مشتری رییس است!

مشتری رییس است! همان طور که ارل نایتینگل قبلا گفته است: تاکنون هیچ رییسی مانند مشتری نبوده، نیست و نخواهد بود! مشتری تنها رییسی است که باید رضایت کامل او را جلب کرد! هر آنچه که شما دارید..او پول آنها را پرداخته است! او پول خانه، اتومبیل و لباس شما را می پردازد! او مخارج تعطیلات شما را می پردازد و این امکان را به شما می دهد تا فرزندانتان را به مدرسه بفرستید! او می تواند باعث ترفیع شما در محل کار شود. و البته اگر او را ناراحت کنید، شما را اخراج می کند.

همه چیز به نحوه برخورد شما با این رییس یعنی مشتری بستگی دارد.

قانون بزرگی که اساس زندگی تجاری و شخصی ما بر پایه آن بنا شده است این است که پاداش ما در زندگی دقیقا با خدمات ما متناسب است و این همان خدمت به رییس ما یعنی مشتری است.

مشتری سخت گیر را با دقت راه بیاندازید!

ارتباط اول با مشتری

مشتری سخت گیر مانند ابر سیاهی است که آستری نقره ای دارد! او فرصتی طلایی برای شماست تا به عنوان یک فروشنده، شایستگی خود را به اثبات برسانید! با موفقیت در برابر او از کارایی روش خود برای جلب رضایت مشتریان و به دست آوردن منفعت بیشتر مطمئن می شوید.

مشتری سخت گیر را با تدبیر و حسن تفاهم راه بیاندازید! خود را جای او قرار داده، ببینید اشکال کار کجاست تا آن را اصلاح کنید! ناراحتی ها را دور کنید تا او را خوشحال کنید.او را در حالی ببینید که لبخندی به لب دارد و خوشحال است و مطمئن باشید که مشتریان فراوانی را برای شما می فرستد.

فروشنده ببر باشید!

فروشنده گربه کار درستی انجام می دهد! یعنی ارتباط اولیه را برقرار می کند! درضمن کالا را به خوبی به نمایش می گذارد، اما آنقدر باهوش نیست تا بتواند به ایرادهایی که مشتریان از کالا می گیرند، پاسخ گوید و وقتی به مرحله سفارش دادن می رسد، تبدیل به حیوانی رام می شود. با وجود اشتیاقی که برای بهتر شدن دارد، هدف اصلی خود که قرار دادن سفارش درون یک کیسه است را گم می کند.

5 نوع مشتری و نحوه جذب آنها برای خرید بیشتر

فروشنده ببر از جنس محکم تری ساخته شده است! او ضمن داشتن امید زیاد در کاری که انجام می دهد راسخ و استوار و دارای پشتکار است! دست بردار نیست! تسلیم هم نمی شود!در واقع هر عیب و ایرادی را به دید فرصتی تازه می نگرد تا بتواند درباره کالای خود بیشتر توضیح دهد! درنهایت او از پرسیدن و جویا شدن ابایی ندارد! به همین دلیل امضای موافقت مشتری را نصیب خود می کند! ببرها در دراز مدت دوستان بیشتری پیدا کرده و بیشتر فروش می کنند.

فروشنده بداخلاق و خوش اخلاق

سود واژه منفوری نیست!

سود نیروی محرکی است که ما را برمی انگیزد! سود معیار مادی موفقیت در تجارت است! تا زمانی که گران فروشی نمی کنید یعنی از راه نادرست پول درنمی آورید نباید نسبت به سودی که به دست می آورید احساس گناه کنید. این حق قانونی شما و ابزار شما برای رشد است! در اصل محرکی است که باعث می شود محصولات و خدمات بهتری به مشتری ارائه دهید.

اما اگر سود را مقدم بر کیفیت و خدمات بدانید، مانند زمانی که کالسکه را جلوی اسب ببندید تجارت رونق نمیگیرد. از طرف دیگر اگر برای افزایش کیفیت و خدمات، رقابت و سخت کوشی کنیم، تجارت و کسب و کارمان چهارنعل به سمت جلو می تازد و به دنبال آن سود بیشتر سرازیر خواهد شد.

مشتری رییس است!

کیفیت را فراموش نکنید!

برای تولید محصولات با کیفیت باید تلاش زیادی کرد! مشتری نیز از این موضوع آگاه است! که بابت کالای با کیفیت، بهای خوبی پرداخت می کند! اگر مرغوبیت کالا و ارائه خدمات شما مستمر باشد، خوشحالی مشتری نیز ادامه دارتر خواهد بود.

تحقیق درباره مشتری

قیمت به زودی فراموش می شود اما کیفیت همیشه در ذهن باقی می ماند.

به یاد داشته باشید که هر مشتری یک آژانس تبلیغاتی یک نفره است! اگر از شما رضایت داشته باشد، حسن نیتش را به شما نشان خواهد داد و اگر لبخند بزند الهه خوشبختی به شما لبخند خواهد زد.

بنابراین کیفیت را برای مشتری خود بالا ببرید.

بیشتر بخوانید: چگونه می توان جلسات موفقی در خانه با مشتری ها داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید