چگونه یک دستیار مجازی موفق باشیم؟

چگونه یک دستیار مجازی موفق باشیم؟ کسب و کار دستیار مجازی از ابتدای تأسیس خود در دهه 1990 به طور مداوم در حال رشد است. رشد و مقرون به صرفه بودن فناوری ، همراه با افزایش تعداد انفرادی کارآفرینان ، نیاز به نیروهای پشتیبانی مجازی را ایجاد کرده است.

یک تجارت پشتیبانی مجازی فرصتی را برای استفاده از مهارتهای پشتیبانی اداری شما در مشاغل مستقر در خانه فراهم می کند.

مزایای راه اندازی کسب و کار دستیار مجازی

راه اندازی شغل دستیار مجازی مزایای بسیاری دارد از جمله:

شروع آن سریع و مقرون به صرفه است. به ویژه اگر از قبل مهارت ، تجهیزات و نرم افزار لازم برای انجام کار را دارید.
اگرچه شما باید در خدمات ارائه شده مهارت و تجربه داشته باشید ، اما برای شروع نیازی به مجوز یا آموزش خاصی ندارید.
شما می توانید برنامه خود را ایجاد کنید. بسیاری از مشتریان از شما می خواهند که ساعت کاری منظم داشته باشید . اما اگر می خواهید از نیمه شب تا 6:00 صبح کار کنید، کافی است مشتریانی را در آن سوی دنیا پیدا کنید.

معایب:

همچنین ایجاد مشاغل دستیار مجازی معایبی دارد ، مانند:

تا زمانی که شبکه نداشته باشید یا کسی را برای استخدام خود بشناسید، گرفتن اولین مشتری می تواند چالش برانگیز باشد. سایت های فریلنسر می توانند کمک کنند اما غالباً هزینه کمتری از آنچه ممکن است بخواهید بدهید پرداخت می کنند.

ممکن است مجبور شوید نرخ های خود را با در نظر گرفتن سایر دستیاران مجازی دریایید. که غالباً نرخ های بسیار کمی دریافت می کنند .

شما باید در جریان آخرین فناوری و روند موجود در خدمات و صنایعی که کسب و کار شما برپا است، باشید.

محدودیتی در زمان شما وجود دارد که بر درآمد شما تأثیر می گذارد. این می تواند با کنار هم قرار دادن و مدیریت تیمی از دستیارهای مجازی جبران شود.

چگونه یک دستیار مجازی باشیم؟

مراحل راه اندازی شغل دستیار مجازی

اگر آماده راه اندازی مشاغل دستیار مجازی هستید ، این مراحل به شما کمک می کند تا شروع کنید:

منوی خدمات خود را ایجاد کنید. دستیارهای مجازی تقریباً همه کارها را انجام می دهند ، مانند نوشتن ، ارسال ایمیل ، پشتیبانی مشتری ، مدیریت تقویم ، دفترداری ، بازاریابی ، نگهداری وب سایت و مدیریت پروژه. شما باید روی مهارتهایی که دارید تمرکز کنید و از انجام آنها لذت ببرید.

لیستی از مشتریان بالقوه تهیه کنید. اگر نامی دارید ، آنها را لیست کنید. با این حال ، اگر کسی را که ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشد نمی شناسید ، بازارهای احتمالی را که به خدمات پشتیبانی مجازی نیاز دارند ، لیست کنید. به عنوان مثال ، معاملات مسکن ، وکلا یا کارآفرینان اغلب کار خود را به دستیاران مجازی واگذار می کنند.

می توانید تجارت خود را متناسب با صنعتی مانند املاک و مستغلات تنظیم کنید یا خدمات مختلفی را از جمله مدیریت ایمیل برای سخنرانان و کارآفرینان آنلاین در چند صنعت ارائه دهید.

یک طرح تجاری ایجاد کنید. لازم است تمام جنبه های کسب و کار شما را شامل شود.

از جمله خدماتی که ارائه خواهید کرد و چه کسی ، چگونه خدمات شما را از سایر دستیارهای مجازی متمایز می کند ، قصد تأمین بودجه و مدیریت مالی کسب و کار خود را دارید و اینکه چگونه تجارت خود را بازاریابی خواهید کرد. همچنین باید قیمت خدمات خود را با در نظر گرفتن درآمد مورد نظر ، هزینه های سربار و آنچه که بازار تمایل به پرداخت آن دارد ، تعیین کنید.

نام تجاری خود را تعیین کنید نام تجاری شما باید منحصر به فرد باشد و توصیف آنچه انجام می دهید. اگر فرصتی وجود دارد که خدمات خود را گسترش دهید ، نام کسب و کار خود را برای اضافه کردن خدمات جدید به طور کلی حفظ کنید.

یک برنامه بازاریابی تدوین کنید. مشتری های محتمل و محل استقرار آنها را تعیین کنید. سپس ، بفهمید که آنها به چه چیزهایی نیاز دارند و چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا آن را بدست آورند. در تهیه برنامه بازاریابی خود به این پاسخ ها نیاز خواهید داشت.

مشتری بگیرید و خدمات عالی ارائه دهید. وقتی همه چیز را سر جای خود قرار دادید ، زمان اجرای برنامه خود فرا رسیده است. برای دریافت اولین مشتری های خود و ارائه خدمات با کیفیت عالی به موقع تلاش کنید. از درخواست مراجعه از مشتریانی که از کار شما راضی هستند نترسید.

سرانجام ، در مورد رقابت یاد بگیرید. یک ایده خوب این است که تبلیغات خدمات دستیار مجازی وب سایت های دیگر را بررسی کنید. زیرا آنها به شما ایده خوبی از رقابت می دهند. با مهارت و برنامه ریزی مناسب ، می توانید یک تجارت موفق در خانه در زمینه کمک مجازی داشته باشید.

مطلب قبلی را از دست ندهید: دستیار مجازی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید