دستیار مجازی چیست؟

دستیار مجازی چیست؟ دستیار مجازی (VA) شخصی است که از مکانی دور خدمات پشتیبانی را به مشاغل دیگر ارائه می دهد. این اصطلاح در دهه 1990 به عنوان توانایی کار عملی ، به دلیل پیشرفت تکنولوژی مانند اینترنت پر سرعت و به اشتراک گذاری اسناد ، کار از راه دور را به واقعیت تبدیل کرد.

دستیاران مجازی مورد درخواست کارآفرینان و مشاغل آنلاینی هستند که به کمک نیاز دارند اما نمی خواهند کارمندان خود را در محل خود بیاورند. با این وجود ، بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط از پشتیبانی مجازی به ویژه برای کارهای خاص مانند مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

دستیار مجازی چه کاری انجام می دهد

از لحاظ تئوری ، VA می تواند هر کار پشتیبانی دیگری را انجام دهد ، به جز آوردن قهوه (اگرچه ، هنگامی که تحویل قهوه درب منزل ایجاد می شود ، VA نیز قادر خواهد بود این کار را انجام دهد). اما وظایف پشتیبانی مجازی محدود به کارهای دفتری نیست. بسیاری از VA ها بازاریابی ، طراحی وب ، حسابداری و سایر خدمات را ارائه می دهند.

برخی از دستیاران مجازی در یک مجموعه مهارت خاص تخصص دارند. به عنوان مثال ، یک بازاریابی یا دستیار مجازی روابط عمومی فقط بازاریابی یا روابط عمومی را انجام می دهد. سایر دستیاران مجازی وظایف مختلفی را در یک صنعت خاص انجام می دهند. به عنوان مثال ، یک دستیار مجازی در املاک و مستغلات کارهای بسیاری را انجام می دهد ، اما فقط برای مشتریان مسکن.

بیشتر دستیاران مجازی مشاغل دستیار مجازی مستقر در خانه را اداره می کنند. این به آنها امکان می دهد بسته به وظایف مورد نیاز ، درآمد بیشتری داشته باشند ، معمولاً 25 دلار در ساعت یا بیشتر ، و بر وظایفی که انجام می دهند ، کنترل بیشتری داشته باشند. با این حال ، بسیاری از مشاغل کوچک دستیاران مجازی را در یک موقعیت کاری یا قراردادی استخدام می کنند. این VA ها بسته به مهارت مورد نیاز ، معمولاً 10 تا 15 دلار در ساعت کسب درآمد می کنند. سرانجام ، بسیاری از VA ها از سایت های مستقل برای یافتن پروژه های سریع و با زمان محدود استفاده می کنند. اینها معمولاً هزینه خوبی ندارند ، اما می توانند یک شروع جدید باشند.

چگونه یک VA استخدام کنیم؟

دستیار مجازی چیست؟

در حالی که پشتیبانی مجازی یک ایده عالی برای مشاغل خانگی است ، گرفتن کمک های مجازی برای صاحبان مشاغل خانگی برای به حداکثر رساندن درآمد و تسهیل رشد بسیار مهم است. به عنوان یک صاحب مشاغل خانگی ، زمانی فرا می رسد که انجام همه کارها در آن غیرممکن باشد ، حداقل به اندازه کافی کارآمد و مؤثر باشد. استخدام یک دستیار مجازی وقت شما را آزاد می کند تا بتوانید روی کارهایی که کسب درآمد می کنند تمرکز کنید. بعلاوه ، بسیاری از دستیاران مجازی در برخی کارها بهتر از شما هستند.

اولین قدم برای استخدام دستیار مجازی ، تهیه لیستی از کارهایی است که می خواهید انجام دهید. با اولویت بندی فعالیت هایی که می خواهید برای خود اولویت قرار دهید و لیست کاملی تهیه کنید. به عنوان مثال ، اگر مدیریت ایمیل وقت گیر و خسته کننده است ، آن را در صدر لیست خود قرار دهید. یا شاید مسائل فنی زمان زیادی را می برد و می توانید مدیریت وب سایت را به آنها بسپارید.

مرحله بعدی مشخص کردن این است که چه کسی استخدام خواهد شد. روش های زیادی برای استخدام دستیار مجازی وجود دارد. شما می توانید از یک سرویس VA استفاده کنید که VA را استخدام می کند و آموزش می دهد و بر اساس خدمات مورد نیاز خود یکی را به شما اختصاص می دهد. می توانید از طریق سرویس آزاد مانند Upwork استفاده کنید. گزینه نهایی درگیر کردن شبکه خود برای مراجعه به سایت است. در حالی که می توانید یک آگهی را بخواهید که به دنبال دستیار مجازی است ، پیدا کردن یک مورد که قبلاً از طریق مراجعه به آن ثابت شده باشد باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

نحوه شروع کسب و کار به عنوان دستیار مجازی

دستیار مجازی چیست؟

چند مزیت بزرگ برای شروع کار دستیار مجازی این است که سریع ، مقرون به صرفه و انجام آن آسان است. نیاز فزاینده ای برای کمک مجازی وجود دارد و اگر از قبل، مهارت و تجهیزات لازم برای شروع کار را داشته باشید می توانید اولین مشتری خود را پیدا کنید و به سرعت پیش بروید.

اولین قدم تعیین نوع خدمتی است که می خواهید ارائه دهید. آیا در یک کار خاص مانند طراحی گرافیک یا دفترداری تخصص خواهید داشت؟ آیا شما روی یک بازار خاص مانند کارآفرینان آنلاین یا وام مسکن تمرکز خواهید کرد؟ هنگامی که می دانید چه چیزی را ارائه می دهید ، می خواهید قیمت خود را برای خدمات تنظیم کنید ، که می تواند در هر ساعت باشد یا می توانید بسته هایی را طراحی کنید که برای جذب مشتری های بلند مدت طراحی شده باشد.

می توانید شرایط مورد نیاز دریافت پروانه کسب و کار با شهر یا استان خود را بررسی کنید ، و اگر کاملاً مجهز به ارائه خدمات پشتیبانی مجازی هستید ، این تنها هزینه راه اندازی شما می باشد.

پس از راه اندازی همه ، می توانید با ارتباط آنلاین و آفلاین شبکه خود ، پیدا کردن مشتری را شروع کنید و به آنها درباره خدمات خود اطلاعاتی را بدهید. در نظر داشته باشید که یک صفحه LinkedIn و / یا یک وب سایت ایجاد کنید تا یادگیری آسان مردم در مورد شما راحت شود. منابع دیگر کار دستیار مجازی مربوط به مشاغل ارتباط از راه دور و تابلوهای آزاد است.

بیشتر بخوانید: کسب و کار اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید