ایده شغل خانگی و پردرآمد

ایده شغل خانگی و پردرآمد! درست کردن گل سرهای حریری همیشه سخت و شغل بسیار دور از دسترسی نیست و انواع زیادی از گلسرهای شیک و زیبا وجود دارد که طرفداران زیادی نیز دارند. از طرفی امروزه تقاضای این‌گونه محصولات بسیار بالا است و تبدیل به یک شغل پردرآمد و نیاز به سرمایه کم تبدیل‌شده است که برای ساخت محصولات نیز نیاز به آموزش خاصی ندارید و می‌توانید باهنر و سلیقه خودتان انواع این محصولات را بسازید.

روش‌های بازاریابی برای محصولات تولیدی

برای ایجاد یک محصول یا خدمات عالی ، بازاریابی یک بخش مهم در موفقیت مشاغل خانگی است! بدون بازاریابی ، مردم نمی توانند در مورد تجارت شما بیاموزند که بتوانند از شما بخرند! بدون مشتری ، شغلی ندارید.

یک برنامه بازاریابی یک سند تجاری است که استراتژی و تاکتیک های بازاریابی شما را تشریح می کند! این اغلب در یک بازه زمانی خاص (یعنی در طول ۱۲ ماه آینده) متمرکز شده است و انواع جزئیات مرتبط با بازاریابی ، مانند هزینه ها ، اهداف و مراحل عملی را در بر می گیرد.

فضای مجازی از بهترین راه‌های بازاریابی برای این محصولات به‌حساب می‌آید.

می‌توانید به فروشگاه‌های فروش انواع کش و گل سر مراجعه کرده و از آن‌ها برای ساخت سفارش بگیرید.

بازارهای محلی و فروش این هنر به آشنایان و فامیل را فراموش نکنید.

بازارهای فروش محصولات

بازارهای داخلی

فروشگاه‌های مختلف سطح شهر

فضای مجازی

فروش به‌صورت محلی

روش‌های فروش بهتر محصولات

داشتن ذوق و سلیقه زیاد در این کار یکی از رازهای موفقیت در این شغل است. همواره مدرن و به‌روز باشید زیرا این‌گونه محصولات روزبه‌روز در حال پیشرفت و نوآوری هستند.

کارآفرینی

یکی از کسب و کارهای موفق در این زمینه حریرگل گالری است . صاحب این کسب و کار به انجام كارهاي هنري علاقه داشته و سرشار از ذوق و ایده در این زمینه می باشد. او اين حرفه را در منزل انجام مي‌دهد و اینترنتی آنها را به فروش می رساند. اين هنرمند با سرمایه اندکی این كار را شروع كرد و از فروش كار‌ها، آرام آرام سرمايه كارش را افزايش داد . مدت يادگيري اين هنر، بستگي به ميزان علاقه افراد و ذوق و سليقه و استعداد آنها دارد. كساني كه مستعد باشند مي‌توانند به راحتي اين حرفه را ياد بگيرند. می توانید کارهای زیبای این گالری را در صفحه اینستاگرام آن harirgol_gallery@ دنبال کنید.

ایده شغل خانگی و پردرآمد

وسایل مورد نیاز برای درست کردن گل های حریر

پارچه ی حریر

قیچی

چسب حرارتی

پارچه ی نمدی متناسب با رنگ حریرها

مروارید یا دکمه یا مهره های تزئینی برای وسط گل ها

چگونه شغل خانگی موفقی داشته باشیم؟

توجه داشته باشید که برای شروع یک شغل خانگی ، نیاز به مجموعه مهارت های متنوعی دارید. بدیهی است که نیاز به دانش عمیق در مورد تجارت یا صنعت خاص خود دارید. اما بیش از این ، به شخصیت مناسب برای کار در خانه و کارآفرینی نیاز دارید. و سپس به دانش اساسی در مورد شیوه های اصلی تجارت نیاز خواهید داشت.

ارائه محصول یا خدمات خود در چارچوب زمانی وعده داده شده باعث افزایش تعداد مشتریان می شود! و عدم انجام این کار می تواند برای یک تجارت جدید ویران کننده باشد! یاد بگیرید که وقت خود را به صورت کارآمد مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید: ۹۰ روز اول شروع یک تجارت

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید