چگونه به عنوان دستیار مجازی کار کنیم؟

چگونه به عنوان دستیار مجازی کار کنیم؟ شغل دستیار مجازی از بدو تأسیس در دهه 1990 به طور پیوسته در حال رشد است. رشد فناوری در کنار افزایش تعداد کارآفرینان انفرادی ، نیاز به کارمندان پشتیبانی مجازی را ایجاد کرده است.

مزایای شروع کسب و کار دستیار مجازی

شروع کار به عنوان دستیار مجازی مزایای زیادی دارد ، از جمله:

شروع آن سریع و مقرون به صرفه است ، به خصوص اگر مهارت ، تجهیزات و نرم افزار لازمه را برای انجام کار از قبل داشته باشید.

در حالی که باید در خدماتی که ارائه می دهید مهارت و تجربه داشته باشید ، برای شروع کار نیازی به مجوز یا آموزش خاصی ندارید.

می توانید برنامه خود را ایجاد کنید. بسیاری از مشتری ها از شما می خواهند که ساعات کار منظم داشته باشید ، اما اگر می خواهید نیمه شب تا ساعت 6 بامداد کار کنید ، کافی است مشتری های دیگری را در آن طرف دنیا پیدا کنید.

معایب شروع کسب و کار دستیار مجازی

همچنین معایبی در شروع کار دستیار مجازی وجود دارد:

در صورتی که شبکه ای داشته باشید یا کسی را بشناسید که استخدامتان کند ، با این حال دریافت اولین مشتری به نوبه خود می تواند چالش برانگیز باشد. سایت های مختلف و فریلنسری می توانند کمک کنند اما گاهی نیز لازم است تا هزینه اندکی را پرداخت کنید.

ممکن است مجبور باشید با توجه به دستیاران مجازی خارج از کشور که اغلب نرخ بسیار پایینی را می دهند ، نرخ های خود را برای مشتریان بالقوه توجیه کنید.

شما باید بر آخرین فن آوری و روند خدمات و صنایعی که تجارت شما در آن مستقر است ، به روز باشید.

محدودیت زمان بر درآمد شما تأثیر می گذارد. این می تواند با جمع شدن و مدیریت تیمی از دستیاران مجازی جبران شود.

چگونه به عنوان دستیار مجازی کار کنیم؟

مراحل شروع یک کسب و کار دستیار مجازی

اگر آماده شروع کار به عنوان دستیار مجازی هستید ، این مراحل به شما در شروع کار کمک می کند:

فهرست خدمات خود را ایجاد کنید.

دستیاران مجازی تقریباً همه کارها را انجام می دهند ، از جمله نوشتن ، ایمیل ، پشتیبانی مشتری ، مدیریت تقویم ، حسابداری ، بازاریابی ، نگهداری وب سایت و مدیریت پروژه. شما باید روی مهارتهای خود تمرکز کنید و از انجام آن لذت ببرید.

همچنین ، شما می توانید یک سرویس ، مانند رونویسی را ارائه دهید ، یا می توانید بسیاری از خدمات دیگری را نیز ارائه دهید.

لیستی از مشتریان بالقوه تهیه کنید.

با این حال ، اگر کسی را که ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشد ، نمی شناسید ، بازارهای احتمالی نیاز به خدمات پشتیبانی مجازی را ذکر کنید. می توانید تجارت خود را متناسب با یک صنعت مانند املاک و مستغلات انجام دهید یا همان خدمات را در چندین صنعت مانند مدیریت ایمیل برای کارآفرینان آنلاین ارائه دهید.

یک برنامه تجاری ایجاد کنید.

برنامه کسب و کار ضروری نیست ، بلکه باید تمام جنبه های شغلی، مانند خدماتی که ارائه خواهید کرد و اینکه چگونه این خدمات شما را از دیگر دستیاران مجازی ، متمایز می کند ، پوشش دهد. برای تأمین بودجه و مدیریت مالی شغل خود ، و اینکه چگونه تجارت خود را به بازار عرضه خواهید کرد، برنامه ای تهیه کنید. همچنین باید با در نظر گرفتن درآمد مطلوب ، هزینه های سربار و آنچه را که بازار حاضر به پرداخت آن است ، قیمت های خدمات خود را تعیین کنید.

نامی برای کسب و کار خود بگذارید.

نام کسب و کار شما باید منحصر به فرد باشد و آنچه را انجام می دهید توصیف کند. اگر فرصتی وجود دارد که می توانید خدمات خود را گسترش دهید ، نام کسب و کار خود را عمومی نگه دارید تا خدمات جدیدی را اضافه کنید.

ساختار تجاری خود را تعیین کنید.

شروع به عنوان یک مالک اختصاصی سریع و آسان است ، زیرا نیازی به مستندات یا هزینه های خاصی نیست. متأسفانه ، اشکالاتی دارد ، زیرا شما و مشاغل به عنوان یک نهاد واحد در نظر گرفته می شوید و دارایی های شخصی خود را در معرض خطر قرار می دهید. یک گزینه آسان و مقرون به صرفه ، راه اندازی یک شرکت با مسئولیت محدود با یک نفر است.

مجوزهای لازم را بگیرید. فراموش نکنید که یک حساب بانکی باز کنید.

یک برنامه بازاریابی تهیه کنید. مشتری های احتمالی خود و مکان آنها را تعیین کنید. سپس بفهمید که آنها به چه چیزی نیاز دارند و چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا آن را دریافت کنند. شما در ایجاد برنامه بازاریابی خود به این پاسخ ها نیاز خواهید داشت.

مشتری جذب کنید و خدمات خوبی ارائه دهید.

هنگامی که همه چیز را در دست دارید ، وقت آن است که برنامه خود را عملی کنید. برای دریافت اولین مشتری خود و ارائه خدمات با کیفیت عالی به موقع کار کنید. از درخواست مشتریانی که از کار شما راضی هستند ، نترسید.

و در آخر در مورد رقابت بدانید.

ایده خوب این است که سایر وب سایت های تبلیغاتی دستیار مجازی را تبلیغ کنید ، زیرا آنها ایده خوبی از رقابت را به شما ارائه می دهند. با داشتن مهارت و برنامه ریزی مناسب می توانید یک کسب و کار در زمینه دستیار مجازی موفق در خانه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: دستیار مجازی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید