با این 4 ایده برندینگ کسب و کار خود را آغاز کنید.

آیا شما قصد دارید کسب و کارتان را آغاز کنید یا شرکتی را شروع کرده و به دنبال استراتژی جدید برای رشد آن هستید؟ به یاد داشته باشید که هر سال چالش های پیش از کسب و کار متفاوت است. شرایط بازار با توجه به افزایش رقابت در حال تغییر است. در سال 2019، راه اندازی شما باید برخی از مبارزات بازاریابی را برای مقابله با رقبای تجاری خود پیاده سازی کند.

یکی از دلایلی که رشد سریع کسب و کارها برای رسیدن به آن دشوار است، این است که مردم به طور جدی به راحتی برندسازی نمی کنند. کار بازاریابی سخت در پشت مارک های موفق وجود دارد. آنها محصولات و خدمات خود را به طور خاص قبل از مشتریان بالقوه خود به بازار عرضه کردند. بر اساس یک نظرسنجی، 54 درصد مصرف کنندگان به مارک ها اعتماد ندارند. راه اندازی شما نیز ممکن است چند سال طول بکشد تا مردم به شما اعتماد کنند.

در اینجا 4 ایده نام تجاری منحصر به فرد در نظر گرفته شده که در سال 2019 وجود دارد:

1.آرک تایپ شما چیست؟

 مفهوم آرک تایپ به معنی تعریف مارک تجاری شما در شخصیت های قابل شناسایی از قصه های محبوب، و رمان است. در طول سالها، بعضی از مارک های محبوب دنیا از این استراتژی نام تجاری استفاده کرده اند تا مخاطبان مورد نظر خود را به خاطر داشته باشند که نام تجاری خود را به یاد می آورند.

ایجاد آرکه تایپ قابل توجه برای نام تجاری شما می تواند به شما در ایجاد یک داستان قانع کننده در اطراف هویت نام تجاری خود کمک کند.

2. طراحی لوگو

آرم تجاری شما چهره شرکت شما در بازار هدف شماست. بسیاری از بازاریابان بر این باورند که لوگو بخشی از فعالیت های ساخت و ساز برند است. اگر طراحی لوگو شما صرفا یک طراحی گاه به گاه باشد، تمام تلاش شما برای نام تجاری  بیهوده بوده است. این به این دلیل است که افراد به علت طراحی لوگو حرفه ای خود، به عنوان غیر حرفه ای شما را انتخاب می کنند.

اهمیت یک آرم در برند را می توان از آرم شرکت های جهانی ارزیابی کرد. برای مثال، آرم مک دونالد، نماد تجارت فست فود است. این نام تجاری است. به همین ترتیب لوگو کوکاکولا  صنعت نوشیدنی را نشان می دهد که به طراحی منحصر به فرد و به یاد ماندنی لوگو کمک می کند.

3.ایجاد فیلم های تجاری

به یاد داشته باشید، مخاطبان 10 برابر احتمال بیشتری دارند که با محتوای ویدیویی، اشتراک گذاری یا نظر دادن-بیش از وبلاگهای فقط متن و پستهای مربوط به اجتماعی- مرتبط شوند. بنابراین سعی کنید از فیلم های هدفمند برای آموزش خریداران خود، کمک به آنها در شناسایی نام تجاری خود و خرید آنها از شما استفاده کنید.

4.تبلیغات خود را تکرار کنید

استراتژی های تبلیغاتی شما کارآمد نخواهد بود اگر تبلیغات شما به خوبی طراحی نشده باشد. قرار دادن هر گونه تبلیغات در روزنامه ها، بیلبورد ها و غیره تاثیرات مطلوبی روی مشتریان نخواهد داشت. موفقیت طراحی تبلیغات شما، مجبور کردن بینندگان برای پاسخگویی به تماس شما برای انجام اقدام به خرید است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید