راه و چاه کسب درآمد از کار اینترنتی در خانه

آیا با راه و چاه کسب درآمد از کار اینترنتی در خانه آشنایی دارید؟ زمانی که پای اینترنت به خانه های تک تک ما باز شد با یک دنیای پرهیجان و جذاب روبرو بودیم.

رفته رفته صحبت از شروع کارهای اینترنتی شد و امروزه شاهد هستیم که من، شما و سایر ادم ها در تلاشیم از طریق اینترنت در منزل برای خودمون کسب و کار راه بندازیم و دیگر نیازی به داشتن درآمد و شغل و استخدام در نهادها و سازمان های مختلف نداشته باشیم.

کسب و کار اینترنتی

دنیای استارتاپ ها در این زمینه کمک خیلی بزرگی به افراد جویای کارهای اینترنتی کرده است، برخی ها بر اساس همین ایده ها شکل میگیرند و توسعه پیدا میکنند.

در ادامه همراه ما باشید تا با دنیای استارتاپ ها و کسب و کار های اینترنتی در منزل بیشتر آشنا بشیم.

تعریف استارتاپ

استارتاپ

استارتاپ ها به گونه ای حول ایده های جدید شکل میگیرند تا بتوانند نیازی از افراد را در حوزه های مختلفی برطرف کنند.

هدف هر استارتاپ نوپایی باید رقابت از سایر استارتاپ ها باشد که بتوانند موفق تر از رقبا به فعالیت مشغول شوند.

استارتاپ هایی که در خانه و به صورتی اینترنتی انجام میشوند به روش های گوناگونی صورت میگیرد و در رقابت تنگاتنگ با سایر رقیبان حاضر در بازار باید برگ برنده هایی در دست داشته باشند.

مثلا میتوان برگ برنده یکی از استارتاپ ها را ایجاد شرایط برای کسب درامد سایر افراد از اینترنت را نام برد.

استارتاپ های در خانه

کار در منزل از طریق اینترنت میتواند به عنوان یک بازی برد برد برای هر دو طرف باشد.

یعنی شما بتوانید برای فعالیت و کسب و کار خود تیمی را تشکیل دهید و هر یک از اعضای تیم در خانه خود مشغول به انجام وظایف خود گردد که این مسئله میتواند برای هر دو طرف ( شما که صاحب کسب و کار هستید و کارمندانتان) سودمند باشد.

شما میتوانید به جای استخدام افراد و پرداخت حق بیمه و دیگر حقوقی که باید برای افراد استخدامی در نظر بگیرید، از طریق استارتاپ و کسب و کار اینترنتی در خانه با بقیه افراد همکاری کنید و کسب و کار خود را پیش ببرید.

از دیگر مزیت های کارهای اینترنتی در منزل میتوان حذف هزینه های استخدام فیزیکی و حضوری و مبلغ اجاره محل کار را نام برد.

افراد زیادی هستند که با توجه به شرایط خود حاضر به اینگونه همکاری های جدید هستند و کار در منزل اینترنتی را ترجیح میدهند.

همچنین این افراد با این سبک شغل ازادی عمل بیشتری دارند و تقریبا میتوان گفت ساعت کاریشان دست خودشان است.

کار در منزل

بنابراین کسب و کار اینترنتی در منزل یک بازی برد برد حساب میشود، هم برای استارتاپ و هم برای افرادی که عضو تیم میشوند و قرار است با استارتاپ ها همکاری داشته باشند و به تحقق این کسب و کار نوپا برای رسیدن به اهدافش یاری برسانند.

استارتاپ های در قالب کار در خانه اینترنتی

برخی استارتاپ ها با محوریت کار در خانه اینترنتی انجام میشوند.

مثلا شما یک کارگاه عروسک سازی دارید و اکنون از طریق استارتاپ میتوانید به حوزه کسب و کارهای اینترنتی وارد شوید و محصول نهایی خود را به صورت اینترنتی بفروشید و بدین صورت از اینترنت در خانه خود کسب درآمد داشته باشید.

کسب درامد در منزل

طیف مشاغل کار در منزل اینترنتی

امروزه ایده های زیادی برای کار در منزل به صورت اینترنتی مطرح میشود که روز به روز هم در حال گسترش هستند و تمایل افراد به این نوع کسب و کار های اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت نسبت به استخدام در شرکت ها و سازمان ها بیشتر شده است.

شما میتوانید با کمترین هزینه ها و فقط از طریق کسب درآمد از اینترنت، کسب و کار و استارتاپ خود را راه اندازی کنید و آن را به مرور زمان توسعه دهید و مدیریت نمایید.

کارهایی از قبیل فروش محصول خود و دیگران در گروه کارهای در خانه اینترنتی محسوب میشود و تمام افراد بدون توجه به میزان و رشته تحصیلی خود، جنسیت، محل سکونت و حتی سن و سال میتوانند این را انجام دهند و تجربه کسب درآمد از اینترنت را داشته باشند و کسب و کار اینترنتی در منزل خود را مدیریت کنند.

نمونه هایی از کسب و کار اینترنتی در خانه

خانمی که با هنر دست سازه هایی را درست میکند و آنها را بفروش میرساند اکنون میتواند برای خود یک نوع کار در خانه اینترنتی ایجاد کند و محصولات و کالاهای خود را به بازار هدف و کسانی که علاقه مند به این دست سازه ها هستند عرضه کند و با فروش آنها از طریق شبکه های اجتماعی و سایت کسب درآمد کند.

افراد هنرمندی که نقاشی میکنند یا تصویرگری انجام میدهند، آشپزهایی که در پخت غذاهای جدید خلاق هستند تا فردی که بتواند به عنوان یک مربی کودکان را سرگردم نماید و به آنها آموزش دهد میتوانند با روش های مختلف کسب و کار خود را از طریق اینترنت و در منزل پیش ببرند و کسب درآمد کنند.

کسب درامد اینترنتی در منزل

ملزومات

برای اینکه بتوانید یک کسب و کار اینترنتی در خانه داشته باشید نیاز به داشتن مهارت، تخصص، هنر و…. هستید. در کنار این موارد باید مهارت های کافی و لازم را برای نحوه کسب درامد اینترنتی و فروش وبازاریابی و تبلیغات و…. را یاد بگیرید که ما در پراوش برایتان تک تک این مهارت ها را توضیح داده ایم.

با سرچ کردن در پرواش با تمام تکنیک های لازم آشنا شوید.

یکی دیگر از روش های کسب درامد اینترنتی در خانه، بحث آموزش است.

اگر شما تخصصی دارید، میتوانید در خانه بسته های آموزشی، ویدیو و…. تهیه کنید و از طریق اینترنت و بازهم شبکه های اجتماعی و وب سایت ها آنها را بفروش برسانید.

نتیجه گیری

شما فعالیت های زیادی را میتوانید از طریق اینترنت و در خانه خود انجام دهید.

اما در کنار این مسئله باید مهارت فروش را به طور کامل بیاموزید و بستری مناسب برای ارائه و عرضه محصول نهایی خود انتخاب کنید و خودتان به طور کامل با نحوه تعامل با آن بستر آشنایی داشته باشید.

در این راه باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهید و این کار جز کارهای 24 ساعته حساب میشود و باید بدانید گاهی لازم است به صورت شبانه روزی برای ان تلاش کنید و ممکن است مشتری تمایل داشته باشد در هر ساعتی از شبانه روز به شما سفارش دهد پس باید در همه ساعت ها پاسخگوی آنها باشید.

اگر به کارهای استارتاپی و کسب درامد از منزل علاقه دارید از همین امروز شروع کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مطالب پراوش را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید