کسب درآمد از گلدوزی

کسب درآمد از گلدوزی! یکی از هنرهای پردرآمد در بین خانم‌های خانه‌دار و حتی دختران جوان  شغل گلدوزی می‌باشد که به‌تازگی با طرح‌های به‌روز و زیبا در حال پیشرفت سریع می‌باشد. سرمایه اولیه برای شروع این کار زیاد نیست و درآمد آن نیز به نسبت کار آن خوب است. گلدوزی یکی از شغل‌های آرامش‌بخش و برای کسانی که خواستار آرامش هستند می‌باشد.

یادگیری گلدوزی به اندازه ای که فکر می کنید کار دشواری نیست! با کمی تمرین، به سرعت آن را یاد میگیرید. به علاوه، اگر عاشق هنرهای دستی باشید، میتوانید بعد از یک روز طولانی و خسته کننده در حالی که مشغول تماشای تلویزیون هستید گلدوزی کنید. گلدوزی، کاری آرامش بخش و زیباست.

کارآفرینی در زمینه گلدوزی

زنان کارآفرین نمونه و اراده آهنین ایرانی هم، کم نیستند. علاوه بر مردان، امروزه زنان نیز در امر اشتغال و مدیریت وارد شده و سعی دارند از این قافله عقب نباشند. البته شکاف‌هایی در این زمینه وجود دارد اما باز هم می‌توان به موفقیت زنان در امر کارآفرینی امیدوار بود. نقش مدیریتی زنان در ایران تا امروز کم بوده اما رفته رفته شاهد حضور پررنگ زنان در زمینه‌های مختلف هستیم.


امروز تصمیم دارم تا یکی از کارآفرینان برتر زن ایرانی را در زمینه گلدوزی معرفی کنم. گالری گلدوزی ماه گلی از جمله کسب و کارهای موفق در زمینه گلدوزی می باشد. صاحب این گالری با عشق و علاقه و ایده های نوین طرح های بسیار زیبایی را ارائه می دهد و کسب درآمد می کند.

طی گفت و گویی که با صاحب این گالری داشتیم نکات بسیار جالبی را عنوان کردند. ایشان بدون داشتن تجربه ای در این زمینه مشغول به کار شدند و از آموزش های مختلف استفاده کردند و کم کم کار خود را گسترش دادند.

ماه گلی در کنار اینکه کیفیت بالایی دارد از روش های بازاریابی مناسب و جذب مشتری به خوبی استفاده کرده و به موفقیت رسیده است. می توانید صفحه ماه گلی mahgoli_gallery@ را در اینستاگرام دنبال کنید و کارهای زیبای آن را ببینید.

در ادامه مقاله خواهید دید که چگونه در زمینه گلدوزی به موفقیت برسید.

برای شروع گلدوزی، به موارد زیر نیاز دارید:

کارگاه گلدوزی

قیچی

نخ

سوزن

ماژیک قابل حل شدن در آب(با آب پاک میشود)

روش‌های بازاریابی برای محصولات تولیدی

با ساخت صفحات شخصی در شبکه‌های مجازی می‌توانید محصولات خود را به‌صورت آنلاین به فروش برسانید.

می‌توانید به‌صورت محلی به افراد فامیل و آشنا محصولاتتان را بفروشید و یا سفارشات آن‌ها را قبول کنید.

با چاپ آگهی می‌توانید سفارش بگیرید.

بازارهای فروش محصولات

سایت‌های خریدوفروش مجازی

فروشگاه‌های فروش محصولات هنری

بازارهای داخلی و خارجی

کسب درآمد از گلدوزی

روش‌های فروش بهتر محصولات

شما می‌توانید علاوه بر لباس و رو بالشتی و … تابلوهای زیبای گلدوزی شده نیز بدوزید و باعث افزایش تنوع در مدل‌های بافتنی خود شوید همچنین یادگیری انواع گلدوزی‌های و طرح و کوک‌های مختلف با داشتن ایده‌های نو به افزایش فروش شما کمک زیادی می‌کند.

برای شروع می‌توانید علاوه بر فروش چند کار را به‌عنوان هدیه برای مشتریانتان در نظر بگیرید که این اقدام خود به راه جذب مشتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید