‌آیا فیزیوتراپ‌ها پولدار میشوند؟

به تازگی فردی رو دیدم که بعد از تصادف شدیدی که داشت مدام از درد پاهاش مینالید، به پیشنهاد یکی از همکاران این فرد به یکی از مراکز فیزیوتراپی مراجعه کرده بود و روز به روز بهتر میشد.

تمرینات ورزشی که با توجه به نیاز بیمار تجویز شده بود کاهش درد فیزیکی وی را به همراه داشت.

این رشته در بخش توان بخشی برای بیماران استفاده میشه.

تا حالا با کسانی روبرو شدید که بیماری روماتیسم دارند و از دردهای روماتیسمی گلایه میکنند؟

یا افرادی که در باشگاه ها و مسابقات دچار ضایعات ورزشی شده باشند؟

افرادی که بیماری های استخوان دارند و از دردهای مفاصل به خود میپیچند؟

کشور ما به دلیل داشتن معلولین زیاد و همچنین جانبازهای جنگ تحمیلی و بالا رفتن میانگین سنی افراد و پیر شدن جمعیت معمولا با فیزیوتراپ ها سرو کار دارند. زنانی که میخواهند بعضی از عضلات خود را برای درمان نازایی تقویت کنند و یا کسانی که مشکلات ریوی دارند.

همه این افراد از جمله کسانی هستند که به فیزیوتراپ ها احتیاج دارند. هیچ کدام از فارغ التحصیلان این رشته بیکار نخواهند موند.

مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها، درمانگاه ها همیشه خواهان این افراد بوده و هستند. مراکز توان بخشی ، هلال احمر ، بهزیستی و حتی فدراسیون های ورزشی هم میتونن فرصت شغلی خوبی برای فیزیوتراپ ها ایجاد کنند و اگر کسی بخواهد میتواند به طور مستقل کار کند و مطب شخصی و یا موسسه فیزیوتراپی خود را راه اندازی کند.

درآمد فیزیوتراپی

به نظرتون خلاقیت در این رشته اهمیت دارد؟

البته اگر فرد خلاقیت داشته باشد میداند چگونه روش های مختلف را با هم ترکیب کند تا  بیمار به خوبی درمان شود. مثلا استفاده از حرکات ورزشی ، رژیم غذایی ، ماساژ دادن، و استفاده از  دستگاه های نور و لیزر به صورت همزمان به روند بهبودی بیمار کمک میکند و این ترکیب باعث میشود شما در شغلتان به موفقیت های بالایی برسید و در پی آن درآمدتان افزایش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید