کارت ویزیت باید تصویر کلی کسب و کار شما را به مخاطب منتقل کند. شاید این سوال برای شما پیش آید که چگونه از طریق این فضای کوچک میتوان یک پیام را منتقل کرد.

در این مقاله همراه ما باشید تا متوجه شوید چه اطلاعات ضروری را نیاز است داخل کارت ویزیت وارد کنید.

 قرار دادن اطلاعات مهم

لوگو و نام شرکت: یکی از موارد ضروری که باید حتما روی کارت ویزیت قرار دهید لوگو و نام شرکت است زیرا لوگو نماینگر هویت شما میباشد.

شغل: به صورت کاملا واضح شغل خود را بیان کنید زیرا مشتری در نگاه اول باید اطلاعاتی را درباره شغل شما کسب نماید.

اطلاعات تماس: اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن و ایمیل میشود. مشتری باید از طریق روش های مختلف به شما دسترسی داشته باشد.

آدرس وب سایت: اگر کسب و کار شما دارای وب سایت است حتما آن را داخل کارت ویزیت درج کنید تا مشتری با مراجعه به سایت شما اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار شما بدست آورد.

شعار تبلیغاتی: سعی کنید یک شعار تبلیغاتی کوتاه و جذاب برای کسب و کار خود طراحی کنید و حتما آن را در کارت ویزیت بیاورید. شعارهای تبلیغاتی خدمات و محصولات شما را در ذهن مخاطب یادآوری میکند.

کارت ویزیت

سادگی کارت ویزیت

کارت ویزیت خود را تا حد امکان ساده طراحی کنید زیرا شلوغی و بهم ریختگی باعث گم شدن اطلاعات مهم میشود.

نحوه قرار دادن اطلاعات رو و پشت کارت

کارت ویزیت های ساده همیشه طرفداران بیشتری دارد. سعی کنید یک طرف کارت تصویر لوگو کسب و کار خود را قرار دهید و در سمت دیگر اطلاعات تکمیلی مانند شعار ، اطلاعات تماس و… را قرار دهید.

 

پیشنهاد استفاده از رنگ سفید

رنگ سفید اصولا برای تمام کسب وکارها مناسب است. داشتن زمینه سفید این امکان را فراهم میکند که از لوگو با هر رنگی که تمایل دارید استفاده کنید.

از رنگ سفید به عنوان رنگ محافظه کارانه یاد میشود.

کارت ویزیت

 

سایز کارت ویزیت

لازم نیست به سراغ کارت ویزیت های عجیب و غریب بروید. پیشنهاد ما استفاده از قالب مرسوم مستطیلی است.

 ایجاد اشتیاق

اگر بتوانید از مشوق ها استفاده کنید بسیار عالی میشود. به عنوان مثال اگر برایتان مقدور است تخفیف، پیشنهادهای ویژه یا مشاوره را روی کارت درج کنید. در این صورت میتوان احتمال داد که افراد بیشتری با شما تماس میگیرند.

فونت مناسب

هیچگاه از فونت های کوچکتر از 6 پوینت استفاده نکنید. فونت مورد استفاده باید کاملا خوانا باشد.

 

پیشنهاد ویژه ما به شما

اگر صاحب کسب و کاری هستید که هنوز نمیدانید چه کارت ویزیتی برایتان مناسب است از طریق اطلاعات تماس درج شده در سایت با تیم پراوش تماس بگیرید تا دوستان ما یک کارت ویزیت حرفه ای برای شما طراحی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید