هنرهای پولساز در جهان کدامند؟

اینکه در هر شغل و حرفه ای که هستیم درآمد بالایی داشته باشیم و یا بتوانیم از هنرهایی که داریم پول در بیاوریم فقط به خودمان بستگی دارد.

اینکه با کمی ذوق و خلاقیت و هوش تجاری بتوانیم خودمان را از بقیه همکاران متمایز کنیم.

هنرهایی که در دنیا بیشترین درآمدزایی را دارند:

طراحی بازی های کامپیوتری

بازی‌های کامپیوتری هر روز بیش از قبل جای خود را در بین افراد و اقشار مختلف باز می کند، کودکان و نوجوان از گروه هان پرطرفدار این بازی‌ها به شمار می‌روند. طراحی  و تهیه بازی های کامپیوتری که یک صنعت پولساز به شمار می رود.بازی هایی که فقط به یک ایده خلاق و درخشان نیاز دارد و به علت پولساز بودن آن بسیاری از مردم روی این صنعت سرمایه گذاری می کنند.

بازیگری

بازیگری هم این روزها از جمله هنرها و شغل های پولساز می باشد.دستمزدهای بازیگران در سینما هم رقم‌های بالایی را شامل می‌شود.بازیگران معروف هم به غیر از بازیگری از راه تبلیغات برندهای معروف هم کسب درامد می کنند.

پویانمایی

بدون شک انیمیشن سازی یکی از مشاغل پرطرفدار و جذاب در دنیاست و درآمد خوبی هم دارد. و به سرعت در حال رشد است.آیا می دانید گردش مالی انیمیشن جهان 9 برابر درآمد نفتی ایران است؟

طراحی مد

طراحی مد این روزها بازار داغی دارد و بسیار پولساز می باشد. در تولید لباس، کیف، کفش و حتی زیورآلات می توان از هنر زیبایی شناسی استفاده کرد.طراحی مد به دلیل تاثیرپذیری از اداب و رسوم و فرهنگ های مختلف تنوع بالایی دارد. حوزه مشاغل مربوط به طراحی لباس، بسیار گسترده است به حدی که شما از هر گوشه آن مهارت کوچکی هم داشته باشید، می توانید از آن، نفع مالی کسب کنید.

ویراستاری فیلم

ویراستاری فیلم و ویدئو نیز بازار کار خوبی دارد و سالانه درامد بالایی از این هنر کسب می شود.تدوین گرها می توانند با شرکت های تولید فیلم، تلویزیون و شرکت های تبلیغاتی کار کند.

گیریمور

گریم از جمله شغل‌هایی است که خیلی از جوان‌ها به آن علاقه دارند. شغلی است سرگرم کننده، هنری و این روزها خیلی هم روی بورس است. اگر گیریمورها نباشند حتی با وجود ستاره های سینمایی نمی توان یک اثر هنری خلق کرد پس این حرفه از اهمیت بالایی برخوردار است. تنوع نسبتاً قابل توجهی در حوزه کاری گریمور وجود دارد. چهره پرداز می تواند در شرکت های تولید فیلم، تلویزیون، شرکت های تئاتری، برگزارگنندگان کنسرت، سالن های چهره پردازی و نمایشگاه های مد مشغول به کار شود وو کسب درامد کند.

ماساژور

ماساژورها این روزها از درآمد بالایی برخوردارند. امروزه بسیاری از مردم برای ریلکس کردن، آرام شدن و درمان گرفتگی عضلاتشان به ماساژ درمانی روی آورده اند.افزایس دانش ماساژ در دهه های اخیر برای ارتقای کیفیت زندگی مردم موجب شده این شغل درامد بالایی داشته باشد.

خوانندگی

امروزه کسب درآمد از خوانندگی به یکی از پر سود ترین مشاغل مبدل شده است. خوانندگی در استودیو و جمع اوری یک آلبوم و اجرای زنده  در کنسرت می تواند درآمد زا باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید