کیک بپز و پولدار شو!

کیک بپز و پولدار شو! خوردن کیک و شیرینی های خانگی همیشه دلچسب است مخصوصا اینکه از مواد اولیه مطمئن هستید. شاید فکرش را هم نکنید که از پخت همین شیرینی‌های خانگی آن هم در آشپزخانه خودتان می‌توانید کسب و کاری لذتبخش، هنری و درآمدزا داشته باشید، به‌ویژه اینکه بیشتر خانم‌ها چه خانه‌دار باشند و چه نباشند دستی در پخت کیک و شیرینی‌های خانگی دارند.

مشاغل خانگی چندسالی است که میان مردم ما به خصوص دختران و زنان رونق گرفته است. به طوری که در صفحات اجتماعی و بازارچه ها شاهد محصولات خوش آب و رنگ خانگی هستیم که فروش خوبی دارند و حالا مشتریان و طرفداران مخصوص به خودشان را هم پیدا کرده اند. کیک و شیرینی خانگی هم از جمله محصولات دست ساز و خوشمزه ای است که حالا خیلی از خانواده های ایرانی ترجیح می دهند به جای رفتن به قنادی ها با پرداخت کمی پول بیشتر محصول خانگی و ایمن تری برای لحظات شاد و شیرینشان خریداری کنند.

بازاریابی

شبکه های اجتماعی بهترین مکان برای فروش می باشند. می توانید از طریق تلگرام و یا اینستاگرام عکس کیک هایی که می پزید را به اشتراک گذاشته و مشتری جذب کنید.

در ادامه با آموزش یک کیک خانگی آسان آشنا می شوید. همین همین الان شروع کنید و پول در بیارید:

مواد لازم:

آرد۱۸۰ گرم
شکر۱۵۰ گرم
تخم مرغ۵ عدد
شیر۳۶ گرم
وانیلنوک ق چ خوری
بکینگ پودر۱ قاشق چایخوری
آماده سازی:15 دقیقه
زمان پخت:50 دقیقه
مجموع زمان پخت:65 دقیقه

روش پخت:

فر را از قبل تا 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) گرم کنید .

قالب خود را چرب کنید.

تخم مرغ ها را در يك ظرف بشكنيد.

برای پخت همه کیک ها از آرد استفاده می شود ولی چه نوع آردی؟ آردها انواع مختلف دارند. آرد ذرت، آرد نشاسته، آرد سبوس دار، آرد سفید، آرد گندم نمونه هایی از آردهای موجود در بازار است که برای مصارف گوناگونی استفاده می شود.

حتما می دانید که هر نوع آردی برای پخت کیک مناسب نیست. آرد شیرینی پزی و کیک پزی باید آرد سفید باشد. این آرد باید بدون سبوس بوده و به خوبی آسیاب و نرم شده باشد. نوع آرد تاثیر بسیار زیادی در کیک آماده شده دارد.

حتی اگر همه دستور تهیه کیک را رعایت کنید ، بدون آرد با کیفیت نمی توانید کیک ترد و خوشمزه ای داشته باشید. برای تازه کارها بهترین راه تهیه آرد مخصوص شیرینی پزی است که در همه سوپرمارکت ها به فروش می رسد.

نکته: هنگام استفاده از آرد باید از الک استفاده کنید و آرد را حتما ۲ بار الک کنید تا علاوه بر گرفتن ذرات اضافی، هوادهی مورد نیاز آرد نیز انجام شود. آردی که از الک رد شود برای پخت کیک و ترد شدن آن مناسب تر است.

برای اینکه یک کیک خوشمزه و ترد داشته باشید باید از بكينگ پودر استفاده کنید .

همچنين براي سهولت بيشتر مي توانيد از پودر كيك هاي آماده استفاده كنيد.

آرد و بكينگ پودر و شکر و شیر و وانیل را اضافه كرده و خوب هم بزنيد.

خمیر به دست آمده را در قالب بریزید.

به مدت 50 دقیقه آن را در فر بگذارید.

بعد از 15 دقیقه آن را از قالب خارج کنید.

پس شروع کن!کیک بپز و پولدار شو!

این مطلب رو از دست ندید: ایده های کسب درآمد: آشپزی و شیرینی پزی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید