” اتریوم ” غول بازار ارز دیجیتال – قسمت دوم

اتریوم اهل کجاست؟

در سال ۲۰۱۳ ویتالیک بوترین  برای اولین بار چیزی را معرفی کرد به نام اتریوم!

اتریوم یک ارز دیجیتال است مثل بیت کوین اما قرارداد هوشمند و ارائه راه حل برای توسعه برنامه های غیر متمرکز از دیگر ویژگی های ان است و قطعا در آینده بیشتر از آن می شنویم.

امروزه تمامی خدمات آنلاین، کسب و کارها و شرکت ها به صورت متمرکز سازماندهی میشوند چرا که در انجام هر کاری نیاز به اعتمادسازی است و معمولا نهادهای متمرکز این کار را انجام میدهند.

به نظر شما آیا اتریوم می‌تواند این نهادهای نظارتی متمرکز را حذف کند؟

اتریوم دارای یک شبکه مستقل است.

کاربران میتوانند برنامه‌های خود را بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی کنند. ارز دیجیتالی اتر که معمولا در جابجایی توکن ها کارمزد تراکنش ها را با آن میپردازیم در این شبکه کاربرد دارد.

توکن ارز دیجیتالی اکثر برنامه‌هایی است که از شبکه اتریوم استفاده می‌کنند.

اتریوم همانند بیت کوین عمل می کند، پس برای استخراج اتریوم باید از دستگاه های مخصوص استخراج استفاده کنیم یعنی دستگاه ریگ واسیک .

ارز دیجیتال ایتریوم

چگونه اتریوم خرید و فروش کنیم؟

برای این کار می توان از افراد فعال در این زمینه که قصد خرید و فروش اتریوم را دارند کمک گرفت و همچنین می توان این کار را از طریق صرافی های داخلی و خارجی انجام داد.

تا حالا فکر کردید بعد از خرید و فروش اتریوم آن را در کجا نگه دارید؟

بله میتوان از کیف پول ها برای حفظ این ارزهای دیجیتال استفاده کرد که اتریوم چند مدل مختلف کیف پول داره که میتونیم با توجه به نیازمون ازشون استفاده کنیم.

  • کیف پول سخت افزاری لجر

اولین کیف پول که بسیار هم امن بوده ولی رایگان نیست . اگر ارزهای دیجیتال زیادی دارید و از نظر قیمتی ارزش بسیاری دارد، پیشنهاد می کنیم از این کیف پول استفاده کنید.

  • کیف پول های کاغذی

کیف پول های کاغذی گزینه ی مناسب دیگری است که از امنیت بالایی برخوردار است. این کیف پول رایگان است و از جمله معروفترین آنها MyEtherWallet است .

  • کیف پول های موبایل، وب و دسکتاپ

این کیف پول ها را میتوان برای اتریوم استفاده کرد اما ناگفته نماند که امنیت گزینه های قبلی را ندارد .

  • کیف پول رسمی اتریوم؛ میست (Mist)

کیف پول رسمی اتریوم که برای آن باید بلاک چین اتریوم را دانلود کنید که حجم بالایی دارد، در این صورت با نودها هماهنگ یا اصطلاحا سینک می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید