کسب درآمد به عنوان خریدار شخصی

وظیفه خریداران شخصی خرید برای مشتریانی است که خیلی شلوغ هستند یا به سادگی قادر به خرید برای خود نیستند. این گزینه به عنوان یک مشاغل مستقر در خانه ، برای کسی که عاشق خرید است ایده آل است.

خریدار شخصی چه کاری انجام می دهد؟

یک خریدار شخصی به طور معمول با مشتریان مصاحبه می کند تا ایده ی کاملی از سلیقه آنها داشته باشد.

خریدها ممکن است شامل مواد غذایی و سایر موارد ضروری باشد ، اما اغلب آنها لباس و لوازم جانبی هستند.

برخی به خرید مجهز با تلفن های هوشمند یا دوربین های دیجیتال می روند تا بتوانند یافته های خود را منتقل و قبل از خرید تأیید کنند. بعضی اوقات ، خریدار شخصی و مشتری با هم به خرید می روند و این کار مشاوره و راهنمایی خریدار است.

مهارت ، آموزش و تجربه لازم است.

برخی مهارت های لازم برای خریدار شخصی بستگی به این دارد که چه نوع خرید یا خدماتی را ارائه دهید.

اگر قصد خرید لباس دارید ، باید در سبک های مختلف سلیقه و اطلاعاتی داشته باشید. از طرف دیگر ، اگر قصد خرید خرید مواد غذایی را دارید ، باید نسبت به معامله ها حس خوبی داشته باشید.

برخی از خریداران شخصی از شرکت ها می آیند و برای شروع کار در خانه خود ، به شبکه های پیشین خود تکیه می کنند. برخی دیگر، از مشاغل فروشگاه هایی که ممکن است موقعیت های مشابهی داشته باشند ، استقبال می کنند.

خریداران شخصی چگونه کسب درآمد می کنند؟

برخی از خریداران شخصی درصدی از هزینه کالا را دریافت می کنند ، یا ممکن است تا ساعتی کار کنند. طبق گفته PayScale ، متوسط ​​نرخ هر ساعت 11.57 دلار در ساعت است ، درمجموع پرداخت سالانه آن بین 23000 دلار تا 76،00 دلار است.

آنچه برای شروع کار نیاز دارید.

شروع کار خریدار شخصی نیازمند همان کارهایی که سایر مشاغل دارند از جمله ایجاد کسب و کار حقوقی ، نوشتن یک طرح تجاری ، اخذ پروانه کسب و کار و غیره.

موارد دیگری که نیاز دارید شامل:

اشتیاق برای پیدا کردن یک هدیه ، لباس مناسب یا معامله مناسب
آگاهی از چیزهای جدید و مرسوم ، مد روز و سبک خارج شده است.
غریزه ای برای معامله و حساسیت به بودجه مشتری است.

ابزار و تجهیزات مورد نیاز شما شامل موارد زیر است:

یک تلفن همراه یا دوربین دیجیتالی برای ارسال تصاویر از سبک ها و رنگها برای مشتری در هنگام خرید
وسیله نقلیه قابل اطمینان
استراتژی های بازاریابی
موفقیت شما در یک تجارت شخصی مانند بسیاری از مشاغل خانگی ، به این نتیجه می رسد که می توانید مردم را از ارزش خود متقاعد کنید. چرا باید آنها برای خرید به شما پول بدهند؟

با تهیه لیستی از مزایای خدمات ارائه شده خود شروع کنید. اگر در حال خرید لباس هستید ، پس زمینه یا تجربه شما در مد چیست؟ چه ساعاتی در دسترس است و چه میزان خدمات شخصی سازی می کنید؟ آیا با فروشگاه هایی که در آن می کنید رابطه ای دارید؟ اگر مقدار زیادی بخرید ، ممکن است برخی از فروشگاه ها به شما تخفیف بدهند.

هنگامی که می دانید چه چیزی به مشتری ارائه می دهید ، باید راه هایی برای رسیدن به آنها پیدا کنید. برخی از ایده ها عبارتند از:

کارت ویزیت و بروشور برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان بالقوه
وب سایت: این یک پایگاه خانگی خواهد بود که افراد می توانند اطلاعاتی را در مورد آنچه ارائه می دهید پیدا کنند ، خدمات خود را درخواست کرده و در تماس باشند.
حساب های رسانه های اجتماعی: بسترهای نرم افزاری مانند اینستاگرام و تلگرام می توانند مکان های ایده آل برای ارتقاء سبک های شما به عنوان یک خریدار شخصی سبک استفاده کنند)
برنامه ارجاع: مشتریان می توانند بهترین منبع برای مشتریان جدید باشند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید