مشاغل تابستانی برای نوجوانان

مشاغل تابستانی برای نوجوانان ! در بیشتر ایالت ها سن قانونی برای شروع کار 14 سال است ، اما یک کودک 13 ساله هم می تواند بسیاری از کارهای نیمه وقت را انجام دهد ، از مراقبت از بچه های کوچکتر گرفته تا باغبانی.

مقیاس دستمزد مشخصی برای بیشتر این مشاغل وجود ندارد ، اما کمی تحقیق می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که نرخ در جامعه شما چقدر است. در حالی که هیچ محدودیتی برای درآمدزایی یک کودک 13 ساله وجود ندارد ، بسیاری از کشور ها محدودیت تعداد ساعات مستمر کودک را در این سن دارند.

پرستار بچه

خوشبختی در مسیر

نگهداری از کودکان شغلی مناسب برای بسیاری از نوجوانان می باشد! به ویژه اینکه بسیاری از والدین به آن احتیاج دارند! در طی ماه های تابستان ، نوجوانان می توانند با مراقبت از بچه هایی که والدین شاغل دارند به آنها کمک کنند.

شستن ماشین

شستن اتومبیل یک فعالیت خوب در هوای گرم است که یک نوجوان جوان می تواند خیلی راحت انجام دهد.

این ایده خوبی است که به او اجازه بدهید ماشین خودتان را بشورد تا اعتماد به نفس او را تقویت کنید و به او بیاموزد که چگونه کامل باشد.

مراقبت از خانه همسایه

در ایامی که همسایه شما به سفر رفته اند با انجام کارهایی مثل آب دادن به گل ها، و یا حتی رسیدگی به حیوانات خانگی می توانید پول دربیاورید.

تدریس

تدریس خصوصی

اگر فکر میکنید که در مبحث یا درس خاصی توانایی تدریس را دارید پس شروع به کار کنید. حتی شما بهتر می توانید با افراد هم سن خود و یا کوچکتر ارتباط برقرار کنید. تدریس در تابستا از جمله کارهایی است که به راحتی می توانید انجام دهید و کسب درآمد کنید.

باغبانی

باغبانی

تعجب نکنید. کار سختی نیست. برای این کار می توانید با چیدن علف های هرز و یا رسیدگی به خاک باغچه ها شروع کنید. با کمی حرفه ای تر شدن می توانید پیشنهاد کاشت گل یا سبزی در حیاط منازل را بدهید و کسب درآمد کنید.

مشاغل تابستانی برای نوجوانان

بیشتر بخوانید: ۶ ایده کسب و کار خانگی برای نوجوانان

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید