مقابله با مضرات کار در خانه

مقابله با مضرات کار در خانه! بسیاری از مردم آرزو می کنند که بتوانند در خانه کار کنند. آنها تصور می کنند در حالی که یک کاپوچینو (یا چای گیاهی) می نوشند ، در دفتر خانه ای غیرقابل تحمل کار خود را از دست می دهند و از راندمان بی نظیر جدیدشان بهره مند می شوند.

خبر خوب این است که تعداد جلساتی که شخصی که در خانه کار می کند باید در آن شرکت کند ، کم می شود. خبر بد این است که هنوز هم حواس پرتی و هدر رفتن زمان زیادی وجود دارد که هنگام کار در خانه با آنها مقابله کنید.

یک نظرسنجی در سراسر جهان در سال 2017 توسط Regus از 20،000 مدیر و صاحبان مشاغل در سراسر جهان ، برخی از آمارهای جالب درباره مضرات کار از خانه را فاش کرد.

زندگی کار در مقابل زندگی خانوادگی

چهل و هشت درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی Regus گزارش دادند كه كودكان یا خانواده ای كه خواستار توجه هستند مسئله شماره یك هنگام كار در خانه بود. اگر خانواده دارید ، مهم است که هنگام کار و در نتیجه در دسترس نبودن را به آنها اطلاع دهید.

داشتن یک دفتر کاملاً مجهز در یک اتاق جداگانه در خانه (بنابراین در صورت لزوم می توانید در را ببندید) بسیار مهم است. این فضای کاری جداگانه و اختصاصی همچنین در برخی شرایط امکان کسر مالیات را فراهم می آورد. توجه داشته باشید که دفتر خانه شما نیز الزاماً مکانی مناسب برای بازی کودکان و حیوانات خانگی نیست.

تمرکز هنگام کار در خانه

مشکل تمرکز بر روی مسائل کار دومین مشکل بزرگ بود که 45 درصد از افراد مورد بررسی گزارش دادند. قاتلان تمرکز شامل همه چیز ، از سر و صدای ناشی از فعالیت های خانوادگی یا محلات ، و مشاهده آن منظره زیبا از حیاط خلوت از پنجره دفترخانه شما می باشد.

ممکن است افراد دیگر سخت بپذیرند که شما واقعاً در خانه کار می کنید یا سعی می کنید. علاوه بر زنگ دارهای معمولی ، مانند فروشندگان و افرادی که برای امور خیریه جمع می شوند ، همسایگان دارای معنا و مفهوم تمایل به صحبت کردن دارند ، با فرض اینکه شما وقت گپ زدن دارید . اعضای خانواده ممکن است شما را برای انتخاب تمیز کردن سایر درخواست های موجود آماده کنند.

و سپس تلفن است. متوجه خواهید شد که تماس گرفتن افراد با شما در ساعات غیر کاری به جای موعد مقدماتی کمی مشکل است.

چالش های انگیزشی

یکی دیگر از مضرات کار در خانه این است که شما باید انگیزه داشته باشید و سازماندهی کنید. در مورد آن فکر کنید چه چیزی جذاب تر است ، برقراری تماس فروش دیگری یا بازی با فرزندتان؟

وقفه در تلفن های تجاری

40٪ از پاسخ دهندگان ، تماسهای تلفنی کودکان ، خانواده را که مزاحم کار هستند گزارش شده است. تقریباً هر کس که مدت زمان قابل توجهی را در خانه کار کرده است ، این مسئله را تجربه کرده است.

کمبود تجهیزات اداری

30٪ از شرکت کنندگان در نظرسنجی از دسترسی به تجهیزات اداری گزارش نکردند. اگر کار شما شامل استفاده از تجهیزات تخصصی باشد ، کار در خانه ممکن است دشوار باشد. حتی با وجود قیمت های ارزان برای تجهیزات الکترونیکی ، یک لپ تاپ پر سرعت یا کامپیوتر با مانیتور های متعدد و یک پرینتر چند منظوره / دستگاه فکس / دستگاه کپی با سرعت بالا می تواند به شما پول زیادی بدهد. با این حال ، یک بار دیگر ، در برخی موارد ، شما می توانید بخشی از این هزینه ها را از مالیات های خود کسر کنید.

نویز خانگی

از سوی دیگر 29٪ از مشاغل خانگی از سر و صداهای خانگی مانند ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، سیستم تهویه هوا و سایر موارد به عنوان مشکل گزارش شده اند. در یک گروه جداگانه ، 25٪ از نظرسنجی ها صدای تلویزیون را گزارش می کردند.

پیروی از اصول طراحی خوب دفتر کوچک یا خانگی ، بسیاری از این مشکلات را کاهش می دهد. اما اگر خانه شما عایق صوتی ضعیفی داشته باشد یا دفتر خانه شما نتواند از سر و صداها منزوی شود (مانند قرار گرفتن در طبقه دیگر خانه) ، این یک مسئله مداوم است مگر اینکه بتوانید با خانواده خود در مورد داشتن برخی یا همه این موارد مذاکره کنید.

دسترسی به اسناد

از طرف 20٪ پاسخ دهندگان به عنوان یک عارضه ، دسترسی به اسناد حساس شرکت گزارش نشده است. اگر اسناد به صورت كاغذی باشند ، ممكن است مراجعه مكرر به دفتر شركت احتیاج داشته باشد.

برای اسناد الکترونیکی ، لازم است روشهای دسترسی ایمن به اسناد از طریق اینترنت ، مانند شبکه های خصوصی مجازی (VPN) یا دسترسی ابری ایمن بررسی شود.

مسائل ارگونومیک

25٪ از افراد مورد بررسی از نبود سطح کار مناسب گزارش شده و 23٪ وضعیت بد را گزارش کرده است. هیچ یک از این موارد نباید با یک دفتر خانه مجهز و مناسب مجهز باشد. بدون داشتن یک میز مناسب و صندلی اداری مناسب ، سر ، گردن و شانه های شما در نهایت رنج می برد.

همچنین این وسوسه وجود دارد که شما برای مدت طولانی شلوار یا پای خود را روی میز بگذارید ، زیرا کسی وجود ندارد که شما را ببیند. خوب است که می توانید این کار را در حین کار در خانه انجام دهید ، اما وضعیت بد به ناچار منجر به مراجعه به فیزیوتراپیست یا کایروپراکتور خواهد شد.

حل کردن مضرات کار از خانه

نتایج این تحقیق کاملاً مشهود است. اگر می خواهید در خانه کار کنید ، نه اینکه در خانه باشید ، باید محیطی را ایجاد کنید که به شما امکان دهد به شیوه ای شغلی کار کنید. این امر شامل داشتن یک دفتر خانه به درستی مجهز و سازماندهی برنامه کاری خود به طریقی است که باعث می شود دیگران از مزاحمت شما منصرف شوند و در هنگام کار در خانه انگیزه شما را حفظ کنند.

مقابله با مضرات کار در خانه! شما باید بتوانید به طور محکم اما مؤدبانه به بازدید کنندگان و خانواده اجازه دهید که اگر در محل کار هستید ، نمی توانید به نیازهای آنها پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید: چرا کار کردن در خانه برای کسب و کار خوب است؟!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید