چگونه می توان جلسات موفقی در خانه با مشتری ها داشت؟

چگونه می توان جلسات موفقی در خانه با مشتری ها داشت؟ به نظر می رسد بیشتر مردم تصور می کنند که برای رفتن به محل کار نیازی به ترک خانه ندارند و هر روز می توانند جلسات موفق در خانه را با مشتریان و بدون دردسر و هزینه رفت و آمد برگزار کنند. بیش از 38 میلیون مشاغل خانگی در ایالات متحده وجود دارد که 50 درصد از کل مشاغل کوچک را تشکیل می دهد.

داشتن مشاغل خانگی که شامل ملاقات با مشتریان در دفتر خانه شماست ، مزایای بسیار دیگری نیز دارد. شما با اجاره ندادن صرفه جویی می کنید و اگر بچه دارید ، ساعات کاری انعطاف پذیر می تواند در آنجا برای همه آن لحظات مهم از آوردن بچه ها از مدرسه تا بردن آنها نزد پزشک راحت باشد. همچنین اگر در خانه مشکلی پیش بیاید سریع می توانید به آن رسیدگی کنید. کار در خانه نیز برای محیط زیست بسیار عالی است.

اما در صورتی می توانید از مزایای آن استفاده کنید که آنچه را که باید انجام شود برای ظاهر حرفه ای و ایجاد مشتری انجام دهید. در اینجا نکات مربوط به چگونگی نگه داشتن مشتری در داخل و ملاقات موفقیت آمیز با مشتریان در خانه آورده شده است.

چگونه می توان جلسات موفقی در خانه با مشتری ها داشت؟

مکانی را جهت پارک وسایل نقلیه در نظر بگیرید.

در صورت تمایل به انجام کار در منزل ، داشتن پارکینگ مناسب برای مهمانان مهم است. در هنگام قرار ملاقات ها به مشتری، دستورالعمل های مشخصی بدهید که در آن مکان (به صورت قانونی) پارک کنید. اگر صاحب خانه هستید ، بهترین مکان جلوی ملک شما و یا اطراف آن است ، بنابراین هر کاری را می توانید انجام دهید تا این اتفاق رخ دهد. در صورت لزوم وسیله نقلیه (های) خود را در گاراژ یا جای دیگر قرار دهید. سعی کنید به طور منظم در مقابل خانه هر کس دیگری پارک نکنید (یا مشتریان پارک نکنند).

اگر در آپارتمان زندگی می کنید ، ببینید که آیا می توانید یک فضای پارکینگ اضافی برای بازدید کنندگان فراهم کنید.

ایجاد دلخوری در پارکینگ برای همسایگان ، وضعیت شما را در همسایگی نیز بدتر می کند.

خیابان محل سکونت خود را جذاب کنید.

برخورداری از مکانهای مناسب ، به مشتری شما هنگام مراجعه به خانه خود احساس مطلوبی خواهد داد. این بدان معنی است که مکانهای خارجی خود را تا حد ممکن جذاب کنید.

اگر صاحب خانه هستید ، نمای بیرونی باید تمیز باشد و رنگ یا نما در وضعیت خوبی باشد. بغچه ها را عاری از علفهای هرز نگه دارید. درختچه ها ، درختان و بوته ها باید به طور مرتب هرس شوند. اگر نمی توانید خودتان انجام دهید ، یک سرویس استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. اسباب بازی ها ، لوازم باغ و غیره باید دور از چشم باشد.

برای دیدار با مشتری ها فضایی جداگانه و تزئین شده مناسب داشته باشید.

بستگی به مشاغل شما ، داشتن فضای جداگانه در خانه خود مانند دفتر جداگانه برای انجام کار مهم است – شما نباید در آشپزخانه یا اتاق نشیمن با مشتری ها صحبت کنید.

اگر به عنوان مثال ، یک نماینده مسافرتی یا مشاور رسمی دفتر اسناد رسمی یا مالی هستید ، باید به خانه جداگانه دسترسی داشته باشید و به فناوری مورد نیاز برای انجام کار خود ، مانند لپ تاپ / دسکتاپ ، چاپگر چند منظوره و غیره دسترسی داشته باشید. و همچنین یک صندلی راحت که در آن شما و مشتری می توانید در صورت لزوم با یکدیگر روبرو شوید.

اگر در خانه خود خدماتی مانند آرایشگاه یا ماساژ درمانی را ارائه می دهید ، باید فضای استودیویی جداگانه برای تجهیزات مورد نیاز مانند سینک ، صندلی و میزهایی که در تجارت خود استفاده می کنید ، داشته باشید.

به دکوراسیون توجه کنید.

دکوراسیون مناسب فضای کسب و کار منزل شما به عواملی بستگی دارد. شما نمی خواهید چیزی از نظر مشتری توهین آمیز باشد. شما می خواهید آنها به شما و آنچه به آنها ارائه می دهید توجه کنند ، نه روی چیزهایی که در اتاق هستند.

همچنین می خواهید مطمئن شوید که دکوراسیون شما تصویر حرفه ای مورد نظر برای پروژه را ایجاد می کند. اگر در خانه خود مشغول مراقبت از کودکان هستید ، نقاشی کودکان شما بسیار عالی است اما اگر سعی دارید مشتری را تحت الشعاع خود قرار دهید ، چندان خوب نیست. به شرایط اثاثیه خود توجه ویژه ای داشته باشید. هر چیزی که به نظر می رسد خسته کننده ، بیش از حد و یا مانند آن است، باید برود. شما می خواهید موفق به نظر برسید ، نه نیازمند.

اطمینان حاصل کنید که فرزندانتان فاصله خود را حفظ کنند.

كودكان هرگز نباید در هنگام ملاقات با مشتری به شما خوش آمدگویی كنند و شما را مختل كنند. با این حال ، اگر به آنها آموزش ندهید ، ممکن است هر دو مورد را انجام دهند. استفاده از یک علامت ساده ” مزاحم نشوید” بر روی درب اتاقی که شما برای ملاقات با مشتری ها استفاده می کنید و به فرزندان خود می گویید وقتی که این علامت روی در است ، دست نزنند و یا وارد نشوند ، می تواند بسیار مؤثر باشد. حتی آنها نیازی خواندن ندارند تا بدانند که نشان در آنجا است یا نه.

سعی کنید آرام ترین محیط اطراف را ممکن داشته باشید.

اگر خانه شما شامل بچه های کوچک یا حیوان خانگی است ، می تواند مشکل ساز باشد! اما حتی کودکان کوچک نیز روال معمول دارند و ممکن است بتوانید جلسات خود را در اوقات ساکت تر در خانه خود برگزار کنید ، مثل زمان چرت زدن.

گزینه دیگر این است که در حین ملاقات با مشتری ، شخص دیگری از فرزندان یا حیوانات خانگی (چه در خانه و چه در خارج از خانه خود) مراقبت کند. بسته به آنچه انجام می دهید ، ممکن است شما بتوانید جلسات خود را فقط دو یا سه روز در هفته برنامه ریزی کنید ، و بر اساس مراقبت از کودک خود، تعداد جلسات را کاهش دهید.

بیشتر بخوانید: ۷ ایده کسب و کار خانگی سودآور در زمینه بهداشت و سلامتی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید