نحوه حضور در گفتگوهای TED

حضور در یک کنفرانس TED (فناوری ، سرگرمی و طراحی) می تواند یک رویداد بالقوه در تغییر زندگی باشد ، زیرا شما قادر خواهید بود در زمینه های مختلفی با متفکران بزرگی از سراسر جهان به گوش دادن ، اشتراک گذاری و تعامل بپردازید. اگر بودجه 5000 دلار دارید و می خواهید یک رویداد بزرگ را تجربه کنید ، می توانید برای شرکت در کنفرانس TED یک برنامه کتبی ارسال کنید. اگر یک تجربه محلی را ترجیح می دهید ، می توانید بلیط یک رویداد TEDx را در منطقه خود تهیه کنید. هر کدام را انتخاب کنید ، فقط در چند مرحله می توانید یک تجربه کامل TED Talk داشته باشید .

درخواست حضور در کنفرانس گفتگوی TED

1.در TED.com ثبت نام کنید. برای درخواست حضور در کنفرانس Talk TED ، ابتدا باید در TED.com ثبت نام کنید:

باید نام و نام خانوادگی ، ایمیل و رمز عبور خود را برای حساب خود تهیه کنید.

TED Talk.2ای را که می خواهید در آن شرکت کنید ، انتخاب کنید.TED لیستی از مذاکرات آینده را در وب سایت خود منتشر می کند: https://www.ted.com/attend/conferences/ted-conference. توضیحات هر گفتگوی TED را بخوانید و مطلبی را انتخاب کنید که به علایق و اهداف شما مربوط باشد.
گفتگوهای TED تمایل به پر کردن چندین ماه از قبل دارند ، بنابراین انتخاب یک گفتگو را که چند ماه با شما فاصله دارد ، در نظر بگیرید. پس از آن می توانید زود درخواست کنید و شانس خود را برای فرود در لیست شرکت کنندگان افزایش دهید.

3. گزینه عضویت را انتخاب کنید. TED چهار سطح عضویت را برای شرکت کنندگان فراهم می کند: پیشتاز ، استاندارد ، اهدا کننده و حامی. اگر هرگز در کنفرانس TED Talk شرکت نکرده اید ، باید گزینه Vanguard (پیشتاز) را انتخاب کنید ، زیرا برای اولین بار برای شرکت کنندگان ساخته شده است. همچنین از نظر قیمت ، با قیمت 5000 دلار ، از چهار گزینه موجود مقرون به صرفه ترین است.

سه گزینه دیگر در قیمت های مختلفی از 10،000 تا 250،000 دلار افزایش می یابد.

4.حداقل 2 ساعت را برای برنامه کنار بگذارید. این برنامه شامل 6 سؤال مقاله کوتاه است که شما نیاز دارید که به تفصیل به آنها پاسخ دهید. تمرکز بر روی برنامه به مدت 2 ساعت به شما اطمینان می دهد که فکر و تلاش کافی را برای هر سؤال مطرح خواهید کرد. شما نیاز به ارائه زندگی نامه و همچنین پاسخ دادن به سؤالات در مورد اهداف ، موفقیت ها و کار حرفه ای خود دارید.

5.در مورد سه تا از اهداف حرفه ای خود بحث کنید. با ذکر اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود ، به بازرسان بگویید که امیدوارید در حرفه خود به چه موارد حرفه ای برسید. اهداف را خاص و مرتبط با کار حرفه ای خود نگه دارید.

6. حداقل سه تا از جوایز حرفه ای و دستاوردهایتان را ذکر کنید. کمک های مالی ، بورس های تحصیلی و سایر شناخت هایی که در زمینه خود دریافت کرده اید را درج کنید. این به داوران نشان می دهد که شما جاه طلب و درگیر کار خود هستید. همچنین می توانید کمکهای مالی را که امیدوارید در آینده نزدیک دریافت کنید ، یادداشت کنید تا به شما در دستیابی به اهداف خود کمک کند.

به عنوان مثال ، ممکن است بنویسید ، “به عنوان رهبر تیم تحقیقاتی من ، مبلغ 15000 دلار کمک هزینه برای تأمین اعتبار کار در مورد پایداری اقیانوس در جوامع محلی دریافت کردم.”

7.توضیح دهید که چگونه می توانید به انجمن TED کمک کنید. به داوران بگویید که شما می توانید به عنوان یک مخاطب در بحث TED بیایید. توضیح دهید که موضوع گفتگوی TED که درخواست می کنید مربوط به کار و علاقه های حرفه ای شما است. این به داوری نشان می دهد که شما یک شرکت کننده با ارزش در گفتگو خواهید بود.

8. پیوندهایی به حسابهای رسانه های اجتماعی خود بزنید. اگر فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام دارید ، دسته های رسانه های اجتماعی خود را برای این حساب ها در برنامه خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که حساب های رسانه های اجتماعی تصویری مثبت و جذاب از کار حرفه ای خود را نشان می دهند ، زیرا داوران به احتمال زیاد به این حسابها نگاه می کنند.

شما می توانید قبل از ارائه برنامه خود ، به حساب های رسانه های اجتماعی خود بروید تا اطمینان حاصل کنید که آنها نماینده خوبی از کار ، علاقه ها و اهداف حرفه ای شما هستند.

9.یک بیوگرافی جالب و شخصی را ارائه دهید. بخش اصلی برنامه بیوگرافی شما است ، جایی که خود را معرفی می کنید و جزئیاتی در مورد پیشینه ، علایق و کارهای خود ارائه می دهید. از کپی کردن و چسباندن بیوگرافی موجود در وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی خودداری کنید. با استفاده از یک لحن حرفه ای و دوستانه ،بیوی بی نظیر خود را با شخصیت و جزئیات بیان کنید. زندگی نامه شما باید حداقل 200-500 کلمه باشد.

10. 2-3 ارجاع حرفه ای را که می توانند با اهداف و علایق شما صحبت کنند ، لیست کنید از منابعی استفاده کنید که مستقیماً در این زمینه با آنها کار کرده اید یا مثلاً یک استاد ، یک همسن ، رئیس یا مربی داشته باشید. از استفاده از اعضای خانواده یا همسر به عنوان مرجع خودداری کنید ، زیرا ممکن است این مسئله حرفه ای نباشد.

اگر مرجعی دارید که در گذشته در کنفرانس Talk TED شرکت کرده یا به طریقی به TED وابسته است ، اطمینان حاصل کنید که آنها را در برنامه خود ذکر کنید.
از شما خواسته می شود که نام ها و اطلاعات تماس مراجع خود را در برنامه ذکر کنید.

11.درخواست خود را بصورت آنلاین ارسال کنید. شرکت در کنفرانس گفتگوی TED رایگان است.

گرفتن بلیط برای یک رویداد TEDx

1.یک رویداد TEDx را در منطقه خود جستجو کنید. رویدادهای TEDx توسط سازمانهای محلی که با TED شریک هستند برای ایجاد رویدادها و بحثهای شبیه TED Talk ایجاد می شوند. به دنبال یک رویداد TEDx با استفاده از ابزار جستجو در TED.com باشید: https://www.ted.com/tedx/events. رویدادها را بر اساس مکان ، تاریخ و اینکه آیا مکانهای موجود وجود دارد کاوش کنید.

به دنبال رویدادی باشید که به نظر جالب و مرتبط با کار شما باشد. اطمینان حاصل کنید که این رویداد در یک محل محلی و در تاریخ برگزار می شود که متناسب با برنامه شما باشد ، بنابراین نیازی به سفر برای حضور در آن نیست.

2.بلیط برای رویداد TEDx را در TED.com بخرید. بلیط های رویدادهای TEDx را می توانید بصورت جداگانه از طریق TED.com خریداری کنید ، زیرا برای شرکت در رویداد TEDx نیازی به ارسال درخواست ندارید. بسته به نوع رویداد ، بلیط ها از کنفرانس TED Talk بطور قابل توجهی ارزان تر خواهند بود.

چند هفته یا ماه قبل از رویداد به دنبال بلیط بگردید تا شانس گرفتن آنها را افزایش دهید. برخی از رویدادهای TEDx می توانند به سرعت فروخته شوند یا تعداد صندلی محدودی داشته باشند.

3.اگر نتوانید آنها را در TED.com پیدا کنید ، بلیت آنلاین را از طریق شرکای TEDx دریافت کنید. یک جستجوی آنلاین برای رویداد TEDx انجام دهید ، زیرا سازمان هایی که با TED همکاری می کنند ، معمولاً بلیط های این رویداد را در وب سایت خود به فروش می رسانند. برخی از سازمان ها نیز از طریق حساب های رسانه های اجتماعی بلیط خود را به دنبال کنندگان خود بلیط ارائه می دهند.

شرکت در بحث TED

1.هزینه پذیرش برای بحث TED. اگر درخواست شما برای کنفرانس Talk TED پذیرفته شده است ، برای حضور در گفتگو باید هزینه پذیرش را بپردازید. هزینه حضور در گرو بستگی به نوع عضویتی است که هنگام درخواست خود انتخاب کردید. هزینه اصلی شرکت در TED Talk ، 5،000 دلار است .TED از طریق برنامه کمک مالی TED ، قیمت های جدید برای نوآوران جوان را کاهش می دهد. می توانید برای این برنامه از اینجا اقدام کنید: https://www.ted.com/about/programs-initiatives/ted-fellows-program.

2.هزینه سفر و اقامت در کنفرانس گفتگوی TED.اگر در کنفرانس TED Talk شرکت می کنید ، باید سفر و اقامت خود را ترتیب دهید ، زیرا آنها معمولاً برای چند روز در مکانهایی در آمریکای شمالی و اروپا برگزار می شوند. به دنبال معاملات پروازی بصورت آنلاین باشید و به دنبال اقامت ارزانتر مانند Airbnb ، VRBO یا هتل با بودجه بروید.

رویدادهای TEDx محلی هستند و معمولاً فقط چند ساعت به طول می انجامند ، بنابراین ممکن است نیازی به نگرانی در مورد هزینه های اضافی مانند سفر و اقامتگاه نداشته باشید. شما هنوز هم نیاز به هزینه بلیط برای بحث TEDx دارید.

3.چهارنفر را در لیست مهمانانی که می خواهید ملاقات کنید انتخاب کنید. به عنوان حضار ، لیستی از سخنرانان و سایر شرکت کنندگان در گفتگو دریافت خواهید کرد. لیست شرکت کنندگان را مرور کنید و به صورت آنلاین از آنها تحقیق کنید تا از کار و علایق آنها مطلع شوید.3-4 نفر را که مایلید با آنها ارتباط برقرار کنید ، شناسایی کنید تا بتوانید با آنها صحبت کنید.
کنفرانس TEDx Event و TED Talk معمولاً در جلسات قبل و بعد از سخنرانی سلام و احوالپرسی می کنند ، بنابراین می توانید با سایر شرکت کنندگان و گویندگان آشنا شوید.
همچنین می توانید قبل از حضور در سخنرانی ، به سایر شرکت کنندگان و سخنرانان نیز دسترسی پیدا کنید .به دنبال شرکت کننده های مستقر در مکان مستقر خود باشید و با آنها تماس بگیرید .

4.در Q&A ،TED Talk شرکت کنید. در طول بخش پرسش و پاسخ بحث TED ، از دریای شرکت کنندگان خارج شوید. این سخنرانان و سایر شرکت کنندگان را نشان می دهد که شما تکالیف خود را انجام داده اید و مایل به شرکت در گفتگو هستید.

5. از فعالیت های اضافی در بحث TED استفاده کنید. گفتگوهای TED چیزی بیش از سخنرانان نیست. همچنین رویدادهای خارج از سایت ، رویدادهای دیدار با شبکه و گفتگوهای گاه به گاه بیشتر برگزار می شود. فروشندگان و سازمان ها همچنین محصولات و نوآوری هایی را به نمایش می گذارند که می توانید به آنها نگاه کنید و تجربه کنید. مطمئن باشید که از کلیه فعالیتها و افزودنیهای مختلف در این کنفرانس استفاده خواهید کرد تا تجربه TED Talk کامل را بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *

سبد خرید