نکاتی که قبل از انتشار پست وبلاگ خود باید در نظر بگیرید!

نکاتی که قبل از انتشار پست وبلاگ خود باید در نظر بگیرید! وبلاگ نویسی یکی از انعطاف پذیرترین و سرگرم کننده ترین راه های کسب درآمد از خانه است. اما این نکته را در نظربگیرید که نمی توانید فقط یک مقاله بنویسید و انتظار داشته باشید که درآمد زیادی کسب کنید. طبق آمار Statista ، در حال حاضر بیش از 30 میلیون بلاگر در جهان وجود دارد.

حتی اگر یک وبلاگ زیبا داشته باشید ، احتمالاً با سایر وبلاگ ها رقابت می کنید. در حقیقت ، وقتی به صورت آنلاین مشاهده می شوید ، با افراد زیادی از سراسر دنیا در حال رقابت هستید.

برای داشتن یک مقاله غنی نه تنها به محتوای عالی نیاز دارید ، بلکه باید جذابیت های بصری ، اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی از جمله برچسب های خاص و موارد دیگر را نیز اضافه کنید.

برای اینکه مطمئن شوید کلیه کارهای لازم را برای جلب توجه وبلاگ خود پوشش داده اید ، در اینجا چک لیستی وجود دارد که می توانید در هر پست از طریق آن کار کنید. در زیر لیستی با توضیحات مربوط به هر کار وجود دارد ، و در زیر آن فهرست اصلی قرار دارد.

نکاتی که قبل از انتشار پست وبلاگ خود باید در نظر بگیرید!

خوانندگان موضوع می خواهند در مورد این موضوع بدانند:

در حالی که پست وبلاگ شما می تواند موضوعات مختلفی را پوشش دهد ، همه آنها باید مرتبط باشند و مقالات شما باید اطلاعات یا سرگرمی را برای خوانندگان فراهم کند. برای اینکه که مخاطبینی داشته باشید که با خواندن مقاله شما باز هم به سراغ وبلاگ شما بیایند، محیطی را جهت ثبت نام فراهم کنید و در شبکه های اجتماعی فعال باشید تا شما را دنبال کنند. برای انجام این کار ، باید محتوای خوبی داشته باشید.

کیفیت نوشتن :

بررسی کنید که پست شما عاری از خطاهای دستور زبان و املا باشد. آن را با صدای بلند بخوانید تا مطمئن شوید که واضح است و به خوبی مطلب را می رساند.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO):

اگر از WordPress برای مدیریت وبلاگ خود استفاده می کنید ، افزونه های متنوعی وجود دارد که به شما در تنظیم سئوی خود کمک می کند. یکی از محبوب ترین آنها SEO Yoast است.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بررسی کنید تا مطمئن شوید پست شما برای SEO آماده است:

کلمات کلیدی: اگرچه کلمات کلیدی طولانی ممکن است تعداد جستجوهای زیادی نداشته باشند ، اما اغلب در جستجو نسبت به کلمات کلیدی معمولی بهتر هستند. استفاده از یک ابزار کلمه کلیدی مانند ابزار کلمات کلیدی Adwords Google یا ابزار Keyword Book را در نظر بگیرید تا به شما در شناسایی بهترین کلمات کلیدی کمک کند. شما باید یک کلمه کلیدی اصلی مورد نظر خود را همراه با تغییرات داشته باشید.
عنوان متا با کلید واژه اصلی
توضیحات متا با کلمه کلیدی
تنوع کلمات کلیدی در مقاله

لینک داخلی:

حداقل یک لینک در مقاله داشته باشید که خوانندگان را به سمت پست دیگری در وبلاگ خود هدایت کنید. این لینک باید مرتبط باشد یا اطلاعات اضافی مرتبط با مقاله را ارائه دهد. به عنوان مثال ، در این مقاله ، اطلاعاتی در مورد سئو وجود دارد ، اما همچنین پیوندی به مقاله وجود دارد که در مورد SEO بیشتر به جزئیات بیشتر می پردازد تا درک شما در مورد آن بیشتر شود.

لینک خارجی:

در حالی که ممکن است دور کردن افراد از وب سایت شما احمقانه به نظر برسد ، یکی از عواملی که گوگل برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند ، لینک دادن به وب سایت های خارجی است. و این امر در سئو جنبه مثبتی دارد.

گرافیک های به اشتراک گذاری اجتماعی که جهت تبلیغ وبلاگ خود استفاده می کنید:

اینجاست که وبلاگ نویسی می تواند وقت گیر شود. شما فقط باید آنها را برای سیستم عامل هایی که پست های وبلاگ خود را در آنها به اشتراک می گذارید بسازید ، که رایج ترین آنها Facebook ، Twitter و Pinterest است. نسخه حرفه ای Canva ابزاری آسان برای تغییر اندازه یک گرافیک را در اندازه های مختلف دیگر ارائه می دهد ، بنابراین می توانید یک گرافیک فیس بوک درست کرده و با یک کلیک ، تغییر اندازه در Twitter ، Pinterest ، Instagram و بقیه را تغییر دهید.

برچسب ها:

برچسب ها در جست و جو بسیار مهم هستند. بنابراین برچسب هایی بگذارید که حدس میزنید افراد بیشتر به دنبال آنها هستند.

کسب درآمد از پست:

یک راه آسان برای کسب درآمد ، داشتن پیوند وابسته در پست است. اگر پست منجر به یک برنامه وابسته نمی شود ، از پیوند داخلی خود به صفحه ای در سایت خود که دارای مراجعه به شرکت های وابسته است ، استفاده کنید. سایر گزینه های کسب درآمد ، فیدهای تبلیغاتی مانند AdSense یا فروش محصول اطلاعات شخصی شما هستند.

ارتقاء محتوا:

همواره به دنبال فرصتی برای جذب مخاطب به وبلاگ خود باشید. یک روش کاربردی می تواند اطلاعات مربوط به فرم اشتراک در پست وبلاگ اشد. به تازگی ، بسیاری از وبلاگ نویسان با بهره گیری از این ایده، گامی به جلو برداشتند و در حال ارتقاء محتوا هستند. به روزرسانی محتوا ارزش دیگری است که باعث می شود پست وبلاگی که خوانندگان می توانند با دادن آدرس ایمیل خود دریافت کنند را تقویت کند.

این می تواند یک لیست منبع ، گزارش کوتاه ، آموزش تصویری یا هر چیزی باشد که ارزش بیشتری به پست اضافه کند. همه پست های وبلاگ نیاز به به روزرسانی محتوا ندارند ، اما از آنجا که ارزش ویژه تری را ارائه می دهند ، در بعضی موارد مخاطبین بیشتری را جذب می کند. شما می توانید از چندین نسخه ارتقاء یافته در چندین پست نیز استفاده کنید ، تا زمانی که اطلاعات موجود در مقاله را تقویت می کند.

فراخوانی به عمل:

از نظر فنی ، وبلاگ ها رسانه های اجتماعی هستند زیرا قرار است تعاملی باشند. می توانید خوانندگان خود را تشویق کنید تا با استفاده از یک تماس با شما درارتباط باشند. برخی از مواردی که می توانید از آنها بخواهید انجام دهند شامل نظرسنجی ، بررسی محصول یا موارد دیگر هستند.

تبلیغ کنید:

پس از آماده شدن پست ، آن را منتشر کرده و سپس در مورد آن اطلاع رسانی کنید.با گذاشتن آیکن های شبکه های اجتماعی اقدام به اشتراک گذاری پست خود کنید و از طریق ایمیل با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: چگونه بازاریابی محتوای قوی ای داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید