چگونه از وبلاگ غذایی خود پول دربیاریم؟

چگونه از وبلاگ غذایی خود پول دربیاریم؟ اگر علاقه زیادی به غذا دارید و این مسئله تنها شامل خوردن آن نمیشود ، بلکه علاقه زیادی به دستور العمل های جدید و کسب اطلاعات در مورد انواع آن دارید، پس داشتن یک وبلاگ غذایی ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

وبلاگ های مواد غذایی محبوب هستند و می توان سود زیادی از آنها به دست آورد! اما مانند سایر گزینه های کار در خانه ، برنامه ریزی ، پیگیری و پایداری برای موفقیت لازم است! قبل از شروع به کار در وبلاگ غذایی خود ،باید جوانب مثبت و منفی را نیز در نظر بگیرید.

مزایا

شما می توانید لذت بردن از غذا را به درآمد تبدیل کنید.

شروع کار می تواند ساده و مقرون به صرفه باشد.

شما می توانید از طریق تبلیغات ، برنامه های وابسته و حمایت های مالی درآمد کسب کنید.

فرصتهایی برای گسترش وجود دارد ، مانند کتابهای آشپزی و برنامه های تلویزیونی

معایب

برای موفقیت وبلاگ شما ، اغلب به مطالب جدیدی نیاز دارد ، این بدان معنی است که باید ایده های جدیدی را ارائه دهید.

شما باید بتوانید از روند و نتایج پخت و پز خود عکس های خوبی بگیرید.

این می تواند زمان زیادی از وبلاگ شما را برای ایجاد یک خواننده که منجر به درآمد خوبی شود بگیرد.

چگونه از وبلاگ غذایی خود پول دربیاریم؟

شروع به کار در وبلاگ غذایی خود

قبل از اینکه غذای اول خود را بپزید یا شروع به عکاسی از غذا کنید ، ارزش دارد مدتی را برای مفهوم سازی چند ایده در نظر بگیرید که می توانید وبلاگ خود را برنامه ریزی کنید. همچنین ، فراموش نکنید که وبلاگ نویسی یک تجارت واقعی است ، بنابراین به امور حقوقی مانند مجوزهای تجاری و مالیاتهای مربوط به خود اشتغالی دقت کنید.

موارد زیر ده نکته اصلی برای شروع و درآمدزایی از یک وبلاگ غذایی است:

1) تصمیم بگیرید که چه نوع وبلاگ غذایی را می خواهید شروع کنید:

وقتی صحبت از غذا می شود ، مخاطبان را به طور مؤثرتر از مباحث کلی جلب می کنند! غذاهای جالب توجه به خصوص که امروزه غذاهای کم چرب و بدون قند طرفداران بسیاری دارد! یا می توانید در یک نوع مواد غذایی مانند شکلات یا غذاهای جانبی تخصص داشته باشید.

2) ایجاد یک نام وبلاگ:

نامی را انتخاب کنید که وبلاگ شما را توصیف کرده و یک دامنه در دسترس داشته باشد! وقتی اسم خود را مطرح می کنید ، توصیفی باشید ، اما نه محدود کننده که نمی توانید ایده خود را گسترش دهید! ممکن است بخواهید نامی داشته باشید که مرتبط با کوکی ها و کیک های شکلاتی و حتی وعده های غذایی باشد.

3) موارد فنی

وقتی نوبت به ایجاد وبلاگ بصورت آنلاین رسیده است ، می توانید تمام مراحل را خودتان انجام دهید یا کسی را استخدام کنید.

4) خرید نام دامنه و هاستینگ وب خود:

می توانید یک وبلاگ را در زمینه منابع رایگان مانند Blogger یا Weebly ایجاد کنید ، اما موفق ترین (و سودآورترین) وبلاگ نویسان میزبان خاص خود را نیز دارند. بسیاری از میزبان وب هنگام ثبت نام برای خدمات ، شامل نام دامنه شما می شوند! همچنین می توانید آن را جداگانه خریداری کنید! میزبان وبی را انتخاب کنید که نصب آسان وردپرس را ارائه دهد! سیستم عامل های مدیریت محتوا دیگری نیز وجود دارد ، اما وردپرس پرکاربردترین و یکی از ساده ترین ها در یادگیری ست.

5) نصب وردپرس در حساب میزبان وب خود:

با ارائه دهنده میزبان خود در مورد نحوه انجام این کار از طریق حساب میزبان خود صحبت کنید! پس از نصب ، موضوعی را انتخاب کنید که به خوبی با مواد غذایی کار کند! از درون داشبورد وردپرس خود می توانید مضامین “غذا” را جستجو کرده و برای نصب کلیک کنید! برای بهترین نتیجه ، موضوعی را انتخاب کنید که پاسخگو باشد، برای موتورهای جستجو بهینه شده است ، و حرکت برای خوانندگان آسان است. می توانید تم ها را به صورت رایگان دریافت کنید ، اما ممکن است بخواهید برای شخصی سازی بیشتر و ویژگی ها ، تم مورد نظر را خریداری کنید.

6) افزونه هایی را برای به حداکثر رساندن سایت نصب کنید:

افزونه های اساسی که باید نصب کنید شامل Akismet برای فیلتر کردن اسپم در کامنت ، ابزار رسانه های اجتماعی است تا افراد بتوانند مطالب شما را به اشتراک بگذارند ، با حافظه پنهان کردن باعث می شود سایت شما سریعتر بارگذاری شود و کمتر از میزبان شما تخلیه شود. فرم و Google Analytics. همچنین ، افزودن افزونه های غذایی مانند EasyRecipe را در نظر بگیرید ، این امر باعث می شود ورود و چاپ دستور العمل ها آسان شود و همچنین دستور العمل های خود را برای Google بهینه کنید.

7) تنظیم یک لیست ایمیل:

لیست های ایمیل به شما در تولید درآمد بیشتر کمک می کند! می توانید به افراد موجود در لیست خود ایمیل دهید تا درمورد دستور العمل های جدید به آنها اطلاع دهید و به آنها یادآوری کنید که به سایت خود بازگردند تا بتوانند سپس روی گزینه های کسب درآمد شما کلیک کنند. شما همچنین می توانید پیشنهادات و تبلیغات ویژه ایمیل ارسال کنید! از یک سرویس ایمیل استفاده کنید و یک فرم ثبت نام را در وبلاگ خود جایگذاری کنید.

8) افزودن دستور العمل ها:

شما باید بلافاصله 10 تا 15 دستور العمل اضافه کنید تا خوانندگان چندین مورد برای خواندن داشته باشند! پس از آن ، یک برنامه وبلاگ نویسی ایجاد کنید تا در هفته چندین دستور العمل اضافه شود! هنگامی که دستور العمل های خود را اضافه می کنید ، عکس های اشتها آور بگیرید و دستورالعمل های مرحله به مرحله را بنویسید. از افزودن اطلاعات شخصی مانند تغییراتی که در دستور العمل یا داستانهای مربوط به تاریخچه دستور العمل ایجاد کرده اید نترسید .

با داشتن منوی غذای سالم در رستوران خود پولدار شوید!


این دو نکته آخر مربوط به جذب خوانندگان به وبلاگ شما و افزایش ترافیک شما است تا بتوانید شروع به کسب درآمد واقعی کنید.

9) ارتقاء وبلاگ خود:

یکی از افسانه هایی که بسیاری معتقدند اینست که مردم با ساختن یک وبلاگ ، جادو می کنند که آن را به طرز جادویی پیدا کرده و مطالعه کنند! اما این درست نیست مردم نمی توانند آنچه را که نمی دانند بخوانند! در حالی که می خواهید موتورهای جستجو را بهینه کنید ، نمی توانید به تنهایی به موتورهای جستجو اعتماد کنید تا ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید. شما باید یک برنامه بازاریابی تهیه کنید تا استراتژی های دیگری داشته باشید مانند:

برای به اشتراک گذاشتن دستور العمل های خود ، حساب های رسانه های اجتماعی مانند پینترست ، فیس بوک و توییتر تنظیم کنید.

ساخت فیلم هایی که می توانید در وبلاگ خود بگذارید ، و حتما در YouTube نیز منتشر کنید.

استفاده از به روزرسانی محتوا برای جذب خواننده و تقویت اشتراک ایمیل

نوشتن مقالات و پست های مهمان برای رسیدن به بازار خود در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر

تکرار محتوای وبلاگ برای استفاده به عنوان مواد تبلیغاتی

روشهای کم هزینه و رایگان برای بازاریابی وبلاگ شما وجود دارد! فراموش نکنید که استراتژی های بازاریابی آفلاین را نیز در نظر بگیرید.

10) کسب درآمد از وبلاگ خود:

کسب درآمد به داشتن ترافیک نیاز دارد ، به همین دلیل قبل از درآمدزایی باید به بازار مراجعه کنید! اما پس از بازدید از وبلاگ خود ، شروع به افزودن منابع درآمدزایی کنید. چند گزینه شامل:

برنامه های تبلیغاتی متنی
برنامه های وابسته ، مانند ترویج ابزار پخت و پز از طریق برنامه های مختلف
به دنبال اسپانسرها باشید
کتابهای آشپزی خود را بنویسید
دوره های آنلاین ارائه دهید

چگونه از وبلاگ غذایی خود پول دربیاریم؟

بیشتر بخوانید: ۷ ایده شغل خانگی برای علاقمندان به آشپزی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید