مزایای کسب و کار شخصی

مزایای کسب و کار شخصی. هزاران مقاله وجود دارد که به افرادی که دوست دارند در مورد مشکلات ناشی از شروع مشاغل شخصی خود اطلاعاتی داشته باشند ، در دسترس است. اگرچه مطمئناً داشتن مشاغل شخصی شما با چالش هایی روبروست ، فواید بسیاری برای رئیس خود بودن نیز وجود دارد.

در کنترل بودن

آیا تاکنون شغلی را داشته اید که احساس کردید اگر خود آن را کنترل می کردید، بهتر می توانستید انجام دهید؟ بیایید با آن روبرو شویم. مشاغل می توانند محدود کننده باشند و گاهی به شما اجازه نمی دهند دانش و مهارت خود را به حداکثر برسانید.

داشتن شغل همچنین به این معنی است که درآمد شما به این شرکت وابسته است که شما را به عنوان کارمند حفظ کند. اگر تاکنون نگران اخراج شدن بودید ، می دانید قرار دادن معیشت خود به دست شخص دیگری خطرناک است.

وقتی شغل خود را ایجاد می کنید ، آنچه را که می خواهید انجام می دهید ، اینکه چگونه و چه موقع می خواهید. شما محصول یا خدمات خود را به سطحی که فکر می کنید بهتر است، می رسانید. شما سیستم ها و روالهایی دارید که بهترین کار را برای شما دارند. و قادر به انجام همه این کارها بدون ترس از اخراج هستید.

ساختن

داشتن مشاغل شخصی به شما امکان می دهد مهارت و علاقه خود را به درآمد تبدیل کنید. این که آیا شما عاشق آشپزی ، باغبانی ، کمک به افراد برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود ، پیدا کردن معاملات برای فروش آنلاین یا انجام ریاضی هستید ، می توانید از هر چیزی که به نفع شما باشد ، تجارت ایجاد کنید. وقتی صاحب مشاغل خود هستید ، می توانید رویاهایتان را شکل داده و از آن استفاده کنید.

کمک به مردم

در یک بررسی تجاری 96٪ از صاحبان مشاغل کوچک گفتند که کمک به مشتریان یکی از مهمترین مزایای داشتن یک تجارت کوچک است. مشاغل کوچک نیز با ایجاد شغل در جوامع خود به مردم کمک می کنند.

زندگی با سبک انعطاف پذیرتر

به ویژه برای زنان ، داشتن شغل شخصی می تواند به سبک زندگی، انعطاف پذیری لازم را برای رشد خانواده بدهد و حرفه ای موفقی باشد. بیش از 11.6 میلیون مشاغل متعلق به زنان وجود دارد که بیش از 1.7 تریلیون دلار فروش دارند.

تدریس خصوصی

افراد بعد از سال 2000 که با تکنولوژی رشد کرده اند به دلیل کمبود فرصت های شغلی و افزایش علاقه به سبک زندگی از طریق پول به کارآفرینی روی آورده اند . حتی با این وجود ، با 80٪ سود گزارش دهی در این تلاش کاملاً موفق هستند که 3٪ بیشتر از میانگین ملی برای تجارت است.

این فقط این افراد و مادران نیستند که می توانند از انعطاف پذیری در اختیار داشتن یک تجارت بهره مند شوند. افرادی که نزدیک به بازنشستگی هستند یا در حال حاضر بازنشسته شدن اند ، ممکن است کسب و کار خود را پیدا کنند ، که این امکان را به آنها می دهد که بتوانند کاری رضایت بخش انجام دهند. افرادی که می خواهند به مسافرت یا زندگی خاصی بپردازند می توانند از کارآفرینی بهره مند شوند به علاوه ممکن است بتوانید از خانه کار کنید.

داشتن شغل یکی از بهترین راهها برای طراحی حرفه ای است که متناسب با اهداف سبک زندگی شما باشد.

مزایای کسب و کار شخصی

تغییر دنیا

بسیاری از نمادهای تجاری با ایده ای که دنیا را تغییر داده است شروع به کار کردند. از دیزنی گرفته تا زاکربرگ و بزوس گرفته تا گیتس ، همه آنها ایده هایی داشتند که امپراطوری را در اطراف خود بنا می کردند. بسیاری از این شرکت ها از پارکینگ خود شروع به کار کردند.

با گفتن این موضوع ، لازم نیست که تجارت شما تبدیل به فیس بوک یا مایکروسافت بعدی شود که عامل تغییر قدرتمند باشد. به عنوان مثال ، در چهار دهه گذشته ، Torben Vestergaard Frandsen اقدام به ایجاد محصولاتی از جمله پتو برای صلیب سرخ ، تله های پرواز ، و LifeStraw ، یک ابزار شخصی با هزینه کم تصفیه آب که برای تهیه آب آشامیدنی سالم استفاده می شود ، شده است.

کسب درآمد بیشتر

تقریباً 50٪ مشاغل تا 5 سال زنده می مانند. با این گفته ، شما می توانید کارهای خود را برای بهبود شانس موفقیت خود انجام دهید ، و در واقع بسته به اهداف خود ، باز کردن یک تجارت ممکن است گزینه مالی بهتری برای کار کردن باشد.

به عنوان صاحب مشاغل ، می توانید قیمت ها را تعیین کنید ، و در کنار هزینه های مالیاتی در تجارت ، می توانید بیش از آنچه که در یک کار انجام می دهید ، درآمد کسب کنید. و ممکن است بتوانید از معافیت مالیات بر درآمد که برای کارمندان در دسترس نیست ، مانند استخدام سایر اعضای خانواده و تقسیم درآمد لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: شروع یک تجارت جدید در تعطیلات

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید