زندگی خود را با قانون جذب دگرگون کنید!

نحوه استفاده از قانون جذب


شما می توانید از طریق قانون جذب ، با افکار و اعمال خود چیزهای مثبت یا منفی را به زندگی خود جذب کنید. این تئوری بیان می کند که همه چیز از انرژی ساخته شده است ، بنابراین نوع انرژی شما از خود شما باز می گردد. اگر آماده استفاده از قانون جذب هستید تا به جهان بگویید که چه می خواهید ، با ایجاد یک ذهنیت مثبت شروع کنید. سپس نسبت به اهداف خود اقدام کرده و با نگرش خوب با مشکلات خود کنار بیایید.

ایجاد یک ذهنیت مثبت


روی آنچه در زندگی تان می خواهید ، متمرکز شوید ، نه بر آنچه شما کمبود دارید. به اتومبیل قدیمی و خراب فکر نکنید. درعوض ، خود را در حال رانندگی یک ماشین جدید تصور کنید. این امر بیشتر بر آنچه که می خواهید از بین ببرید ، تمرکز خود را بر آنچه می خواهید وارد زندگی خود کنید قرار می دهد. این پیام را به جهان می فرستد که انتظار دارید اتفاقات خوبی رخ دهد!

     ایده این امر این است که آنچه شما در مورد آن فکر می کنید همان چیزی است که می خواهید در زندگی خود داشته باشید. بنابراین اگر فکر می کنید ، “ای کاش یک اتومبیل داشتم که تمام وقت خراب نشود” ، شما هنوز روی اتومبیل قدیمی خود تمرکز می کنید ، نه یک خودروی جدید.
     به عنوان نمونه دیگر ، با خودتان فکر کنید ، “من برای گرفتن نمره خوب ، سخت تلاش می کنم” ، به جای اینکه بگویید امیدوارم که این ترم مشروط نشوم. “

خواسته های خود را با استفاده از اصطلاحات مثبت علامت بزنید. مهم است که از عبارات منفی مانند “نه” یا “نمی شود” برای بیان آنچه می خواهید ، پرهیز کنید ، مانند “من نمی خواهم شغل خود را از دست دهم”. چیز اشتباهی به عنوان مثال ، “من نمی خواهم از دست بدهم” کلمه “از دست دادن” را ارسال می کند ، در حالی که “من می خواهم برنده شوم” کلمه “برد” را ارسال می کند.

وارد عمل شوید.

تابلویی را برای زندگی مورد نظر خود ایجاد کنید. کلمات و تصاویر را از یک مجله دربیاورید ، تصاویر را چاپ کنید یا از عکس ها استفاده کنید تا یک کلاژ از آنچه می خواهید ایجاد کنید. کلاژ خود را دراتاق خود آویزان کنید که هر روز می توانید آن را ببینید. سپس ، برای الهام بخشیدن به هدف خود ، به آن نگاه کنید.

     به عنوان مثال ، ممکن است عکس هایی از خانه ای را که دوست دارید ، ماشین مورد نظر ، عنوان شغلی که می خواهید و یک زن و شوهر عاشق درج کنید.
     به یاد داشته باشید ، تابلوی بینایی یک چوب جادویی نیست. برای به دست آوردن آنچه می خواهید ، برای دستیابی به آن باید کاری انجام دهید.

هر روز یک کار کوچک انجام دهید تا به سمت هدف خود تلاش کنید. با تعیین یک هدف شروع کنید . 15 دقیقه در روز را در پیشبرد هدف خود بگذرانید. برای پیگیری پیشرفت خود ، لیستی از گامهای کوچکی را که باید در جهت رسیدن به هدف خود بردارید تهیه کنید ، سپس هنگام انجام آنها را بررسی کنید. این اقدامات کوچک به شما در تولید نتایج بزرگ کمک خواهد کرد!

به شکست و موانع پاسخ دهید.

تشخیص دهید که مقصر تصادفات ، بیماری ها یا حوادثی فراتر از کنترل خود نیستید. هر کس در یک زمان یا زمان دیگری سختی هایی را تجربه می کند. این ممکن است شامل از دست دادن شغل ، کنار آمدن با یک مسئله پزشکی یا آسیب دیدگی باشد. وقتی این اتفاقات می افتد خود را سرزنش نکنید زیرا برای همه اتفاق می افتد.

     بیایید بگوییم شخصی هنگام رانندگی به اتومبیل شما سقوط کرده است. این یک تصادف است ، و شما آنرا نکردید. خود را سرزنش نکنید!
     هیچ کس حتی بدون استفاده از ابزاری مانند قانون جذب ، نمی تواند زندگی کاملی داشته باشد.

بر تغییر پاسخ خود در برابر مشکلات، به جای اجتناب از آنها متمرکز شوید. شما نمی توانید همه اتفاقات بد را متوقف کنید ، زیرا این امکان پذیر نیست. با این وجود می توانید واکنش بهتری نسبت به آنها نشان دهید. به جای ناراحتی ، سختی ها را به عنوان بخشی از زندگی بپذیرید. سپس به افرادی که به شما اهمیت می دهند دسترسی پیدا کنید تا از شما پشتیبانی کنند.

     به عنوان مثال ، بیایید بگوییم شغلی را که واقعاً می خواستید از دست داده اید. به جای پرداختن به ضرر ، بپذیرید که این بار منظور این نبوده است. سپس ، به این فکر کنید که چگونه می توانید از این تجربه برای دفعات بهتر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید