کسب درآمد از پاسخ به سوالات به صورت آنلاین

آیا شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دوستانشان همیشه از آنها سؤال می کنند؟ آیا شما به طور پنهانی از ارائه جواب ها و کمک به افراد خارج لذت می برید؟

چگونه می توان از پاسخ دادن  به سؤالات به صورت آنلاین درآمدزایی کرد ، آیا در یک زمینه خاص تخصص دارید یا فقط شخصی دوستانه هستید که دوست دارد به دیگران کمک کند راه حل های خود را پیدا کنند ، می توانید مهارت های خود را برای کار و درآمدزایی در پاسخ به سؤالات آنلاین قرار دهید.

بیشتر افراد هر وقت سوالی دارند به موتورهای جستجو می روند. می دانید که گوگل همیشه جواب را می دهد ، اما در حقیقت افرادی هستند که در پشت صحنه کار می کنند تا پاسخ های کاملی و مفید برای طیف گسترده ای از سؤالاتی ارائه دهند.

اگر این کار برای شما جالب و آسان به نظر می رسد ، ما لیستی از برخی از بهترین سایت ها را داریم که به شما کمک می کنند تا به صورت آنلاین به سؤالات خود پاسخ دهید.

این می تواند یک راه عالی برای کسب درآمد بیشتر از خانه در اوقات فراغت باشد. قبل از ورود به لیست برتر سایتهای خود ، اجازه دهید اصول اولیه را توضیح دهیم.

چگونه کار می کند

اکثر سایتهای پرسش و پاسخ کاملاً مستقیم هستند. افراد ثبت نام می کنند و به صورت رایگان یا با هزینه اندکی سؤال می کنند. در صورت پرداخت ، بازدید کنندگان سایت معمولاً گزینه ای را انتخاب می کنند که از یک پاسخ خاص راضی باشند و اطمینان حاصل کنند که پول خود را دریافت می کنند.

در موارد دیگر ، آنها برای گرفتن پاسخ بهتر به سوالات خود با کارشناسان مشاوره کوتاهی می کنند و مبلغی را پرداخت می کنند.

به عنوان یک متخصص ، می توانید سریعاً به سوالات پاسخ دهید. ممکن است به هر پرس و جو که می خواهید پاسخ دهید ، به ازای هر مشاوره یا هر زمان که پاسخ شما پذیرفته شود ، مبلغی برای شما پرداخت شود.

بهترین بخش این است که می توانید تمام این کارها را به راحتی در خانه انجام دهید و برنامه خود را تنظیم کنید.

آیا سایتهای پرسش و پاسخ برای کارشناس سودآور هستند؟

بنابراین سایت های پرسش و پاسخ چقدر محبوب هستند و چقدر می توانید به عنوان یک متخصص از آن انتظار داشته باشید؟ شاید تعجب کنید که آیا پاسخ دادن به سؤالات آنلاین ارزش وقت شما را دارد یا خیر.

نکته این است که میلیون ها سؤال در سایت های ذکر شده در این لیست پاسخ داده می شود. برخی از افراد مایل به پاسخگویی از متخصصان هستند ، زیرا این هزینه ارزان تر از تنظیم مشاوره رسمی یا قرار ملاقات برای دریافت مشاوره سفارشی است. به علاوه ، این روند معمولاً سریع و راحت است ، بنابراین بازار آنجاست.

میزان درآمد شما بسته به سایتی که استفاده می کنید و سطح تخصص شما متفاوت است.

همه چیز به این سؤال می رسد که چند بار به سؤالات پاسخ می دهید. در اینجا هفت سایت وجود دارد که به شما کمک می کنند تا از آنچه که می دانید درآمد کسب کنید.

1.JustAnswer

JustAnswer سایتی است که به کارشناسان این امکان را می دهد تا به سؤالات متداول افرادی که آنها را بصورت آنلاین ارسال می کنند ، پاسخ دهند. متخصصان از پزشکان و وکلا گرفته تا مکانیک ، کارشناسان مالی و معلمان فناوری. اگر در شغل روزانه خود به چیزی تخصص دارید ، می توانید از این مهارت ها و تخصص ها برای کسب درآمد در JustAnswer استفاده کنید.

با این حال ، شما فقط به تجربه حرفه ای خود محدود نمی شوید تا یک متخصص در این سایت شوید. همچنین کاربران می توانند در مورد فرزندپروری ، روابط ، آداب و رسوم ، عروسی و موارد دیگر سؤال کنند. برای تبدیل شدن به یک متخصص ، یک مرحله هشت مرحله ای وجود دارد و با یک برنامه در سایت و تأیید اعتبارنامه شما شروع می شود.

به عنوان مثال ، اگر ادعا می کنید در یک صنعت حرفه ای خاص متخصص هستید ، باید اعتبار و سالها تجربه خود را تأیید کنید. از آنجا می توانید شروع به کار کنید ، اما برای ساختن نمایه خود به رتبه بندی مثبت مشتری و همسالان نیز نیاز خواهید داشت تا بتوانید برای پاسخ به سؤالات بیشتر هزینه دریافت کنید.

مشتریانی که از آنها سؤال می کنند ، پاسخ های شما را به همراه همسالان که تجربه مشابهی دارند ارزیابی می کنند و ممکن است پاسخ شما را ارزیابی کنند تا مشخص شود که آیا آن به اندازه کافی روشن یا مفید است.

کار با JustAnswer انعطاف پذیر است زیرا آنها به مشتریان می گویند که 24/7 کار می کنند. این بدان معنی است که هر زمان که برای شما مناسب باشد می توانید وارد سیستم شوید و به سؤالات پاسخ دهید.

2. HelpOwl

HelpOwl یک سایت Q&A کلاسیک است که چند روش مختلف را برای متخصصان برای کسب درآمد آنلاین فراهم می کند. سایت در صورت استفاده از سؤال یا گرفتن جواب رایگان است .

شما برای انجام کارهای خاص امتیاز کسب می کنید ، و این اساساً نحوه دریافت حقوق است. کاربران 50 امتیاز برای پرسیدن سوال اصلی ، 100 امتیاز برای پاسخ به یک سؤال و 1000 امتیاز برای ارسال اولین پاسخ پذیرفته شده دریافت می کنند.

همچنین می توانید 750 امتیاز را برای بررسی محصول شرکت یا اتومبیل بدست آورید و در صورت ارائه راهنمای فنی می توانید امتیاز بیشتری کسب کنید.

برای کارتهای هدیه و جوایز دیگر می توانید امتیازها را بازخرید کنید.

3. Experts 123

اگر می توانید در مورد موضوعاتی مانند فناوری ، آشپزی ، زیبایی ، مشاغل ، صنایع دستی ، فرزندپروری ، حیوانات خانگی یا مسافرت به سؤالاتی پاسخ دهید ، می توانید با استفاده از Experts 123 به پاسخگویی آنلاین بپردازید.

نکته اصلی استفاده از Experts 123 این است که شما برای پاسخ به سؤالات به طور مستقیم حقوق نمیگیرید. در عوض ، شما با پاسخ خود پیوندی به وب سایت یا وبلاگ خود وارد می کنید تا بتوانید ترافیک را به سمت کار خود برگردانید.

همانطور که به طور مداوم به سؤالات سایت پاسخ می دهید ، می توانید به عنوان یک متخصص مشارکت کنید. این به شما این امکان را می دهد مقالاتی را برای وب سایت بنویسید و سهمی از درآمد حاصل از این مقالات را دریافت کنید.

این سایت به طور کلی برای کسانی که شاغل هستند و به دنبال ارتقاء تخصص خود به مشتریان و مخاطبان خود می باشند بهتر است. همچنین اگر بتوانید یک متخصص باشید ، می تواند راه محکمی برای تقویت اعتبار شما و کسب درآمد بیشتر باشد.

4. PrestoExperts

با PrestoExperts ، می توانید به سؤالات مربوط به بهداشت ، فناوری ، تجارت و امور مالی پاسخ دهید. همچنین می توانید از طریق مشاوره یا تدریس مشاوره ارائه دهید.

کارشناسان از طریق چت فوری ، ایمیل یا با استفاده از ویژگی ارتباط صوتی سایت با کاربران ارتباط برقرار می کنند. هزینه های خود را تعیین می کنید و کار را بر اساس در دسترس بودن خود می پذیرید. بیشتر کارشناسانی که مشاوره ارائه می دهند در هر دقیقه از وقت خود 2- تا 4 دلار درآمد کسب می کنند.

پس از اعمال صلاحیت ها و تجربه های خود ، پروفایل خود را تکمیل کنید ،و در نتایج جستجو برای کاربران قرار می گیرید که براساس طبقه ای که تخصص شما در آن قرار دارد ، آن را ببینند.

5. Wonder

لازم نیست که متخصص باشید یا یک تن اعتبار داشته باشید تا بتوانید به صورت آنلاین در پاسخ به سؤالات خود درآمد کسب کنید. Wonder محققان را برای پاسخ به سوالات در موضوعات مختلف استخدام می کند.

اگر جواب را نمی دانید اما مایل به تحقیق و استناد به منابع معتبر هستید ، می توانید با پاسخ دادن به سؤالات با این سایت کسب درآمد کنید.

هنگامی که یک محقق شوید ، Wonder وظایفی را برای انجام کار به شما اختصاص می دهد. برای کمک به کاربران باید به سؤالات از جمله منابع پاسخی پیدا کنید و یافته های خود را منطقی کنید.

وقتی درخواست دادید ، باید قبل از اولین کار خود ، یک تست آنلاین را بگذرانید و یک کار آزمایشی را تکمیل کنید.

6. Weegy

Weegy سایتی است که نزدیک به 30 میلیون سوال برای کاربران پاسخ داده است. مراحل ثبت نام به اندازه برخی از سایت های دیگر در این لیست پیچیده نیست ، و لازم نیست که هیچ آزمایشی انجام دهید یا اعتبار خود را اثبات کنید.

با این وجود ، باید اطمینان حاصل کنید که پاسخ های دقیقی را ارائه می دهید زیرا ناظران بررسی می کنند تا پاسخ های شما صحیح باشند و به کاربران کمک کنند.

Weegy مبلغ زیادی پرداخت نمی کند ، اما شما برای پاسخ به سؤالات جدیدی که قبلاً در موضوع نیستند ، هزینه بیشتری کسب خواهید کرد.

7. Maven

Maven یک سایت میکرو مشاوره است که به شما کمک می کند تا با مشاوره کوتاه آنلاین از دانش خود درآمد کسب کنید. می توانید ثبت نام کنید و تجربه و مکان خود را مشخص کنید ، وMaven با شما تماس خواهد گرفت.

می توانید به سؤالات بصورت آنلاین ، از طریق تلفن یا مشاوره در مقیاس بزرگتر پاسخ دهید که درآمد بیشتری کسب می کند. در استفاده از سایت نیز به دیگران مراجعه کنید و اعتبار ارجاع دریافت خواهید کرد.

نتیجه

همانطور که می بینید ، لازم نیست متخصص باشید تا بتوانید به سؤالات آنلاین پاسخ دهید. اگر در یک زمینه خاص متخصص هستید ، این حتی بهتر است.
هر زمان که کار نمی کنید می توانید از این هفت سایت استفاده کنید تا بتوانید درآمد بیشتر از خانه کسب کنید .
در حالی که JustAnswer یکی از سایتهای مشهور در این لیست است ، توصیه می کنیم چند مورد از این گزینه ها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک را بیشتر دوست دارید.

 

 

 

 

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید