روشهای پولدار شدن از طریق اینترنت

وجود نعمتی به نام اینترنت، راه‌های زیادی برای کسب درآمد جانبی در منزل به وجود آورده است. در حقیقت کسب درآمد در خانه، بدون توجه به اینکه محل زندگی شما کجاست، بسیار راحت تر از چیزی است که تصور می‌کنید. مشاغلی هستند که شاید در نظر اول خیلی به چشم نیایند اما متقاضی و ظرفیت بازار به گونه ای ست که تقاضای بسیاری وجود دارد. البته که شرایط اقتصادی نیز در این زمینه دخیل است و اکثر افراد به دنبال تامین مایحتاج فیزیکی و غیر فیزیکی خود با قیمتهای مناسب و سریع هستند. تسلط به اینترنت و شبکه های اجتماعی باعث می شود شما بتوانید بازارهای متقاضی را شناسائی کرده و تقاضای انها را تامین کنید. برخی از این مشاغل از قبیل ذیل می باشند:

  1. خرید و فروش کتابهای کارکرده

تا به حال به قیمت کاغذ فکر کرده ائید؟ نوسانات ارز را که باعث گران شدن اکثر اقلام وارداتی و بعضا داخلی شده است را از نظر گذرانده ائید؟ بسیاری از افراد علاقه مند به مطالعه به خاطر هزینه گزاف کتابها ترجیح می دهند یا کتاب نخوانند و یا قرض بگیرند. طبعا نمی توانند کتاب بخوانند و صد البته که کتابی که می خواهند هر کسی ندارد تا آن را قرض بگیرند. اما تصور کنید بتوانند کتاب هائی را که می خواهند با قیمت مناسب تری بخرند. چه اشکال دارد که این کتابها دست دوم باشند. شما با گشت و گذار در اینترنت و حراجی ها، می توانید بانک قوی و کاملی از کتابهای کارکرده را با قیمت مناسبی خریداری کرده و با تشکیل صفحات وب و شبکه های اجتماعی و معرفی آنها، متقاضیان بسیاری را جذب و به کسب درآمد مناسبی نائل شوید.

  1. آموزش آنلاین

اگر مهارتی دارید که احساس می کنید با آموزش آن می توانید به کسب درآمد برسید خوب چرا آن را امتحان نمی کنید؟ حتما شما هم با مشکلاتی مثل مجوز، رهن آموزشگاه، هزینه های جاری و پنهان آموزش حضوری مواجه شده و قید آموزش را زده ائید. اما ما به شما توصیه می کنیم که یک کاتالوگ و سر فصل آموزشی تهیه کرده و از طریق اینترنت کتابچه های آموزشی خود را به فروش برسانید و یا اینکه توسط شبکه های اجتماعی، کلاس حضوری آنلاین و یا آفلاین برگذار کرده و به اهداف مالی خود دست یابید. بسیاری از افراد هستند که به لطف شبکه های اجتماعی و اینترنت، می توانید به آنها زبان انگلیسی، نقاشی، آشپزی، خیاطی، چرم دوزی، باغبانی و بسیاری از مشاغل دیگر را آموزش دهید.

  1. شرکت های خدماتی آنلاین

این روزها کمبود وقت عاملی ست که بسیاری از زوجهای شاغل و یا خانواده هائی که فرصت انجام کارهای منزل مثل تمیزکاری، خرید روزانه، نگهداری از کودکان را ندارند، به دنبال افرادی می گردند که بتوانند این فعالیتها را برایشان انجام دهند. بازار کار عظیمی که به شما این امکان را می دهد که در محیط خانواده، دوستان و آشنایان یک شرکت خدماتی داشته باشید. نیروهای کار را که در جستجوی کار هستند شناسایی کنید و با استفاده از آنها در خدماتی چون تمیزکاری منازل، پرستاری از سالمند، برگزاری مجالس ترحیم و عروسی، تهیه غذای خانگی، تهیه مایحتاج روزانه و بسیاری دیگر از این موارد را به عموم ارائه دهید.

  1. برنامه نویسی

این شغل از دسته مشاغلی ست که می تواند درآمد سرشاری را نصیب شما کند. به شرط اینکه در آن آموزش دیده و با تجربه باشید. کافیست در خانه بنشینید و دنیای مدرن را نظاره کرده و به شرکتهاdی که می خواهند در بازار رقابتی امروزه پیشرفت کنند کمک کنید تا وجهه مناسب و خدمات مناسبتری ارائه دهند. با کارهای ساده شروع کنید. نوشتن یک برنامه برای رزرو و یا کنترل ورودی و خروجی ها در یک آژانس تاکسی تلفنی و یا برنامه ای برای پیشخدمتها و ریسپشن های رستورانها. تا به حال فکر کرده لئید که چه تعدا رستوران و تاکسی تلفنی در سراسر کشور وجود دارد. این ساده ترین کار ممکن است که به عنوان نمونه مطرح شد. حرفه برنامه نویسی پایانی ندارد و بسته به علاقه و مهارت شما می تواند درآمد سرشاری در حیطه های مختلف نصیبتان کند.

 

کمی بیاندیدشید. اطراف ما فرصتهای بسیاری برای کسب درآمد هستند که ساده هستند و شما می توانید از سکون آنها هیجان و ثروت و موفقیت تولید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید